Tuesday, June 16, 2020

Musuh Dalam Selimut K'jaan PN? Lihat Ini..



Apa Agenda Saifuddin Lantik Eric Paulsen Sebagai Ahli Majlis Perundingan Komunikasi Dan Multimedia


Perlantikan Eric Paulsen si penghina Islam, Raja Raja Melayu dan bangsa Melayu sebagai Ahli Majlis Perundingan Komunikasi dan Multimedia (MPKM) oleh Menteri Komunikasi dan Mltimedia, Saifuddin Andullah menimbulkan kemarahan masyarakat Melayu dan Islam di Malaysia.

Bukan kita mempertikaikan kuasa melantik seseorang yang dirasakan sesuai oleh menteri tetapi persoalannya mengapa seorang yang telah berkali-kali menghina Islam (DI SINI) (DI SINI) dan (DI SINI), Raja Raja Melayu (DI SINI) dan ulamak (BACA DI SINI) dilantik untuk menyandang jawatan penting di bawah Kementerian Komunikasi dan Multimedia?


Tetapi adakah seorang yang pro DAP dan telah berkali-kali mengeluarkan kenyataan yang menghina dan menimbulkan kemarahan masyarakat Melayu Islam di negara ini sesuai dilantik sebagai Ahli Majlis Perundingan dan Komunikasi yang akan menentukan dasar dan pendekatan Kementerian Komunikasi dan Multimedia? (BACA DI SINI).

Selain dari seorang yang pro DAP, Eric juga dikenali sebagai seorang yang berfikiran ekstrimis dan liberal (BACA DI SINI). 

Eric bukan sahaja tidak layak untuk dilantik sebagai ahli MPKM malah kedudukan beliau sebagai wakil Malaysia dalam Suruhanjaya Antara Kerajaan ASEAN Mengenai Hak Asasi Manusia (AICHR) mesti dikaji semula.

Kesetiaan Saifuddin terhadap Kerajaan Perikatan Nasional menjadi tandatanya dengan perlantikan Eric yang dikenali seorang yang pro DAP!!!

Atau Saifuddin masih lagi mahu meneruskan hajat untuk meratifikasikan ICERD?

Kita masih lagi belum melupakan bagaimana Saifuddin merupakan watak utama dalam usaha DAP untuk meratifikasikan ICERD (BACA DI SINI). 

Atau adakah Saifuddin adalah salah seorang menteri yang berwatak musuh dalam selimut dalam Kerajaan Perikatan Nasional dan merupakan mata dan telinga kepada Dr Mahathir dan DAP?

Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin mesti lebih berhati-hati dan sentiasa ingat pesanan orang-orang tua kita :

"Di kalangan kawan terdapat musuh yang tetapi di kalangan musuh tidak akan ada kawan".

2 comments:

Unknown said...

Aduhhh

Anonymous said...

Ini satu pendidikan kepada yg lain supaya menghormati muslim sebagaimana muslim menghormati agama lain.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails