Sunday, April 19, 2020

Ingkar PKP: Exco Perak Mohon Maaf Terbuka..

Ingkar PKP: Exco Perak mohon maaf pada rakyat Malaysia
Menurut Razman Zakaria (duduk) apa yang telah berlaku merupakan kekhilafannya.- Gambar Facebook RAZMAN ZAKARIA

IPOH: Exco Perak, Razman Zakaria memohon maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat selepas gambarnya tular di media sosial menghadiri jamuan bersama seorang timbalan menteri di sebuah maahad tahfiz di Lenggong, petang Jumaat.

Pengerusi Jawatankuasa Pendidikan, Pembangunan Modal Insan, NGO dan Masyarakat Sivil itu berkata, apa yang telah berlaku merupakan kekhilafannya.

Dalam masa sama, beliau berkata, pencerahan yang dibuat bukan untuk dikecualikan daripada tindakan undang-undang tetapi untuk menjelaskan keadaan sebenar.

 “Untuk makluman saya setiap hari bergerak untuk membantu fronliners, Alhamdulillah dapat membantu serta merta sebarang kekurangan peralatan yang dihadapi frontliners terutama kepada petugas kesihatan.

 “Setiap malam petugas kami menghantar makanan bermasak kepada petugas sekatan jalanraya disekitar Bagan Serai khususnya,” katanya dalam laman Facebook hari ini.

Dalam catatan itu, beliau turut memberi contoh, jika tidak turun padang mana mungkin dapat tahu keperluan tandas bergerak untuk kegunaan petugas sekatan jalanraya amat mendesak.

“Dalam setiap tindakan, kami amat titik beratkan perihal standard prosedur operasi (SOP) dan sekiranya ada tindakan kami yang dilihat melanggar SOP Insya-Allah  kami akan atasi,” kata beliau.

Sehubungan itu, Razman mengajak semua pihak bersama terus berdoa semoga ujian COVID-19 dapat meningkatkan iman dan bertambah sayang kita rakyat Malaysia dengan kerajaan Perikatan Nasional ini.

Pada Sabtu, Ketua Polis Perak, Datuk Razarudin Husain berkata, pihaknya akan mengambil keterangan seorang Exco kerajaan negeri bersama beberapa individu selepas gambar mereka tular di media sosial menghadiri jamuan bersama seorang timbalan menteri di sebuah maahad tahfiz di Lenggong.

Menurutnya, polis akan memanggil individu terlibat berdasarkan penelitian gambar yang tular, hari ini (Ahad).

Foto berkenaan menjadi bahan perdebatan dalam kalangan netizen kerana golongan kenamaan itu disifatkan mereka bukan sahaja ingkar Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bahkan tidak mengamalkan penjarakan sosial.

Tindakan itu dianggap tidak wajar ketika kerajaan mengarahkan seluruh rakyat Malaysia mematuhi arahan yang ditetapkan bagi membendung penularan pandemik COVID-19. (AA)

Muestras De La Mano Puño Del Sacador Aislado En Blanco Foto de ...
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Terus gerakkan ekonomi segera, bangkit semula! Insya Allah!
Assalamualaikum good morning Bagi yang tengah down tu jom bangkit ...

1 comment:

Anonymous said...

Teruskan Meroyan.
Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman..
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu..
Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.

Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian end solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi
Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat,peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end..
Mereka bangga disebut macam tu.
Hiiiiiiiii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails