Tuesday, October 29, 2013

Pulang Haji, Lagi Artis Ini Ber'hijrah'! Al-hamdulillah..


mizz nina tudung





HALAMAN HIBURAN

Masih belum ada sebarang pengumuman rasmi mengenai perkara ini. Namun menerusi akaun Instagramnya, Mizz Nina dilihat telah pun memakai tudung selepas pulang dari menunaikan haji baru-baru ini. Nampak manis, comel dan cantik sekali. Tahniah diucapkan kepada Mizz Nina dan Noh atas penghijrahan ini.
 
Mizz Nina nampak lebih berseri-seri kan selepas memakai tudung? Semoga segala urusan Mizz Nina dipermudahkan lagi selepas penghijrahan ini. Abang Nara percaya Noh ialah orang yang paling gembira dengan penghijrahan isterinya ini. Tahniah sekali lagi diucapkan. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

mizz nina tudung
mizz nina tudung

Berita sebelum ini..
Mizz Nina Dan Noh Salleh Tunaikan Haji October 14th, 2013

Di kala ini, kesemua jemaah haji sedang berada di Arafah untuk menunaikan salah satu rukun haji. Mizz Nina dan Noh Salleh adalah antara mereka yang bertuah mendapat jemputan Allah untuk menunaikan haji tahun ini. Pemergian mereka tidak digembar-gemburkan dan hanya diketahui menerusi suratkhabar Ahad lalu.
mizz nina noh hujan tunai haji
Selain daripada Mizz Nina dan Noh Hujan, antara personaliti lain yang turut mengerjakan haji tahun ini ialah Ustaz Azhar Idrus, Ustaz Haron Din dan Malek Noor. Sama-samalah kita doakan agar segala urusan mereka di sana dipermudahkan dan mendapat haji mabrur.. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails