Monday, May 04, 2020

BERSATU Kembali Sertai PH. -Terompah Kayu DAP


Din Ayub diperlekeh AMK PKR


SEDANG DAP kalut melancarkan serangan pecah perintah terhadap Kerajaan Perikatan Nasional (PN) rupanya terompah kayu mereka terhegeh-hegeh mahu turut serta. Salahudin Ayub PAN dilaporkan mencadang agar BERSATU kembali menyertai PH.
Ini katanya berikutan layanan buruk yang kononnya diberikan oleh Umno Johor terhadap BERSATU di Johor. Apa rasionalnya BERSATU mahu tinggalkan Kerajaan PN yang PM-nya dari BERSATU untuk melutut pada PH yang porak-peranda itu? Kerana konflik di Johor? PN bukan macam PH dan PN tidak akan jadi PH kerana banyak yang kita boleh ambil iktibar dari pengalaman buruk PH.
Hari ini sesama PH memperlekeh cadangan Din Ayub itu. Ikut laporan Setiausaha AMK PKR sifatkan cadangan Din itu tidak bermaruah. SU Pemuda PKR boleh perlekeh Timbalan Presiden PAN, tidakkah lucu dan kalut itu.
Sesungguhnya kita akui PN tidak sunyi dari konflik tetapi insyaAllah permuafakatan parti-parti Melayu ini diikat teguh dengan akidah dan budaya Melayu yang dinobat dan disanjung pimpinannya. Tiada kusut yang tidak dapat diurai tiada putus yang tidak dapat disambung.
Pokoknya bumi dipijak jangan sekali-kali terlepas lagi menjadi milik orang. Tidak seperti PH marahkan pijat terus kelambu dibakar, hilang sokongan terus letak jawatan hingga roboh berkecai mahligai 22 bulan. Selesailah masalah rumah tangga sendiri, takut dah roboh tak mampu bangkit-bangkit lagi.
ROSLAN SHAHIR MOHD SHAHIR – HARAKAHDAILY 4/5/2020

E-Buku IH-109: DAP Selepas PM Ke 8.

E-Buku IH-109: DAP Selepas PM Ke 8.

7 comments:

Anonymous said...

kimak kau la lan, apa yg dap buat? level kau sama cam level lebai, tuduhan tanpa fakta, rasis kepala bapak kau! Ulaslah apa yang salahudin cakap, ni sikit2 dap,@#$mak betul!

Anonymous said...

bagus-bagus Anonymous 3.41 PM ... depa cakap macam orang randuk api.

Anonymous said...

Kena batang hidung meroyan.. ha ha ha
Teruskan Meroyan.
Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman..
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu..

Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.
Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian end solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi
Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat,peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..
Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end..

Mereka bangga disebut macam tu.
Hiiiiiiiii

Anonymous said...

Utk pru 15 umno dan pas tak akan beri mereka kerusi

Anonymous said...

RBA meroyan histeria sejak PeeH tumbang baham tanah. Dedak tak cukupkah ?
Ha ha ha ha ha

Anonymous said...

RBA suka main api, akhirnya RBA akan terbakar juga.

Anonymous said...

Masa dap dapat kuasa, depa bawa balik abu cing peng. Depa minta ltte, depa bawa arak fest. Dap juga bawak parti tattoo. Dap jugak yg kaki mabuk langgar orang sampai mati. Dap juga cuba buang islam pada mykad. Dap bantah tulisan jawi. Banyak sangat kalau nak disenarai.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails