Thursday, October 13, 2016

Maria Chin Sokong Solat Jumaat Hari Sabtu? Bhg Agama Bertindaklah Segera!


MalaysianNewsBlog -Maria Chin merupakan pemimpin organisasi yang tidak sunyi daripada menimbulkan kekeruhan hubungan agama dan kaum. Beliau pernah melukakan hati masyarakat Islam di negara ini berikutan pelbagai isu dibangkitkannya.
Kenapa BERSIH tidak pernah membangkitkan kemenangan pembangkang di empat negeri dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada PRU Ke-12? Kenapa di negeri yang pembangkang kalah, BERSIH tidak mahu kemukakan petisyen di mahkamah?
Kita nampak perhimpunan itu bukan untuk menuntut kononnya pilihan raya bersih. Kalau pilihan raya menjadi agenda mereka, mengapa perlu berarak di jalan raya?
Objektif utama BERSIH 5 hanya untuk memecah belahkan rakyat sepertimana yang dilakukan oleh Farouk A. Peru melalui penerbitan artikel bertajuk ‘Why We Need Saturday Reform Jummas’ pada 6 Okt 2016 yang berkempen untuk mengubah Solat Jumaat ke hari Sabtu.
Apakah ini satu penghinaan dan cubaan untuk memecah belahkan dan membangkitkan kemarahan Umat Islam di Malaysia ???
ned-bersih
maria-chin(AIDcnews)
Pandangan Ibnu Hasyim..
HARAMKAN kenpen ini di Malaysia, kerana kempen ini biadap dan hina Islam. Mereka seolah-olah mencabar umat Islam se dunia. Kata Weblog Ibnu Hasyim.
Bahagian agama perlu bertindak segera.

3 comments:

Anonymous said...

Kawan nobody ni G25...

Anonymous said...

Sebelum dapat Derma rm 90,0 juta dari Najib dan sebelum kematian Nik Aziz hubungan Pas dengan DAP dan bersih cukup erat macam adik beradaik.Sekarang dah cukup mesra dengan Najib walaupun mereka tahu Najib adalah pemimpin rasuah dan makan duit rakyat.Kerana Najib dan Rosmah semua nya berubah PAS tak seperti yang dulu.

Anonymous said...

Anony 5:56 ada pertalian dengan marina chin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails