Sunday, December 25, 2016

Macam Bangla/gay? G/Eng/Nazri Pegang Tangan Di Rainbow Skywalk.




VIRAL VIDEO Aksi Guan Eng, Nazri BERPEGANGAN TANGAN di Rainbow Skywalk - Macam Bangla atau Gay?

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Aziz serta barisan kepimpinan kerajaan negeri 'memberanikan' diri untuk berada di “Rainbow Skywalk” The Top @Komtar bersempena majlis pelancarannya pada Ahad.

Terletak di Tingkat 68, Komtar, laluan “Rainbow Skywalk” adalah transparen dan antara tarikan yang ditawarkan adalah para pengunjung dapat menikmati pemandangan 360 darjah seluruh negeri Pulau Pinang.


Nazri Aziz dan Lim Guan Eng kelihatan berpegngan tangan dengan gembira semasa melalui laluan tersebut. 

Penderhakaan’ Dr M jadi fokus ucapan Najib

Tun Dr Mahathir menjadi sasaran Perhimpunan Agung Umno (PAU) 2016, apabila Datuk Seri Najib Razak menyifatkan kerjasama beliau dengan pembangkang terutama dengan DAP sebagai kemuncak penderhakaannya.

Beliau meluahkan rasa kecewa kerana Dr Mahathir kini berpaling tadah daripada parti yang sekian lama dipimpinnya. 

“Beliau yang kita sanjung kini tergamak terlibat dalam perbuatan keji dan bersubahat dengan DAP, Bersih, Amanah dan PKR.” kata Najib.

Nazri Aziz berpegangan Tangan Dengan Lim Guan Eng 

Apabila melihat video Nazri Aziz merasmikan The TOP KOMTAR dan berpegangan tangan sebegini, segala caci maki Najib terhadap Tun Mahathir telah menjadi pembohongan terhadap ahli UMNO sendiri. Di depan ahli, pemimpin UMNO seperti pejuang Melayu yang ganas mengila yang ingin membantai sesiapa saja terutama musuh Melayu iaitu DAP.  

Tetapi di belakang, mereka berpegangan tangan, ring ria, seronok bersama. Pembohongan apa yang ahli UMNO sedang alami oleh pemimpin mereka sendiri?


(Diangkat dari babab.net)

10 comments:

Anonymous said...

Cuba tanya TGHHA... Haram ke lelaki sama lelaki berpegang tangan? Cuba lihat di negara2 timur tengah, ramai orang lelaki Arab berpegang tangan. Tiada masalah pun!

Ingat semua yang PAS byat tu betul?

1. Kenapa tidak menjawab isu ada sumbangan politik sebanyak berjuta2 tu?
2. Apa status saman SR?
3. Apa status perumahan mangsa banjir 2014 di Kelantan?
4. Sudah selesai ke mssalah orang asli di Gua Musang?

Mengata orang lain mudah... tapi rumah sendiri tidak terjaga!

Anonymous said...

Jealous la tu. Gone End tak pegang tangan Khadam
Kah kah kah

Anonymous said...

Balaci DAP dah meroyan.

he he he

Anonymous said...

Ha ha ha.. sapa yang jealous sekarang ooi party hijau

Anonymous said...

Dalam dunia ada kawan yang pandai dan ada juga kawan yang bodoh. Kita berkawan dengan yang pandai sebab kita nakkan kerjasama dengan kawan yang berjaya supaya kita boleh tumpang sama. Boleh juga kita belajar sama.
Kita berkawan dengan yang bodoh pula sebab kita tau mereka bodoh taktau apakebenda pun. Senang dijadikan budak suruhan dan barua melakukan kerja2 bodoh. Kawan yang begini hanya dijadikan kuda untuk kesana kemari.

Anonymous said...

PAS dan UMNO sama saja yang satu kuat kencing dan yang satu kena kencing.Akhirnya dua2 bau hancing.

Ir Anonymous said...

Sekurang2nya hubungan pas-umno berbentuk kerjasama.. dap-pan pula berbentuk toka(y)dam..

Anonymous said...

Dap dah lama ada hubungan dengan umno sebab tu p.pinang senang dapat peruntukan. Pas adalah musuh bersama umno dan dap sekarang sudah semakin serlah pakatan umno dan dap. Pas bekerjasama dengan umno untuk kepentingan islam. Pan dijadikan budak suruhan umno dap untuk memburuk2kan pas.

Anonymous said...

Anon 5:25 good thingking. Mcm ada logiknya

Anonymous said...

Sbb masakan Dap tidak tahu risikonya jika dia bermain dgn isu agama iaitu perpecahan dlm pakatan pembangkang. Betul tak? Dan klu betul 'harga' nya pastilah tinggi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails