Wednesday, March 07, 2018

Ratu Cantik Ditangkap Bisness Jual Remaja?


Tatiana Petrova: Seorang remaja perempuan berusia 18 tahun dijual untuk dijadikan sebagai hamba seks di negara Timur Tengah.

DUA peserta pertandingan ratu cantik telah ditahan ketika cuba menjual seorang remaja perempuan berusia 18 tahun untuk dijadikan sebagai hamba seks di negara Timur Tengah.

Mereka ialah Ksenia Starikova, 22, yang merupakan ibu kepada seorang anak dan Tatiana Petrova, 19. Ksenia dikatakan dalang dalam kes itu. Mereka ditangkap di lapangan terbang Moscow ketika cuba mencapai perjanjian dengan pembeli gadis berkenaan yang dijual pada harga RM100,000.
Ratu Cantik Ditangkap

Ksenia Starikova



Mangsa merupakan pelajar, telah dijanjikan kerja sebagai pengasuh di sebuah negara yang tidak didedahkan namun apabila tiba di sana, pasportnya akan dilucutkan, dipukul, diculik dan dipaksa bekerja di rumah pelacuran. 

Perkara itu terbongkar selepas polis menyamar sebagai pembeli dan mereka ditangkap setelah Ksenia menerima wang berkenaan di lapangan terbang. Ksenia merupakan peserta akhir pertandingan ratu cantik Mrs Rusia 2017. Ksenia telah bercerai dan kini merupakan ibu tunggal kepada seorang anak perempuan berusia 14 tahun.

Ksenia juga mengendalikan agensi modeling dan ketika ini sedang melanjutkan pengajian dalam peringkat sarjana. Manakala Tatiana pula merupakan model campuran Rusia dan Bulgaria. Dia adalah peserta akhir Top Russia International 2018. Kedua-dua mereka telah didakwa dengan tuduhan pemerdangan manusia dan berdepan hukuman penjara enam tahun jika sabit kesalahan.

Mangsa pula merupakan pelajar universiti di Moscow dan cemerlang dalam pengajiannya. Dia bersedia menjadi pengasuh untuk sementara waktu dan bercita-cita menjadi penterjemah selepas menamatkan pengajian dalam bidang bahasa asing. 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Mereka terperangkap begini kerana berpegang kepada falsafah 'asal dapat duit tidak peduli halal haram lagi'. Takpalah, itu bagi mereka yang tidak berpegang kepada agama. Tapi, bagi yang mempertahankan prinsip Islam 'haram tetap haram'!

Walau dalam ekonomi, kehidupan sosial, apa lagi politik. Dalam politik Islam, tiada kerajaan sekular yang tiada hubungan dengan akhirat. Di Malaysia begini... kena undi atau tarik rakyat mengundi parti Islam'


UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?
Lihat juga.. 
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

15 comments:

Anonymous said...

"Asal dapat duit ,tidak kira halal haram". Tuan Ibnu sindir siapa tu?.Puak Audio atau puak video. Tak terasa ke seperti meludah kelangit dan menepuk air didulang. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Apakah beza antara "Penjual Remaja" dengan "Penjual Agama"?. Kedua-duanya sama kerana terpesona dengan " asalkan duit, tidak kira halal haram".. Bila ditanya ,pasti memberi alasan ,ini semua ada fitnah meknah . Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Skandal Audio yg melanda, jika PAS tidak tangani dengan berhemah, pasti menjejaskan sokongan Ahli yg selama ini semakin ragu-ragu dengan hala tuju kepimpinan PAS ketika ini. Boleh kah Nik Abdoh menepis tuduhan dengan hanya sekadar kenyataan lembut gigi dari lidah. Sepatutnya beliau perlu bertegas untuk mengambil tindak, demi maruah Anak Seorang Ulama PAS . Jangan seperti burung Kasawari menyembunyikan kepala dalam lubang jamban. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

PELACUR POLITIK MURAHAN

Pemimpin-pemimpin munafik sekular liberal adalah pelacur politik murahan kerana mereka menjual diri dan roh mereka kepada parti kafir harbi DA-Pig dan mereka bersama tuan kafir harbi mereka telah menentang, menghina, memfitnah, memburuk-burukkan dan memfitnah ajaran Islam untuk menakut-nakutkan umat Islam dan dan orang kafir supaya mereka membenci ajaran Islam, perjuangan Islam, ulama Islam dan jemaah Islam seperti parti Islam PAS.

Adalah amat malang kerana pemimpin-pemimpin munafik sekular liberal ini yang mendakwa diri mereka beragama Islam telah bersekutu, bersekongkol dan berkerjasama dengan DA-Pig membela, mempromosi dan memperjuangkan kebebasan untuk kemungkaran dan kesesatan seperti murtad, pesta arak terbuka, zina, judi, LGBT, atheis dll.

Bahkan mereka menafikan hak umat Islam sebagai rakyat majoriti (65%) untuk mengamalkan ajaran Islam di negara ini. Dan kita semua mengetahui bahawa pemimpin-pemimpin DA-Pig yang menjadi boss pakatan sekular liberal-kafir harbi adalah pemimpin-pemimpin korup yang telah terlibat dalam 66 skandal yang amat merugikan rakyat dan negara.

Allah telah berfirman yang bermaksud:

Dan jika engkau bertanya kepada mereka (tentang ejek-ejekan itu) tentulah mereka akan menjawab: "Sesungguhnya kami hanyalah berbual dan bermain-main". Katakanlah: "Patutkah nama Allah dan ayat-ayatNya serta RasulNya kamu memperolok-olok dan mengejeknya?"

Janganlah kamu berdalih (dengan alasan-alasan yang dusta), kerana sesungguhnya kamu telah kafir sesudah kamu (melahirkan) iman. Jika Kami maafkan sepuak dari kamu (kerana mereka bertaubat), maka Kami akan menyeksa puak yang lain, kerana mereka adalah orang-orang yang terus bersalah.

Orang-orang munafik lelaki dan perempuan, setengahnya adalah sama dengan setengahnya yang lain; mereka masing-masing menyuruh dengan perbuatan yang jahat, dan melarang dari perbuatan yang baik, dan mereka pula menggenggam tangannya (bakhil kedekut). Mereka telah melupakan (tidak menghiraukan perintah) Allah dan Allah juga melupakan (tidak menghiraukan) mereka. Sesungguhnya orang-orang munafik itu, merekalah orang-orang yang fasik.

Allah menjanjikan orang-orang munafik lelaki dan perempuan serta orang-orang kafir dengan neraka Jahannam, mereka kekal di dalamnya. Cukuplah neraka itu menjadi balasan mereka; dan Allah melaknatkan mereka, dan bagi mereka azab seksa yang kekal.


At-Taubah 9: 65-68

Anonymous said...

Video Husam Sumbu Ajaib Jimat Minyak. Kah Kah kah baik punya goreng. Itu Naib Presiden tu. Kalau level macai aku tak tau laaaaaa

Ini dia punya link

https://www.youtube.com/watch?v=qDbySUH-68E

DATO' HAJI HUSAM MUSA KONGSI PETUA UNTUK JIMATKAN MINYAK MOTOR DAN MENGURANGKAN PENCEMARAN UDARA

Anonymous said...

/penpasksgb.blogspot.my/2018/02/kalau-percaya-rakaman-nik-abduh-terima.html?m=1

Kalau Percaya Rakaman ‘Nik Abduh Terima Duit UMNO’ Kena Percaya Juga Audio ‘Mat Sabu dan Normah’
AIDCNews


Jika ada yang mempercayai rakaman ‘Nik Abduh terima duit UMNO’ maka dalam masa sama perlu juga mempercayai rakaman ‘Mat Sabu dengan Rosmah’ dan “Anwar dengan China Doll’ kata Fais Al-Hajari.

“Jangan sekerat-sekerat, jangan separuh-separuh, jangan memilih-milih…perlu diingat rakaman audio “Mat Sabu dan Normah” itu dilegarkan pada ketika teknologi editing audio video sangat-sangat terhad masa tu.

“Bukan macam sekarang yang memang senang-senang je nak edit itu ini,”katanya dalam Facebook.

Dalam rakaman yang sedang giat disebar oleh aktivis-aktivis PAN itu mendakwa satu pertemuan tertutup diadakan di antara Ustaz Zaharuddin Mohamad dengan Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkenaan dengan isu terima duit daripada UMNO.

“Cuba dengar nada suara Nik Abduh. Itu suara bercakap dengan ‘beberapa orang’kah atau bercakap depan ramai orang. Gema yang ada seolah dalam dewan yang besar.

“Suara yang kononnya Nik Abduh tu dengan nada kuat dan keras. Sedangkan Nik Abduh jika bercakap dalam kelompok kecil sangat terkenal nada lembut dan perlahan suara. Kecuali jika dalam perhimpunan besar,” kata Ahmad Amzad Hashim dalam Facebook.

Menurutnya, keshahihan suara dalam rakaman itu adalah suara Nik Abduh juga dipertikaikan orang ramai.

“Jadi jika pertemuan ‘beberapa orang’ mereka duduk jarak 50 kaki kah sehingga kena menjerit begitu?

“Content, Isi kandungan ucapan Nik Abduh yang berterusan dalam tempoh yang singkat itu pula, dikumpulkan segala benda kontroversi yang jadi bahan fitnah. Sangat tak munasabah.

“Biasanya kita kesan kandungan itu, satu satu dalam rangkap yang berbeza. Orang bodo saja yang cerita sekali gus macam guni beras pecah. Ini pula dalam durasi 2.3 minit. Bukan dua puluh tiga minit!,”katanya

Anonymous said...

Yahudi telah memperalatkan barua-barua PAS dalam memperlekehkan Islam, hanya dengan dengan senggenggam dedak. Barua2 PAS yg kekenyangan dedak menyerang orang yg tak sefahaman dgn mereka di blog ini.

Ingatlah, PAS hanya sebuah parti politik sekular, BUKAN MAZHAB AGAMA.

Anonymous said...

macam ni la UMNO jual PAS...

Anonymous said...

Komen penyokong PAS di atas adalah Yahudi Zionis, keturunan merekalah yang membunuh sedara Islam kita di Palestin. Di Palestin mereka membunuh, di Malaysia mereka memecah perpaduan ummah.

Mereka (Yahudi) bertuhankan syaitan dan pengikut Dajal. Cuba anda nilai sendiri....

Yahudi cuba MELELONG AGAMA ISLAM melalui MOU dgn PAS.

Anonymous said...

Skandal Audio Power Husam x10 akan terdedah sedikit demi sedikit. Macam pengantin baru juga. perlahan-lahan jangan gelojoh. Baru suspen dan berdebar-debar. Sebab itu Nik Abduh tak boleh berkata-kata sangat. Khuatir setakat mana pihak musuh mengetahui apa yg beliau tahu,salah kata tentu memakan diri. Sebab itu berdiam diri menjadi pilihan kini. Siri 2 Audio Power sudah tersebar. Ana sumpah ente jadi ABU. Jangan PAS jadi seperti UMNO. Demi mahu mempertahankan lanun, dengan Umno sekali bakal ditolak Rakyat di PRU 14 nanti.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...


Komen penyokong Pakatan Tiada Harapan pimpinan parti kafir harbi DA-Pig di atas adalah Yahudi Zionis, keturunan merekalah yang membunuh sedara Islam kita di Palestin. Di Palestin mereka membunuh, di Malaysia mereka memecah perpaduan ummah.

Mereka (Yahudi) bertuhankan sifu evangelis, syaitan dan pengikut Dajal. Cuba anda nilai sendiri....

Yahudi Zionis cuba MEMUSNAH AGAMA ISLAM dan MENGHAPUSKAN PARTI ISLAM PAS melalui MOU dgn parti kafir harbi DA-Pig dan khadam-khadamnya.

Anonymous said...



Audio ciptaan studio sumbu kuasa 10 tidak boleh dijadikan bukti kerana:

(1) kita tidak boleh melihat wajah orang yang bercakap.

(2) teknologi moden boleh membantu penghasilan audio palsu.

(3) terdapat orang-orang yang mempunyai kebolehan meniru suara orang lain.

(4) tiada pengesahan dari pihak forensik.

(5) pihak yang mencipta audio tersebut adalah musuh parti Islam

(6) orang yang didakwa bercakap dalam audio tersebut telah menafikannya.

(7) suara-suara dalam audio tersebut tidak jelas

(8) audio ini seolah-olah audio ceramah.

Kita telah mendengar audio ciptaan studio sumbu kuasa 10 dan kita mendapati suara itu bukan milik pemimpin parti Islam yang dimaksudkan.

Nampaknya parti PANIPU sangat terdesak untuk memfitnah dan memburuk-burukkan pemimpin parti Islam PAS kerana PRU14 semakin hampir. Maka kita tidak merasa hairan melihat barua-barua ternakan PANIPU sibuk menjaja fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam pimpinan ulama !

Akhbar parti kafir harbi telah menulis Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan menjadi “ibu kepada semua PRU” dan dijangka menjadi pilihan raya paling kotor pernah diadakan. !!!

Anonymous said...



Yahudi telah memperalatkan barua-barua Pakatan Tiada Harapan pimpinan parti kafir harbi DA-Pig dalam memperlekehkan Islam, hanya dengan dengan senggenggam dedak cap bintang Zionis bucu 6. Barua2 Pakatan Tiada Harapan pimpinan parti kafir harbi DA-Pig yg kekenyangan dedak cap roket menyerang orang yg tak sefahaman dgn mereka di blog ini.

Lihatlah dalam blog ini bagaimana barua-barua ternakan Pakatan Tiada Harapan pimpinan parti kafir harbi DA-Pig sibuk menjaja fitnah untuk melemahkan dan menghapuskan ajaran Islam dan parti Islam PAS dan memecah-belahkan perpaduan umat Islam.

Ingatlah, Pakatan Tiada Harapan hanyalah pakatan politik yang menjadi khadam parti kafir harbi DA-Pig PIMPINAN SIFU EVANGELIS.

Anonymous said...


PARTI PANIPU TERDESAK MENCIPTA AUDIO PALSU

Jika Sumbu kuasa 10 mimpi 15 kali yakin audio itu tulen, mengapa Sumbu kuasa 10 mimpi 15 kali tidak membuat laporan kepada SPRM? Bukankah selama ini parti PANIPU yang menjadi khadam parti kafir harbi DA-Pig berazam mahu menghapuskan parti Islam PAS dari muka bumi ini?

Ini jelas membuktikan bahwa Sumbu kuasa 10 mimpi 15 kali sendiri tahu bahwa audio itu adalah palsu !

Anonymous said...

Wahai ahli lobai, Janganlah kamu TERLEBIH YAHUDI DARI ORANG YAHUDI ITU SENDIRI.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails