Tuesday, May 06, 2014

Hebatnya M'sia, Pelacur Indo Di Melaka Pula.


Pelacur Indonesia leka layan pelanggan di hotel bajet diserbu Imigresen. 

MELAKA - Keasyikan 11 pelacur wanita warga Indonesia yang leka melayan pelanggan di sebuah hotel bajet di Jalan Tun Ali di sini berakhir apabila mereka diserbu Jabatan Imigresen kelmarin. Lapor Kosmo.

Dalam serbuan pukul 11.45 pagi siang-siang hari itu, ada antara pelacur berkenaan hanya sempat memakai coli dan berkemban ketika bilik hotel berkenaan diserbu. Pengarah Jabatan Imigresen Melaka, Abu Bakar Sidek Hasan berkata, kesemua pelacur warga warga Indonesia itu berusia antara 18 hingga 30 tahun.

Begitulah hebatnya Malaysia, negara Islam (?) tanpa hudud, menjadi sarang pelacur-pelacur seluruh dunia berhimpun di Malaysia. Namun ada juga pelacur tampatan, bumiputera.

Lihat..

2 comments:

Anonymous said...

Yg tentang Hudud tu sengaja nakkan Malaysia jadi negara maksiat - pekacuran berluas-luasa,rompak,rogol,ragut,samun,buang bayi dan dadah tak terkawal.Iniyg depa anggap syorga dunia.Rasuah dah jadi barah,tak mampu dijawal lagi.Malaysia Boleh!!! Boleh jadi negara maksiat teragong didunia.

Anonymous said...

vvIp WANITA YANG JADI PENASIHAT KERAJAAN HALEHWAL AGAMA GALAKAN WANITA YANG TERDESAK DLM MENANGANI TEKANAN EKONOMI DIBOLEHKAN MELACUR..........SAHABATNYA DLM POLITIK MENGANGGAP PEREMPUAN SIMPANAN (PELACUR)TIDAK MENJADI SATU KESALAHAN (PERNAH VIDEONYA TERSEBAR MELANGGAN PELACUR)TAPI ISU ITU TIDAK MENJADI ISU BESAR PADA BANGSA MEREKA DAN SAHABATNYA DLM POLITIK......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails