Tuesday, January 19, 2010

Pesta Lucah Beyonce, Libya Habiskan USD 1.2 Juta 1 Malam.


HALAMAN HIBURAN
beyonce dibooking qaddafi di karibia
Penampilan Beyonce yang superhot spesial untuk menghibur putra pemimpin Libya Qaddafi

gaddafi beyonce

MENYANYI dan berhibur di pesta tahun baru untuk Mutasim-Billah, putera Muammar Qaddafi, pemimpin Libya, yang terkenal sebagai pejuang rakyat. Bayaran untuk majlis itu berjumlah USD 1.2 juta untuk satu malam. Hal ini telah dibuktikan oleh penyanyi Beyonce sendiri.

Namun, bila melihat reputasi Beyonce, melihat dandanannya, agak wajar bila artis itu dibayar demikian. Beyonce merupakan tamu undangan putera ketiga Muammar Qaddafi, di acara pesta peribadi tahun baru di Nikki Beach, Kepulauan Caribbien.

Daily Mail Jumaat (15 Jan) memaparkan, Beyonce pakai baju ketat berkilat dalam pesta itu. Ketika superstar berusia 28 tahun tersebut melenggok seksi di panggung kecil, Mutasim-Billah melihatnya tidak berkedip pun. Semasa Beyonce menyanyikan lagu Single Ladies 'Put A Ring On It', Mutasim-Billah secara bergurau menunjuk-nunjuk cincin kahwin yang dipakai Beyonce.

Begitulah penampilan Beyonce 'superhot special' menghibur putera pemimpin sosialis Libya bernama hebat Mutasim-Billah Qaddafi. Antara undangan khasnya ialah suami Beyonce, Jay-Z, Jon Bon Jovi, artis hip-hop Usher, aktris Lindsay Lohan, serta sejumlah remaja peminat. Dalam pesta itu, nampak jelas Mutasim-Billah yang berjawatan Penasihat Keamanan Nasional Libya sedang merokok, mabuk, serta bercanda bersama tetamunya tanpa batas-batas agama.

Keterlibatan Beyonce dalam pesta itu sungguh mengecewakan, apa lagi bila mengingatkan, seseorang yang tertuduh dalam pengeboman Lockerbie yang dibebaskan melalui campur tangan kerajaan Libya. (Sumber Metro-Jawapos, dll/AK).

Komen Blog Ibnu Hasyim: Begitulah tersasarnya, bila negara tidak dipancangkan di atas asas agama, walaupun bertopengkan perjuangan pembebasan, sosialis, kerakyatan, keadian dan kebangsaan. Wallahu 'aklam.

4 comments:

Dr Hassan said...

Maaf tuan Ibnu,

Nampaknya tuan hentam semua. Nasionalis Umno, sosialis Libya, kapitalis US & semua yang lain dari Islam. Bagaimana dengan DAP & PKR yang tidak berdasarkan perlembagaan Islam?

Sial terangkan kalau ada masa.

Anonymous said...

Prinsip kita: Tegakkan kebenaran.
Tak kira siapa yg salah.

Mai la Dr Hassan bersama2 tegakkan kebenaran. Sebab hidup dunia hanya sekali saja.

Ws.

Anonymous said...

Jadi? Mengapa masih berpakat dengan dap dgn pkr yang anda sendiri yakini mereka itu salah?

Anonymous said...

Nama je doc tapi mata hati buta tk dpt membezakan Hak dgn Batil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails