Saturday, February 18, 2012

Pesta Seks Bogel Dunia, Apa Kaitan Dg PRU 13?

orgy girls standing naked World Record in Japan: Largest Orgy picture
Fakta ringkas:
  • Merupakan pesta seks bogel terbesar di dunia.
  • Disertai oleh 500 orang; 250 lelaki dan 250 perempuan.
  • Dibuat di sebuah gudang lama, dengan harapan untuk mencatat satu rekod dunia.
  • Dirakam dalam bentuk DVD dan diarahkan oleh William Shawn Edrah, seorang Inggeris.
  • Dirakam selama 2 hari 1 malam.

orgy girls busy World Record in Japan: Largest Orgy picture
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Ya. Bro yang tanya kami, apa faedahnya, siar berita dan gambar begini di sini?

Kami jawab, kerana..

Satu: Kami hendak ingatkan rakyat Malaysia, bahawa perkara seperti ini boleh berlaku di negara ini, dan sekarang sedang pun berlaku oleh kumpulan-kumpulan tertentu secara gelap. Sila cek kenyataan media dan laporan kes-kes polis.

Dua: Solusinya, ialah dengan mewujudkan sebuah negara agama, yang tidak sekularisme totok, meterialistik, asobiah kebangsaan, dan isme-isme yang tidak bertunjangkan kepada hari akhirat.

Tiga: Dalam kontek Malaysia, tidak ada pilihan lain kecuali parti Islam dan parti sekutu-sekutu dengannya. Dasar partinya mesti Islam, bukan kebangsaan dan lain-lain, kecuali parti-parti lain dasar itu, sanggup menyokong cita-cita kebajikan parti Islam.

Empat: Cara laksananya, siap sedia bila sampai Pilihan Raya Umum 13 (PRU13), keluarlah beramai-ramai semua keluarga yang layak, mengundi PAKATAN RAKYAT (PR), yang didalamnya ada Parti Islam Se Malaysia (PAS). Tolak Barisan Nasional (BN) yang di dalamnya tiada parti berdasarkan Islam.

Sekian. (IH)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)

E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)

9 comments:

Anonymous said...

salam ibnu hasyim impian anda hendak melihat malaysia menjadi negara islam agak sukar dicapai kerana walaupun pakatan rakyat menang pas tetap sukar hendak melaksanakan agenda negara islam, kerana perkara ini pasti ditentang oleh dap dan pkr, tengok apa yang berlaku semasa kekecohan mengenai hudud pada tahun lepas apa reaksi dap dan pkr, suka atau tidak malaysia tetap akan menjadi negara sekular melainkan pas sanggup berjuang secara sendirian dan bertanding 222 kerusi parlimen dan menang 112 kerusi untuk membentuk kerajaan barulah negara islam dapat dilaksanakan di malaysia. salam

Anonymous said...

ini kalau Anwar Ibrahim nampak ni, mau gila babi jadinya nengok berpuluh2 China Doll berbogel. Jangan risau, para ularmamak & syaitan bisu dalam PAS (Parti Adat & Sukan) akan tolong coverline kalau dia kantoi.

Elizabeth Wong pun bole join berbogel jugak. Cam tak biasa pulak. Ularmamak & syaitan bisu dalam PAS dah fatwakan dia berzina dengan lelaki Melayu-Islam tak berdosa & bole terus pegang jawatan EXCO Selangor....

Anonymous said...

anon8:56,toksah le nk brlagak warak sngt.Yg kmu br pgang pd apa.Al Quran ke?Kmu brpgang pd kitab UMNO je,sbab tu kmu brcakap mcm puak dia org je.China Doll kpala hotak kmu.Itu gmbr Jpun la.Cma mlihat pd gmbr yg smar2 dh kta itu DSAI.cuba bwa DALIL DN NAS yg mngatakan Islam mmbnar kn kmu mnuduh bgitu.DN sape yg mngedar kn video tu RTC bro.bkas KM Mlaka yg smua rkyat Mlaka tau prangai ny.

Anonymous said...

mesej dia simple je.......lepas depa telanjang....masing masing pilih pasangan pakat toron menoron...kah kah kah
pengarah dia omputih...kira tawkeh laa tu......pergi jual ikan jepun....gebu gebu...segar segar...
barat selalu pekena bangsa bangsa timur........tu pun pencacai umngok tak nampak lagi, yg depa dok bela segala parasit barat dan yahudi nih...

kah kah kah

Obat Tradisional Gondok said...

ini bener-bener sangat parah...

Anonymous said...

salam ibnu hasyim tolong la tunjuk gambar lain naik menyampah aku tengok gambar perempuan berbogel, insyaalah perkara ni takkan berlaku di malaysia, marilah kita umat islam di malaysia menjalankan hukum Allah barulah hidup kita berkat dan selamat di dunia maupun di akhirat

Anonymous said...

ibnu hasyim, gambaq hang bogel takda ka? hang ni kepala dungu jugak no.. hahah...

Anonymous said...

biog hang ni lucah..sbb tu adun selising x tahan

Anonymous said...

aslm.sepotong ayat"bismilahhirrahmannirahi"lebih bermakna jika niatnya iklas.barisan nasinonal masih releven sebagai pemerintah kerana diantara parti komponennya masih bersikap toleransi.masalah dlm hanya terdapat pemimpan"jibaok'yang perlu letak jawatan tak perlu disimpan.bagi parti pakatan rayaat????pakatan???pakatan suci iklas atau ada niat jahat tersembunyi?? Pas parti Islam(nabi muhammad s.a.w)tidak pernah ada parti bagi menyebarkan syiar islam.parti keadilan???untuk siapa??untuk individu yang kecewa dan kerana sekor nyamok kelambu dibakar.marah kepada satu dan dua individu sanguup huru hara kan rakyat tidak berdosa.DAP terang terang tidak sokog islam,perkauman dan jangan boleh bertoleransi dlm isu perpaduan malah tidak menghormati pasdan kurang ajar.DAP adalah klon PAP.saya bersimpati pas asal.Pas tidak perlu DAP.Pas bergabongd dengan Pkr.bolih ke putrajaya.3 parti belainan matalamat bolih ke memerintah cara aman???skrg belum memerintah sudah ada isu isu yang tidak dapat diselesaikan cara mufakat(nama parti pakatan raayat???)saya ingin bertanya pak ibnu hasyim.Ulama pas bersetuju guna nama allah dlm.bible new testemant.terjemahan ke atau tidak bagi saya kerana allah saya tidak setuju dan murka.sila yang arif ibnul hsyim jawab dgn segera.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails