Friday, August 25, 2017

Sajat Tarian Gelek Lucah? Apa Yang Patut Bahagian Agama Buat..


HALAMAN HIBURAN

LIHAT berita ini..


ADUHH… Makin tertanya-tanya pula tentang status jantina jutawan kosmetik, Nur Sajat Kamarul Zaman ni.

Kejap dulu mengaku pondan, lepastu kata perempuan tulen kemudian tak lama tu mengaku khunsa dengan dua kemaluan. Bukan nak menyibuk, cuma nama Sajat ni memang dah jadi bualan hangat bibir ke bibir kata orang.
Malam tadi pula, kecoh la juga bila ada satu rakaman video yang menunjukkan seorang ‘wanita’ menari lagu hindustan sambil berpakaian ala-ala heroin Hindustan dalam sebuah majlis makan malam.
Mata netizen ni tajam tau. Walaupun video tu kurang jelas sangat, tapi ada juga yang kata bahawa ‘wanita’ yang sedang asyik gelek tu ialah Sajat! ‘Wanita’ itu mengenakan baju berwarna pink yang mendedahkan pinggang dan buah dadanya yang montok.
Rata-rata yang membuat kajian mengesahkan bahawa penari itu memang Sajat sebab sebelum ni Sajat ada menghafal step tarian lagu tersebut dekat akaun Instagramnya. Alamak, betul ke tu Kak Jat?
Apa yang lagi hot ialah bila ‘wanita’ seksi tersebut dengan beraninya menarik seorang lelaki berbaju belang ke atas pentas. Lelaki kalau dah dapat rezeki depan mata, takkan nak tengok je kan? Jadi bila dia duduk saja dekat atas pentas tu, ‘wanita’ itu telah menggodanya dan duduk di atas riba lelaki tersebut!
Lelaki tu pun apa lagi, dipeluknya penari tu. Amboi dia gatal sungguh ya! Betul ke yang awak peluk tu perempuan?
Bukan tu je, apa yang buatkan satu dewan riuh adalah bila penari tu dengan selamba meletakkan tangan lelaki yang sangat bertuah itu di bahagian dadanya dan sipi-sipi nak kena buah dada dia selama beberapa saat.
Malu dibuatnya bila lelaki tu nampak tersipu malu kerana dia telah mendapat hadiah ‘kucupan mesra’ tanda terima kasih yang cukup bermakna buatnya pada malam itu.
Tapi kalau betul tu Sajat, takkan lah dia terima jemputan menari macam tu? Sajat kan high class? Dan mungkin Sajat pun tak akan buat perkara macam tu sebab ianya akan memalukan diri dia sendiri juga. Atau mungkin itu video lama? Entahlah… Tak berani nak cakap lebih-lebih.
Netizen yang komen pun ramai yang cakap kalau perempuan tulen, takkan berani nak menari macam tu dan buat aksi menggoda sampai macam tu sekali. Yelah, rasa malu tu mesti akan ada kan. Tapi entahlah kita sendiri tak tahu identiti penari tersebut.
Namun, sebenarnya ada satu rakaman video tersebut yang dimuat naik dekat Youtube pada tahun 2013 dan video tersebut merupakan video yang kami maksudkan. Jadi, video itu sudah dirakam pada kira-kira empat tahun yang lalu.  Malang sekali bila video tersebut sudah dibuang dari akaun tersebut.
Tapi kami sendiri tak berani nak sahkan sama ada ‘wanita’ tersebut adalah Sajat atau bukan. Jadi, jangan buat apa-apa tuduhan okay. Bak kata Sajat,#JanganMengata. 
Sumberr MYNEWSHUB.CC

Apa yang patut bahagian agama kerajaan Malaysia buat, demi menjaga kesucian di negara umat Islam ini?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails