Saturday, November 02, 2013

Tenang, Al-hamdilillah. Tapi Beginikah Pakaian Berhijab?






Dewi semakin tenang selepas mengambil keputusan untuk meninggalkan imej seksinya sebelum ini.



HALAMAN HIBURAN
Dewi Sandra Berasa Tenang Selepas Berhijab 

PENYANYI dan pelakon terkenal Indonesia, Dewi Sandra berasa lebih tenang selepas melakukan penghijrahan dalam hidupnya selain sudah menutup aurat.

Bercakap kepada portal Kapan Lagi, Dewi berkata, sebelum mengambil keputusan untuk mengenakan tudung dia tidak pernah bimbang akan kehilangan populariti dan tawaran kerana berserah sepenuhnya kepada Allah.

"Saya bertawakal dan berserah kepada Tuhan selain sentiasa bersangka baik kepada-Nya. Hidup saya kini lebih tenang dan cukup gembira dengan perubahan ini," katanya.
Dalam perkembangan berkaitan, Dewi berkata, rezekinya dalam bidang lakonan dan nyanyian juga semakin bertambah sejak memakai tudung.
"Alhamdulillah bayaran yang saya terima selepas berhijab di luar bayangan saya sebelum ini," katanya.
Dewi yang baharu sahaja selesai menjalani penggambaran filem Coboy Junior bakal memasuki set 99 Cahaya Di Langit Eropah dalam masa terdekat ini.

Bekas isteri Surya Saputra ini turut menjelaskan dia kini lebih mendekatkan diri dengan Allah selain banyak mempelajari ilmu agama. (mStar)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Tenang bila berhijab al-hamdulillah! Tapi, sila baca ini lagi, akan lebih mendalam kefahaman tentang aurat atau tabarruj.

3 comments:

Anonymous said...

Hari ini lebih baik dr semalam dan moga esok lebih baik dr hari ini, dan seterusnya, dan seterusnya,...

Anonymous said...

itu nama nya balut urat bukan tutup aurat

mohd.azrul said...

Indon.suka.pakai.yg.seksi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails