Wednesday, August 14, 2013

Lagi Anak Pemimpim Negara Umat Islam Bertelanjang..



Gambar Laila El-Baradei berbikini

BERTELANJANG, maksudnya seperti kata Nabi SAW 'berpakaian tetapi telanjang'. Blog gendang Perang melaporkan..

Pada tahun 2010, gambar ini telah dicopy daripada facebook Laila El-Baradei dan disiar dalam satu akaun facebook lain yang dengan tajuk "ElBaradei's Family Secrets".

El-Baradei membuat kenyataan bahawa kerajaan Mesir pada masa itu dibawah pimpinan Hosni Mubaraq adalah dalang kepada penyiaran gambar-gambar tersebut sebagai usaha untuk mejatuhkan maruah Baradei ( Baradeinseorang pimpinan negara dari Mesir, menjadi barua AS sekarang) di mata penduduk Islam Mesir.

El-Baradei membuat kenyataan dalam sebuah akhbar harian Mesir bahawa kerajaan adalah dalang disebalik akaun facebook tersebut kerana beliau telah membuat gesaan supaya reformasi demokrasi dan ekonomi dilakukan di Mesir.

Laman Facebook yang mengandungi album 33 gambar yang di ambil dari profil Facebook peribadi Laila telah diterbitkan kan di laman Facebook yang lain tanpa pengetahuan beliau di bawah tajuk "Rahsia keluarga ElBaradei."

Gambar-gambar juga telah dicetak semula oleh beberapa akhbar Mesir, termasuk harian bebas tempatan Al-Youm Al-Sabei yang kemudiannya telah memadam semula gambar-gambar itu dari web site mereka.



"Semua artikel dalam blog ini disiar untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am untuk diperdebat dan dibincangkan. Ketepatan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Bagi mereka yang mahukan sesuatu dalam blog ini didelete kerana akta harta intelek sila email gua di atimuda@gmail.com"

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Ramai lagi pemimpim-pemimpin orang Islam yang muka tak malu seperti ini, termasuk  di Malayisa. Ini contohnya..


6 comments:

Anonymous said...

Dalam UMNO semua halal..!

Anonymous said...

Ini tak sepatutnya berlaku, apalagi anak Menteri pula, yg. jelas moralnya KEBARATAN, yg. MELAMPAU pula tu! Maka ini akan menjatuhkan MARUAH UMNO dan anak muda Islam/Melayu, yg. malangnya makin ramai tersesat dgn pengaruh Barat-Zionis! Inikah contoh jenerasi muda Islam/Melayu yg mahu diperjuangkan Menteri Pelancungan itu? Baik Menteri Pelancungan perjuangkan hak dan maruah umat Islam dlm. sektor pelancungan termasuk di hotel, restoran, kelab dan pusat membeli-belah - yg. sering diabaikan, contohnya pembinaan surau (yg. tulen), makanan halal, hidangan alkohol hanya di tpt. khas tertutup dan hanya utuk Bukan Islam, pemakaian sopan dari pelancung Barat-Zionis yg. makin kurang ajaq (termasuk 'topless' kat pantai-pantai atau separuh telanjang dgn bikini kat restoran hotel-hotel tepi pantai), menutup sebhg pantai pd. waktu tertentu utk wanita Islam dsbnya. Pemakaian paramugari Air Asia juga harus ditukar kpd pemakain sopan ala Timur, bukan cara pemakaian Barat-Zionis, dgn skirt pendek ketatnya, mcm pekerja kelab malam murahan/jual arak!

Golongan liberal Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIAQ Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian - menjadi tuhan mereka!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

Anonymous said...

Hey anon 6:16ptg, Kalau lu tak suka BUMIPUTERA Melayu/Islam dan bumi pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British-Yahudi Zionis lagi, lu boleh BERAMBUS!

Baik lu pergi lubang DAP-si Lim Kit SiANJING HUTAN LIAR/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Israel itu! Dasar bangsa PENDATANG PENYAMUN/PEROMPAK/PENIPU macam SAMSENG KONGSI GELAP, yang di bawa British-Yahudi Zionis durjana!

Anonymous said...

KEBEJATAN SOSIAL DEWASA KINI SEMAKIN MEMBARAH....APAKATA KALAU DIMASA AKAN DATANG KITA BAGI PULA PELUANG KEPADA YG MEMPERJUANGKAN AL-QURQN DAN SUNNAH SERTA CARA HIDUP ISLAM YG ADDIN MEMERINTAH NEGARA INI, SUPAYA 56 TAHUN AKAN DATANG ANAK CUCU-CICIT KITA TAK TERPALIT DENGAN PERKARA YG DIMURKAI OLEH ALLAH TAALA YG MANA BALASANYA NERAKA JAHANAM.NAUZUBILLAH.

Anonymous said...

anon 6:27...aku ingat hang nie tak habis2 kene tipu ngan UMNO/BN....hang ingat keindahan langit yg biru karat jer...seluas mata memandang....tapi rupernyer bawah tempurung jer yg dicat biru.....hihihihihi

biolo asli import said...

masyaAlloh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails