Tuesday, November 06, 2012

Ni, Basikal Transparan, Nampak Penumpang Aje!

JOM KREATIF
.. ZAMAN ini, sebahgian besar orang tentu memilih menggunakan keretal, atau motorsikal sahaja, sedangkan, orang-orang yang menggunakan basikal sudah jarang ditemui. Baru beberapa bulan belakangan ini, basikal kembali marak digunakan, namun hanya sebagai alat untuk bersukan, atau mengisi waktu santai bersama keluarga.

Namun, warga China masih ramai yang basikal untuk mengantar anak ke sekolah, pergi ke tempat kerja, dan tujuan lainnya. Ini pula basikal unik! Basikal yang digunakan warga China ini tidak kelihatan, alias basikal transparan. Kita hanya dapat lihat basikal yang digunakan dari bayangnya saja. Hanya dari bayangnya saja!

Di sini beberapa foto asyiknya warga China yang sedang mengayuh basikal transparan itu.


 
siknya warga China yang sedang mengayuh sepeda transparannya. CiriCara Sepeda transparan di China Wow! Di China Ada Sepeda Transparan [Foto] CiriCara Sepeda transparan 1 Wow! Di China Ada Sepeda Transparan [Foto] CiriCara sepeda transparan 2 Wow! Di China Ada Sepeda Transparan [Foto] CiriCara Sepeda transparan 3 Wow! Di China Ada Sepeda Transparan [Foto] CiriCara seorang gadis mengayuh sepeda transparan dengan santai Wow! Di China Ada Sepeda Transparan [Foto] Inilah hasi

Read more at: http://ciricara.com/2012/08/03/wow-di-china-ada-sepeda-transparan-foto/
Copyright © CiriCara.com
 
Nampak tak? Sebenarnya, inilah hasil karya fotografer berkreatif, Zhaohua Sen. Zhaohua tertarik dengan ekspresi orang-orang yang masih bangga menggunakan basikal di zaman serba canggih ini. Kerana itu muncullah idea meng-editkan foto-foto tersebut dengan menghilangkan basikalnya. Hasilnya sangatlah unik, bukan? Bahkan kelakar... Ha ha ha! (IH)

1 comment:

Syafiq Ahadin said...

ish3...haha! jepun punye la nii... hihi!!!

smart photographer uh...

Fitnah Wanita!
Bermanfaat... ;)

http://apekblogger.blogspot.com/2011/11/fitnah-wanita-1.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails