Saturday, December 08, 2018

Himpunan 812, ICERD. T/Kasihlah 1 Juta, Tun M Senyum Sinis..

'Lautan putih' di Dataran MerdekaPuluhan ribu peserta perhimpunan aman kesyukuran terhadap penolakan ratifikasi ICERD memenuhi jalan di ibu kota sekitar Dataran Merdeka.

Himpunan 812 yang sepatutnya bermula secara rasmi jam 2 petang tadi di Jalan Raja di sini bermula lebih awal apabila ribuan peserta mula memasuki Jalan Raja di ibu negara seawal 10 pagi. Justeru, ia menyebabkan kesesakan luar biasa terutama melibatkan peserta yang bergerak daripada beberapa 'checkpoint' seperti pusat beli belah Sogo, Masjid Negara, PWTC, Masjid Jamek dan Jalan Parlimen.
Hasil carian imej untuk gambar perarakan Icerd
Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk gambar perarakan Icerd
Liputan langsung Himpunan Syukur ICERD #812

icerd 6
icerd 4
Terima kasihlah satu juta turun himpunan - Tun Dr Mahathir
Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad secara sinis mengucapkan terima kasih kepada peserta yang hadir ke himpunan kesyukuran atas keputusan kerajaan menolak ratifikasi ICERD.

""Perhimpunan hari ini telah dihadiri oleh satu juta orang dan saya ucap terima kasih kepada mereka kerana mereka berkumpul untuk kesyukuran."Satu juta orang, terima kasihlah," katanya sambil tersenyum sinis.. 


30 Nov 2018 - Dimuat naik oleh SK Media
Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently ...
5 jam lalu - Dimuat naik oleh HARAPAN MEDIA PRESS
TERKINI~ Video Sekitar Himpunan Bantah ICERD 8.12.18.
2 jam lalu - Dimuat naik oleh Deen Sham
Himpunan 812 Merupakan Satu Petanda Bahawa Rakyat Terutamanya Muslim benar2 bersatu, tidak ...
1 jam lalu - Dimuat naik oleh Ziffdev Broadcast
Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently ...
(IH)

1 comment:

Anonymous said...

Beratus ribu umat Islam termasuk kaum Melayu telah menyertai perhimpunan anti-ICERD di Kuala Lumpur dan kita mengucapkan syabas kepada semua peserta kerana sanggup berjuang membela agama Islam dan hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu sendiri.

Selama ini barua dan pemimpin uak kafir harbi dan puak munafik liberal sibuk mencipta pelbagai fitnah dan janji palsu untuk memecah-belahkan dan melemahkan umat Islam supaya puak kafir harbi dan puak munafik liberal boleh menindas umat Islam.

Sekarang puak kafir harbi dan puak munafik liberal terkejut beruk, panik dan histeria melihat perpaduan umat Islam yang akan menumbangkan pakatan munafik liberal-kafir harbi dalam PRU 15 !

Inilah jihad yang menjadi saham akhirat untuk semua peserta yang berjuang membela agama Islam dan umat Islam yang sedang diancam dan ditindas oleh puak kafir harbi dan puak munafik liberal.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails