Thursday, November 26, 2015

Ini, Wanita Buka Pakaian Lakon Aksi Lucah Depan Umum. Apa Beda Dengan Tv M'sia?

MENJIJIKKAN. Dua wanita yang dalam keadaan separuh bogel di luar sebuah pub di Ireland telah dikecam ramai kerana melakukan perbuatan tidak bermoral termasuk melakonkan aksi hubungan seks di atas kerusi.
Salah seorang daripada wanita itu membuka seluarnya dan hanya tinggal seluar dalam berwarna merah jambu manakala seorang lagi membuka baju.
Mereka kemudiannya melompat di atas kerusi dan berpura-pura melakukan aksi filem lucah.
Aksi itu dirakamkan oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.
Dalam video itu kedengaran seorang wanita memarahi mereka dan meminta kedua-dua wanita terbabit menyarungkan semula pakaian mereka.
Perbuatan mereka itu bukan sahaja memalukan diri sendiri malah disaksikan ramai memandangkan pub berkenaan terletak di kawasan yang sibuk.
Selain itu ia dilakukan pada siang hari, justeru penduduk bimbang kanak-kanak menyaksikan perbuatan tidak senonoh itu. 
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apa bedanya dengan tayangan dalam tv di Malaysia, bahkan ada yang lebih lucah dari itu? Apa manfaatnya untuk kemajuan dan pembangunan negara?

Apa pandangn kementerian penerangan Malaysia, ianya lebih terbuka dari kisah di atas, bahkan untuk seluruh rakyat Malaysia, kecil besar tua muda? Ia lebih menjijikkan lagi, tuuei !!
Video:

1 comment:

Anonymous said...

Anon 1:04 AM...

Jangan ingat pemakai serban lima kilo atas kepala semuanya alim. Bila bab seks mereka ini lebih teruk dari yang tidak pernah berserban.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails