Saturday, February 25, 2017

Maka Dinobatkan Gadis KL Ini Sebagai Miss Universe 2017


Samantha Dinobatkan Miss Universe Malaysia 2017

MAKA hari ini bahawa kerajaan negara umat Islam Malaysia yang berperlembagaan Islam sebagai agama bagi Persekutuan  telah mengumumkan seorang gadis dari Kuala Lumpur, bernama Samantha Katie James muncul sebagai Miss Universe Malaysia 2017.

Samantha, 23, yang merupakan seorang model dan pelakon berwajah kacukan Cina-Brazil menerima gelaran itu di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur, malam tadi.
Dengan kemenangan itu, Samantha yang berjaya menewaskan 16 peserta lain sekali gus membawa pulang wang tunai RM52,000 dan barangan lain berharga lebih RM150,000. Selain itu, kemenangan itu turut membawanya untuk mewakili Malaysia di pertandingan Miss Universe edisi ke-66 akan datang.
Tempat empat kedua, ketiga, dan keempat masing-masing disandang oleh Dana Low, Ollemadthee Kunasagaran, dan Laura Simon. Menerusi pertandingan ini, peserta dinilai dalam beberapa pusingan iaitu sesi pakaian renang, gaun malam dan soal jawab.
Tujuh juri yang mengadili peserta adalah selebriti terkenal tempatan, Datuk Hans Isaac dan Debbie Goh; Miss Universe Malaysia 2004, Andrea Fonseka; pereka fesyen, Rizman Ruzaini,; pemilik salon Shawn Cutler, Shawn Loong; pemilik Ceres Jewels, Datuk Sri Navneet Goenka; dan Pengarah Pemasaran Rangkaian Antarabangsa NBCUniversal, Judriena Jamaludin.
Maka inikah yang disebut-sebut sebagai Malaysia mempelupori negara Islam moden?? 
Rupanya, pemimpin-pemimpinnya jahil terlampau...


PERHATIAN:
Tawaran peluang kerja di Korea Selatan. Persiapan kewangan perlu hanya RM3,000 sahaja termasuk khidmat dan tiket pesawat.

6 comments:

Anonymous said...

Yang ni ok la. Mike Sabu hanya dapat selfie d amoy langgar dada sajaaaaa

Anonymous said...

Yang lagi ok Mokhtar Senik ketua dewan ulama pas pahang dituduh ada gambar tunjuk kote dalam fb

Anonymous said...

Baru tuduhan...kakau tak betol fitnah..fitnah tempat nye kat neraka

Unknown said...

Tahniah Samantah, Awak boleh.
Make us proud!

Anonymous said...

Kalau ada pejuang2 agama PA$ yg tak setuju bolehlah bwk pompuan cantik ni gi jumpa Hadi atau lebai2 PA$ utk ditarbiah dan diberi bimbingan.kahkahkah

Anonymous said...

Nak belajar memfitnah yg perfect boleh berguru dgn Hadi Awang. Org lain fitnah masuk neraka..geng lebai fitnah boleh masuk syorga.kahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails