Friday, January 11, 2013

Olimpik Bogel 20 Jan. Tips Untuk Hamba Syaitan.

Australia akan gelar Olimpiade Bugil


MAJALAH mingguan Australia Southern Times Messenger akan mengadakan Olimpik Bogel pada 20 Januari mendatang di Pantai Maslin dekat Kota Adelaide. Situs Huffington Post melaporkan, Khamis (10/1), Olimpik itu akan kembali diadakan setelah terhenti pada 2007 kerana tiada penaja.

Olimpik ini melibatkan orang dewasa dan anak-anak ini sudah diadakan sejak 1983. Tahun ini acara akan berlangsung sejak pukul 11.30 hingga 16.30 waktu tempatan dengan mempertandingkan 20 jenis sukan dan kegiatan, seperti melempar fresbee, balapan tiga kaki, dan melempar balon air. Panitia penyelenggara Debbie Pillar mengatakan olimpik ini akan meningkatkan 'kesedaran gerakan bogel. Suami Debbie berharap olimpik ini akan menarik ribuan orang.

Pihak pegawai keamanan juga akan mengawasi lebih ketat. Polis menyatakan pada panitia, anak-anak peserta mesti pakai seluar selama berlangsungnya acara. Hal itu untuk menghindari kejadian-kejadian pelanggaran pedofilia. "Kami ingin kanak-kanak itu pakai seluar demi keamanan dan menghindari kejadian yang tidak diingini." kata polis Pantai Selatan Malcom Marr.

Debbie mengatakan dia ingin acara ini menjadi kegiatan keluarga yang aman dan menyenangkan. "Kami akan memastikan kanak-kanak tetap memakai seluar dan berharap tidak ada masalah. Kami tidak boleh halangi orang-orang akan mengambil foto. Tapi jika ada sesuatu mencurigakan polis akan segera bertindak," katanya. (IH)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kalau artikel ini sebagai tips untuk 'hamba-hamba syaitan'  mengapa disiarkan dalam weblog ini? Kerana kita kena tahu strategi dan taktik perjuangan 'hamba syaitan' dalam menggempur 'hamba-hamba Allah' yang berjuang mempertahan dan meninggikan agamaNya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails