Saturday, November 10, 2012

Tentera Wanita Dirogol, Hamba Seks & Gambar...


Gambar ini, lihat berita 'Tentera wanita dirogol dan dijadikan hamba seks' di bawah..

JATUHNYA moral tentera Amerika Syarikat, lihat berita hari ini... 'Dua pegawai tentera wanita dipaksa hantar gambar bogel.' 9 Nov 2012..

FORT BRAGG, Carolina Utara - Dua pegawai tentera wanita Amerika Syarikat yang memberi keterangan kelmarin menyatakan mereka menghantar beberapa gambar bogel kepada seorang pegawai tinggi tentera, Brigadier Jeneral Jeffrey Sinclair. Menurut akhbar Fayetteville Observer, salah seorang daripada mereka menyatakan bahawa Sinclair berulang kali meminta dia menghantar gambar bogelnya.

Bagaimanapun, dia yang berpangkat kapten memuat naik beberapa gambar bogel wanita lain tanpa kepala untuk dihantar kepada pegawai tinggi itu. Keterangan itu diberikan pada hari ketiga pendengaran tentera yang diadakan di sini bagi menentukan sama ada Sinclair akan dibicarakan berhubung beberapa dakwaan termasuk liwat dan perzinaan serta perlakuan seks yang dilarang.

Semua perbuatan itu tidak dibenarkan dalam perkhidmatan ketenteraan. Pada Selasa lalu, seorang lagi pegawai tentera wanita berpangkat kapten memberi keterangan dengan menyatakan dia dipaksa melakukan seks oral dengan Sinclair. Menurutnya, Sinclair yang sudah berkahwin mengancam untuk membunuhnya dan keluarganya jika dia enggan melakukan perbuatan itu.

Seorang lagi pegawai tentera berpangkat mejar memberitahu kelmarin, dia menghantar gambar payudaranya dan video kepada Sinclair. Sinclair berdepan hukuman penjara seumur hidup jika didapati bersalah di mahkamah tentera. - AP

Begitu juga dengan berita sebelumnya.. 'Tentera wanita dirogol dan dijadikan hamba seks' September 4, 2012

Lapan tentera wanita Amerika Syarikat (AS) termasuk yang sedang bertugas dan sudah bersara membuat pertuduhan di Mahkamah Persekutuan bahawa mereka dirogol, diserang atau diganggu sepanjang perkhidmatan mereka dan menderita selepas melapor diri kepada pegawai masing-masing.

Tuntutan mahkamah itu, difailkan hari ini di Mahkamah Daerah di Washington, mendakwa anggota tentera terdedah menjadi pemangsa seks di kalangan sesama mereka dan mengamalkan persekitaran bermusuhan yang tidak menggalakkan mangsa serangan seksual untuk tampil ke depan. Pertuduhan itu mendakwa Jabatan Pertahanan gagal mengambil langkah agresif bagi mengekang masalah berkenaan walaupun maklumat awam menyatakan sebaliknya.

Lapan wanita berkenaan termasuk seorang tentera marin dan tujuh yang lain berkhidmat dalam Tentera Laut dan Kor Marin. Tujuh wanita itu mendakwa dirogol rakan sejawatan atau cuba menyerang secara seksual, termasuk di pejabat seorang pegawai pemerintah selepas ke pub di Washington dan di dalam berek Stesen Udara tentera Laut di Florida.

Mangsa kelapan berkata, dia diganggu dan diancam ketika dihantar bertugas di Iraq, dan diberitahu pihak atasan bahawa perkara berkenaan berlaku sepanjang masa. (IH/Pelbagai sumber)

6 comments:

Anonymous said...

IBNU Bodoh..smpaikan 1 ayat wpun penuh dgn FITNAH..? Ko belajar dr PORK NICK KE?

Anonymous said...

yg ko sakit hati pasal berita dari Amerika ni pe sal.. oh ya memang ko pun sama juga kaki burit.. kah..kah..kah.. kaki pompuan altantuya... kah..kah..kah.. ni belajor dari Pork Jib atau Mock Mah..

OMAQ said...

1:50 AM dah tentu2 PENCACAI UMporNO dan ANJING AMERIKA !!! Marah sangat bila orang bongkar tentang keburukan negara yang jadi KIBLAT dia KAHKAHKAH...

Unknown said...

Giler seks ke apa dia ni

yakumako_amemiya97 said...

fuck this

Unknown said...

Fuck USA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails