Thursday, October 13, 2016

Rupanya,`Pengantin’ Diraba Bukan Perempuan.. Pondan, Tapi..

Hasil carian imej untuk pengantin-perempuan-benarkan-diri-diraba/
Baru-baru ini tersebar video kononnya seorang pengantin perempuan di China merelakan dirinya diraba semata-mata untuk mendapatkan wang untuk berbulan madu. 
Rupa-rupanya pengantin itu bukannya perempuan sejati sebaliknya adalah pondan dan dia telahpun didakwa kerana berkelakuan tidak senonoh.
Selepas video itu yang dirakamkan di Thailand tersebar, pihak berkuasa di negara itu telah mengesan `pengantin’ berkenaan dan mendapati dia bukannya perempuan sebenar.
Pondan itu dikenali sebagai Miss Bee. Pondan itu memberitahu polis kebiasaannya dia tidak melakukan perbuatan luar biasa seperti itu namun pada malam berkenaan, sekumpulan pelancong dari China telah meminta untuk merabanya dan mereka membayarnya 20 baht bagi setiap orang.
Dalam video selama 1 minit 30 saat itu, pondan terbabit berpakaian pengantin perempuan, telah membiarkan dirinya diraba dan dicabul oleh pengunjung lelaki di sebuah kelab malam.
Mereka membuat bayaran terlebih dahulu sebelum dibenarkan meraba payu dara pondan berkenaan.
Tetapi apa yang weblog ini nak sampaikan ialah 

Inilah padahnya bila rakyat dididik dengan falsafah jahiliah, 'asal dapat duit tidak peduli maruah dan halal haram'. Inilah falsafah sekular yang juga sedang membanjiri melanda Malaysia, termasuk perancangan perekonomian negara yang jauh dari pandangan Islam. (IH)

2 comments:

Anonymous said...

Apa yg ko mengarut ni ibn hasyim. Ko tu yg jahilliah dlm memilih berita.

Anonymous said...

Si buta agama mana nampak pandangan Ibnu Hasyim ini..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails