Tuesday, October 11, 2016

Latheffa Koya & Surendran (PKR) Duduk Serumah, Skandel, Khalwat? Betul Ke Berita Ini?

Hasil carian imej untuk latheffa-koya-surendran-duduk-serumah
Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail didakwa mengetahui dua peguam PKR, Latheffa Koya dan N Surendran duduk serumah tanpa kahwin, dedah blog Captain M.


Walau bagaimanapun dakwa blog itu, Wan Azizah sengaja mendiamkan diri untuk menjaga reputasi parti memandangkan kedua-dua individu itu adalah Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR dan Surendran juga merupakan Ahli Parlimen PKR Padang Serai dan Ahli Biro Politik parti itu.

“Selepas siri pendedahan entri FB CheguBad dan page Jeneral M baru-baru ini sumber rapat Presiden PKR Wan Azizah mengesahkan dan telah maklum lebih awal berhubung skandal khalwat Latheefa Koya dan Surendran (bekas) Naib Presiden PKR itu.

Sumber itu melaporkan satu laporan penyiasatan telah dihantar kepada Presiden Parti di rumahnya lengkap dengan bukti visual kes skandal Latheefa itu. Sebagai peguam Muslim dan Biro PKR perbuatan itu sangat tidak bermoral.

“Wan Azizah Presiden Parti sedia maklum dan membiarkan siasatan sepenuhnya dilakukan. Walau bagaimanapun Wan Azizah memohon salah laku pemimpin PKR ini tidak didedahkan agar tidak menjejaskan imej parti,”dedah blog itu...
Latheefa Koya dan Surendran juga merupakan peguam Anwar yang sering bersama-sama dalamfirma guaman Daim & Gamany yang dimiliki oleh Ahli Parlimen PKR Subang, Sivarasa Rasiah.

Pada  29 Sept lalu, AIDCNews bertanyakan siapakah Ahli Parlimen PKR yang duduk serumah dengan peguam perempuan PKR yang tanpa berkahwin itu.

Pertanyaan itu dibuat berdasarkan pendedahan ahli PKR yang dipecat keahlian Badrul Hisham Saharin atau Chegubard yang mendakwa telah menerima bukti ‘pasangan’ tersebut.

“Baru meneliti detail termasuk visual mengenai skandal seorang peguam (Islam) dan seorang ahli parlimen (Hindu) duduk serumah dan kedua-duanya pasangan lelaki dan perempuan ini ialah pimpinan pusat parti….,” dedah Chegubard.

Walaupun Chegubard enggan mendedahkan identiti mereka, namun blog Captain M menamakan pasangan itu ialah Latheffa Koya dan N Surendran.

“Sehingga ke hari ini Latheefa Koya dan (bekas) Naib Presiden PKR itu masih berdiam diri. Tiada respon balas dan laporan polis dilakukan untuk menafikan skandal ini.

“Jika kes ini tidak benar sudah tentu Latheefa Koya bertindak melaporkan kepada pihak polis dan melakukan saman sivil kepada pihak yang memfitnahnya.

“Wan Azizah Presiden PKR yang sedia maklum kes ini juga dicabar mendedahkan laporan salah laku Latheefa.

“Sikap hipokrit pemimpin pembangkang seperti PKR bukanlah baharu. Sebelum ini Exco Pelancongan Selangor Elizabeth Wong (terdedah gambar bogel) turut bersekedudukan dengan pembantunya berbangsa Melayu iaitu Hilmi Malek,” dakwa blog itu lagi

Sumber : AIDCNews
Hasil carian imej untuk latheffa-koya-surendran-duduk-serumah


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Peguam Anuar, Latheffa Koya & Surendran (MP & Naib Presiden PKR) duduk serumah, skandel, khalwat? Betul ke berita Ini? 


Kita tunggu penjelasan pihak-pihak tertentu atau berwajib. 

9 comments:

Anonymous said...

Pastikan cerita ni betul ye. Jgn jadi mcm nasrudin ostad pay per view dah tarik balik tuduhan pastu tk nak bayar ganti rugi saman.

Anonymous said...

pan celaka

Anonymous said...

Hasil berguru dgn tuang presideng dan ostad2 Pas, walaun2 tolol mrk semakin hebat memfitnah dan memaki hamun. Tahniah Pas.

Ir Anonymous said...

Tapi pastinya gelaran pengkhianat adalah betul seperti apa yg disahkan sendiri oleh DAP di Sabah

Anonymous said...

maai aku tolong bayaq RM10,000. pasai kes lebai walaunta nasaruddin tontoni sorban besaq, cakap besaq & kretaa besaq.
Pasai kes pompuan anak Koya yg bersekedudukan dgn macai hindu tolong guna RUU355 & tukang sebat boleh panggil lebai Deris @ Nik Nanar Kelantan.

Anonymous said...

Pas pengkhianat Islam.

Anonymous said...

Paspispus = PIGS

Anonymous said...

Balaci Liberal Ultra Kiasu = BABI TERNAKAN ROKET

Anonymous said...

Walaun parti ajaran sesat penjual agama peralatkan Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails