Thursday, March 08, 2018

Pelakon Filem Lucah Bukan Kikis Tetapi Menjaga Orang Tua Seperti Ayah..




PELAKON filem lucah Thailand ini, Nong Nat, 33, kini digelar sebagai kaki kikis apabila dia kini mula memburu `sugar daddy’ selepas bercerai dengan suaminya yang merupakan jutawan tua dari Amerika Syarikat.

Nong mengahwini Harold Jennings yang berusia 72 tahun pada tahun lepas. Harold adalah seorang arkitek. Dia yang menggunakan nama pentas Natt Chanapa sebelum ini telah tinggal berasingan dengan Harold dan selepas beberapa bulan berpisah akhirnya lelaki itu bersetuju untuk bercerai secara rasmi.

Nong bagaimanapun menafikan dia adalah kaki kikis.
“Saya tidak memerlukan Harold untuk menyara saya. Saya bukan kaki kikis dan saya bukan terdesak.
“Dia yang membayar untuk semua perkara tetapi saya tahu dia juga mempunyai komitmen kewangan sendiri di Amerika Syarikat. Jadi saya faham. Kami masih kawan dan jika saya ada masalah saya akan meminta bantuannya,” katanya.

Jelas Nong, cintanya kepada Harold umpama seorang anak menjaga bapanya.

“Harold mengambil masa yang panjang untuk bersetuju dengan perceraian kami. Keluarga saya tidak mahu kami bercerai namun kini mereka memahaminya,

“Dia sangat tua dan memerlukan orang untuk menjaganya,” kata Nong.

Selepas berhenti sebagai pelakon filem lucah, Nong kemudiannya menjadi model dan memperoleh wang dengan menjalani penggambaran dalam keadaan seksi untuk mempromosi produk. Lapor MYNEWSHUB.CC

Jadi tidak hairan kerana mereka mungkin bukan Islam. Yang jadi masalahnya orang yang mengaku Islam di Malaysia tetapi tidak mahu mengikut peraturan dan undang-undang Islam. Apakah perlu berlaku tsunami Islam pada PRU14 akan datang ini?

Jika anda bersetuju begitu, jangan lupa cuba-cubalah dekati PAS dan ajak kawan-kawan undi PAS!

UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

2 comments:

Anonymous said...

PAN orang tua perasan muda. Sebok pasal audio. Tak main la audio.. rakam pakai kaset dekat mini kompo kot.

Video Husam Sumbu Ajaib Jimat Minyak. Kah Kah kah baik punya goreng. Itu Naib Presiden tu. Kalau level macai aku tak tau laaaaaa

Ini dia punya link

https://www.youtube.com/watch?v=qDbySUH-68E

DATO' HAJI HUSAM MUSA KONGSI PETUA UNTUK JIMATKAN MINYAK MOTOR DAN MENGURANGKAN PENCEMARAN UDARA

Anonymous said...

p://penpasksgb.blogspot.my/2018/02/kalau-percaya-rakaman-nik-abduh-terima.html?m=1

Kalau Percaya Rakaman ‘Nik Abduh Terima Duit UMNO’ Kena Percaya Juga Audio ‘Mat Sabu dan Normah’
AIDCNews

Jika ada yang mempercayai rakaman ‘Nik Abduh terima duit UMNO’ maka dalam masa sama perlu juga mempercayai rakaman ‘Mat Sabu dengan Rosmah’ dan “Anwar dengan China Doll’ kata Fais Al-Hajari.

“Jangan sekerat-sekerat, jangan separuh-separuh, jangan memilih-milih…perlu diingat rakaman audio “Mat Sabu dan Normah” itu dilegarkan pada ketika teknologi editing audio video sangat-sangat terhad masa tu.

“Bukan macam sekarang yang memang senang-senang je nak edit itu ini,”katanya dalam Facebook.

Dalam rakaman yang sedang giat disebar oleh aktivis-aktivis PAN itu mendakwa satu pertemuan tertutup diadakan di antara Ustaz Zaharuddin Mohamad dengan Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkenaan dengan isu terima duit daripada UMNO.

“Cuba dengar nada suara Nik Abduh. Itu suara bercakap dengan ‘beberapa orang’kah atau bercakap depan ramai orang. Gema yang ada seolah dalam dewan yang besar.

“Suara yang kononnya Nik Abduh tu dengan nada kuat dan keras. Sedangkan Nik Abduh jika bercakap dalam kelompok kecil sangat terkenal nada lembut dan perlahan suara. Kecuali jika dalam perhimpunan besar,” kata Ahmad Amzad Hashim dalam Facebook.

Menurutnya, keshahihan suara dalam rakaman itu adalah suara Nik Abduh juga dipertikaikan orang ramai.

“Jadi jika pertemuan ‘beberapa orang’ mereka duduk jarak 50 kaki kah sehingga kena menjerit begitu?

“Content, Isi kandungan ucapan Nik Abduh yang berterusan dalam tempoh yang singkat itu pula, dikumpulkan segala benda kontroversi yang jadi bahan fitnah. Sangat tak munasabah.

“Biasanya kita kesan kandungan itu, satu satu dalam rangkap yang berbeza. Orang bodo saja yang cerita sekali gus macam guni beras pecah. Ini pula dalam durasi 2.3 minit. Bukan dua puluh tiga minit!,”katanya lagi
Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails