Tuesday, May 27, 2014

Artis Pondan Ini Penyebab Banjir Besar Di Balkan. -Pendeta Montenegro


Conchita Wurst. ©2013 
 
Seorang pendeta asal wilayah Balkan menyalahkan pondan Conchita Wurst asal Austria sebagai penyebab banjir di negeri itu . Air bah tersebut mengorbankan 50 orang .

Akhbar the Daily Mail melaporkan , Jumaat ( 23 / ​​5 ) , Wurst tampil di acara bertajuk Eurovision dan langsung tersohor sedunia lantaran tetap mempertahankan janggut meski sudah mengimbangi dirinya jadi wanita .


Penyanyi bernama asli Thomas Neuwirth ini dianggap penyebab utama Tuhan menghukum Balkan dengan memberikan banjir besar meragut nyawa puluhan orang . 


 Sekitar 150 ribu orang menjadi pelarian dari rumahnya . Pendeta Montenegro Partriark Amfilohije mengatakan banjir itu bukan kebetulan namun peringatan . Dia menyayangkan Eurovision memaparkan Wurst yang melanggar norma dan kudrat Tuhan . 

 " Ini peringatan bagi mereka yang sepatutnya tidak memaparkan sisi liar manusia , " ujarnya .

Pemimpin spiritual Serbia , Patriarch Inerej juga mengatakan hal sama . Ini hukuman Ilahi bagi mereka yang melanggar undang-undang Tuhan dan banjir dipercayai boleh mencuci dosa - dosa dilakukan manusia .


Banjir kali ini paling teruk di Balkan dalam 120 tahun belakangan . Air yang naik juga mencetuskan tanah runtuh di Bosnia dan Serbia . Hujan memang sudah berhenti namun warga masih dirundung ketakutan .


Tuduhan ini bukan pertama kali dilayangkan pada Wurst . Dia pernah mengalami serentetan serangan dari mereka yang tidak suka pada homoseksual dan transeksual .
Cemuhan untuknya bahkan datang dari Rusia , Armenia , hingga Belarus . (IH)

Lihat sebelum ini..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails