Sunday, October 04, 2015

Masih Bogel-bogel Di Negaraku, Umat Islam M'sia.

'Susah untuk aku percaya apa yang aku lihat dalam gambar itu adalah pelacur'yang sarangnya terletak dikampung halamanku sendiri di Kuala Selangor.'   -Bekas YB k/S'gor Dr Dzulkifli Ahmad.

PUCHONG - Keengganan beberapa tukang urut membuka pintu bilik di sebuah pusat urutan di Bandar Puteri di sini, membongkar  kegiatan tidak bermoral dijalankan di premis terbabit.

Hasil serbuan dijalankan, tukang urut didapati dalam keadaan berbogel bersama pelanggan di atas tilam nipis di bilik tersebut.

Ketika serbuan kira-kira jam 12.05 pagi tadi, tukang urut terbabit pada mulanya enggan membuka pintu dan berdiam diri dalam bilik urutan.

Anggota Jabatan Siasatan Jenayah, Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Selangor kemudian terpaksa memecahkan pintu apabila arahan tidak diikuti.
Begitulah yang pasti terjadi, apabila umat Islam tidak dibenarkan melaksanakan kebebasan amalan agamanya di negaranya sendiri. Kalau kebebasan laksanakan solat wajib dibenarkan mengapa tidak dibenar laksanakan perundangan Islam yang wajib? 

Sistem perundangan yang dapat menghindar kegiatan rasuah, rampasan wang rakyat seperti 1MDB?, kegiatan najis zina seperti bogel-bogel di atas, penindasan ekonomi dan hak asasi manusia, serta macam-macam lagi yang mengarah kepada keadilan sosial... (IH) 

8 comments:

Anonymous said...

Mereka nak keadilan sosial dulu baru undang undang islam.jika keadilan sosial dpt ditegakkan tanpa undang undang islam knpa undang undang islam itu perlu diciptakan.itulah yg dicari cari org yg menghina pas diselangor itu.tanpa sedar mereka rupanya lebih hina lg.

Anonymous said...

Baik lah kita berfikiran terbuka sikit...dalam negara yang Islam di tegakan sebagai undang2 perkara macam ini masih berlaku juga... Cuba Google dulu cik abang yer..

Anonymous said...

Walaupun ada pelacur dinegara islam yg diberitakan tp pelacur, pub, judi, rumah urut lagi hebat kat malaysia ni.. sbb tu dap takut sgt dgn parti islam.. takut semua pusat maksiat kena tutup.. tkleh cari makan loo... kapir dan haram berpisah tiada

Anonymous said...

Pak Selangor tu bukan bawah PBT pakatan Rakyat yg Pak sokong ke?
Dah tentulah gangster2 Yb selangor punya keje kalau makan rasuah.
Rampas beer, rampas bible semua kene pulang balik. Lagi mau bising meracau cakap takde undang2 Islam.
Korang dah dapat memerintah apasal tak buat? YB Pas pun sama ada video dgn p@#@#@#ur.
Cakap tak serupa bikin. Ni semua cina punya salah.

Anonymous said...

Nama pun manusia yg punyai bermacam ragam dari dulu kini dan selamanya. Ada otak fikir ada ilmu diguna tegakanlah perundangan Islam maksiat pasti beekurangan.

Anonymous said...

Ini amoi sedap dikongkek,cari gambar yang lebih cantik dan seksi ya Pak Haji.

Anonymous said...

Ini semua salah UMNO kah..kah..kah..... Tetapi sayangnya negeri Selangor ni di bawah pentadbiran PKR,DAP dan PAS. Jadi PAS pun dapat saham dari pelacuran ni. Harap PAS tak asyik salahkan orang lain.

Unknown said...

Inilah cakap2 orang yang tidak yakin dengan hukum Tuhan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails