Friday, December 30, 2016

Skandal Lendir Pula Landa Parti Cap Bunga, Betul Ke?

Hasil carian imej untuk SKANDAL LENDIR" PARTI CAP BUNGA SE

Nampak gayanya integriti PPBM kini mula menjadi persoalan hangat. Nak pulak bila timbulnya skandal seks yang turut melibatkan pemimpin tertinggi parti itu sudah pasti sedikit sebanyak mengundang persepsi negatif rakyat terhadap pembangkang.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang penganalisis Politik, Azmi Hassan berkata, walaupun ia tidak menjejaskan hubungan antara PPBM bersama Pakatan Harapan (PH) tetapi rakyat akan menilai prinsip yang diperjuangkan mereka.
 "Bukan saja ia boleh menjadi modal kepada kerajaan tapi sudah pasti rakyat akan menilai, di mana prinsip PH dan PPBM itu. Jadi sebab itu dikatakan skandal ini tidak akan merosakkan hubungan PPBM dan PH tapi penilaian rakyat itu kemungkinan akan jauh berbeza dan ia akan memberi satu persepsi negatif terhadap PH secara keseluruhannya," katanya kepada Antarapos.
Menjelaskan dengan lebih lanjut, Azmi berkata pembangkang sebelum ini terutamanya Pakatan Haprak tu sering kali melaung - laungkan dakwaan bahawa mereka adalah parti yang 'BERSIH' dan 'SUCI' daripada melakukan sebarang skandal.
 "Ya betul, selama ni pembangkang terutama PH cuba menggambarkan mereka adalah bersih dari segala-galanya tapi dengan skandal ini pasti akan dikatakan membuat rakyat berfikir dua tiga kali tentang prinsip sebenar perjuangan pembangkang dan PH.
Justeru katanya, walaupun skandal ini bakal menggugat kepercayaan rakyat tetapi Azmi percaya ia tidak akan menjejaskan hubungan kedua-dua parti berkenaan yang saling memerlukan dalam menghadapi pilihan raya akan datang.

Terdahulu, salah seorang bekas pemimpin PPBM turut menyelar tindakan Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang hanya mendiamkan diri daripada menjawab isu berkaitan dengan skandal yang turut melibatkan dirinya sebelum ini.

Khairuddin yang juga dianggap sebagai 'Ayam Tambatan Tun Mahathir' itu tampil membuat cabaran terbuka terhadap Muhyiddin Yassin agar membersihkan nama dan imejnya dari dikaitkan dengan tuduhan skandal seks yang melibatkan dirinya.
 "Akar umbi parti juga telah bertanya tentang dakwaan skandal presidennya ini ... Parti itu perlu dilihat bersih, adil dan saksama, tanpa terdapat seolah-olah ia mengamalkan pilih kasih."
 "Selama ini Muhyiddin mengambil pendekatan berdiam diri mengenai isu-isu yang timbul di sekeliling beliau," kata Khairuddin yang meninggalkan parti itu Oktober lalu.
Secara kesimpulannya, pemimpin dikalangan puak Pakatan Haprak ni suka sangat nak mendabik dada dan mendakwa diri mereka 'Suci' dan 'Maksum' dari orang lain sedangkan hakikatnya, banyak skandal lendir yang menyelubungi kehidupan diorang selama hari ini yang cuba disembunyikan dari pengetahuan orang luar!!!  (http://semuthitam80.blogspot.my)



Lihat..Tawaran kerja di Korea Selatan & Australia.

6 comments:

Anonymous said...

Gembira sakan pasal skandal lendir parti orang....awat skandal top8 german lebai sendiri dok senyap.....

Anonymous said...

Biasalah...

Tepuk dulang, paku serpih
Ngata orang, kita yang lebih...

Anonymous said...

Ala macam Tuang Presideng gak... ambil sunber dari cybertrooper UMNO tapi tak ngaku bersekutu!

Bila nak joint balik parti induk? Kata Amanah, Berjasa, Hamim parti serpihan tapi dah lupa PIS pun serpihan UMNO!

Betul kata Anon 9:55pm...

Tepuk dulang, paku serpih
Ngata orang, kita yang lebih!

Ir Anonymous said...

Setuju dgn anonymous di atas.. tak perlu kita serang bersatu kerana mereka lebih berhemah kerana tidak meninggalkan parti hanya kerana kalah dalam pemilihan.. dan mereka juga tak bergantung ehsan kpd parti dap!..

Anonymous said...

Kak anina sabarlah,memang salah satu cara nak jatuhkan orang dgn gunakan lendir sebab ia licin,saya org amno tau sangat pasal main lendir ni.

Anonymous said...

Kalau cerita seks dan kucah ,bukan main lagi gembira Ibnu Hasyim.Kalau macam ni hari2 makan pil kuda dan viagra ke Ibnu Hasyim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails