Sunday, March 04, 2018

KWSP Perlu Saman Sarawak Report. -P/UMNO WP


Hasil carian imej untuk KWSP


KUALA LUMPUR: Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) harus menyaman Sarawak Report di London, United Kingdom kerana memfitnah dan mencederakan reputasi serta imejnya sebagai kumpulan berintegriti dan memiliki nama baik.
Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Datuk Mohd Razlan Rafii, berkata portal berita dalam talian itu baru-baru ini mengeluarkan satu artikel fitnah mendakwa KWSP berurusan dengan Limage Holdings SA, Limage Southwest Holdings dan individu dikenali sebagai Mr Matrai, untuk merompak wang rakyat Malaysia.
Katanya, secara peribadi, beliau berpendapat tindakan KWSP menafi keras laporan itu dengan mengeluarkan kenyataan media saja, adalah tidak mencukupi.
Beliau berkata, tindakan mahkamah diambil akan sama dengan langkah Presiden PAS menyaman Sarawak Report ekoran artikel fitnah pernah dikeluarkan kononnya parti itu menerima sumbangan RM90 juta daripada UMNO.
Katanya, apabila kes berkenaan dihadapkan ke mahkamah, ternyata Sarawak Report tiada bukti untuk menyokong tuduhan mereka itu.
"Dalam kes KWSP, saya yakin perkara sama akan berlaku. Jika KWSP menyaman, Sarawak Report akan terpaksa memberi mahkamah segala bukti yang mereka (Sarawak Report) ada untuk mempertahankan diri.
"Ini sekali gus akan mendedahkan segala cerita mengenai KWSP dikeluarkan Sarawak Report adalah rekaan semata-mata," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Mohd Razlan berkata, sudah tiba masanya badan kerajaan mahupun agensi mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak mengeluarkan kenyataan fitnah sehingga mencemar nama baik kerajaan dan kepemimpinan negara.
"Terbukti sikap berdiam diri dan hanya mengeluarkan kenyataan media menafikan tuduhan fitnah pihak tidak bertanggungjawab seperti Sarawak Report, sudah kurang efektif," katanya.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Memang Sarawak Report London perlu diajar.
IKLAN
Hasil carian imej untuk tukang gunting rambut lelaki
Boleh walau Bukan Warga Malaysia
Dikehendaki Segera!! 
Tukang Gunting Rambut Lelaki 
-Berpegalaman mengunting rambut lelaki pelbagai usia. 
-Pendapatan basic komisen boleh dirunding. 
-Disiplin, jujur dan amanah amat diutamakan. 
-Ciri-ciri tambahan, berketerampilan kemas dan mudah mesra. 

Kelebihan / Kemudahan 
- Majikan yang prihatin 
- komisyen dan gaji terjamin. 
- lokasi Kedai yang bersih,selesa dan menarik dikelilingi 
oleh ramai penduduk. 
- Berdekatan dengan Surau dan kedai makan. 
- kedai berhawa dingin. 

Boleh bukan warga Malaysia.
Lokasi : Cheras, Selangor.

Hubungi: 
Muaz;:
Sila hubungi.. 
018 2018342 
011 33111321

2 comments:

Anonymous said...

PAKATAN MUNAFIK PIMPINAN DA-Pig ADALAH PENJAJA FITNAH

Sebenarnya barua-barua ternakan DA-Pig seperti barua 4:17 PM adalah penjaja fitnah yang hanya pandai memaki hamun, menghina, memfitnah dan menghina perjuangan Islam yang dibawa oleh ulama Islam, umat Islam dan parti Islam PAS dan pada masa yang sama barua-barua ini menjilat memuja dan menyembah sifu evangelis banglo terlajak diskaun dan tuan punahsihat DA-Pig yang memusuhi agama Islam dan umat Islam.

Mengikut undang-undang sekular dan undang-undang Islam iaitu 'Burden Of Proof', pakatan munafik pimpinan kafir harbi DA-Pig wajib menunjukkan semua bukti untuk menyokong pelbagai dakwaan karut mereka terhadap PAS.

Selama ini pakatan pimpinan DA-Pig ini telah gagal menunjukkan sebarang bukti maka terbuktilah pakatan pimpinan DA-Pig adalah pembohong @ pendusta @ penjaja fitnah.

Lihatlah semua komen yang ditulis oleh barua DA-Pig tidak mempunyai sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karut mereka !

Seekor barua dedak cap roket telah membuat dakwaan konon dia ada 3 PhD bidang Pengajian Islam, Pengajian Al-Quran dan Pengajian Ilmu Hadis.

Apabila kita membaca komen barua ini yang penuh dengan dakwaan karut tanpa bukti, maki hamun dan mencarut , bolehlah kita buat kesimpulan bahwa barua 4:17 PM ini hanya mempunyai sijil pesakit mental sahaja.




Anonymous said...

KWSP ni diuruskan oleh DAP agaknya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails