Sunday, August 21, 2016

Lapor L/Langsung Olimpik, Tapi Tarakam Hubungan Seks Di Pantai..

Terakam Pasangan Lakukan Seks Ketika Lintas Langsung

SUKAN

OLIMPIK Rio sememangnya mempunyai banyak cerita menarik. Selain laporan harian mengenai acara sukan, terdapat juga beberapa cerita sampingan yang tidak kurang menarik, memalukan dan mengejutkan.

Salah satu daripadanya ialah ketika penyampai BBC, Dan Walker sedang mengulas mengenai sukan berkenaan secara langsung. Menariknya bukan Walker yang menjadi tumpuan sebaliknya sepasang kekasih di belakangnya.
Pasangan berkenaan sedang melakukan seks di pantai di Rio dengan salah seorang berada di atas badan pasangannya.
Walker cuba memberitahu penonton bahawa pasangan itu sedang membaca buku, namun tiada siapa yang percaya.
“Dan kepada mereka yang tertanya-tanya apa yang berlaku di belakang sana….kami tidak akan zoom lebih dekat, tapi percayalah, bukan itu…..ia hanya pelukan.
“Mereka sedang membaca buku, malangnya mereka membaca buku dalam posisi yang pelik,’’ katanya yang cuba mengawal keadaan dan dalam keadaan tersipu-sipu. (IH)


9 comments:

Anonymous said...

Bila manusia hilang rasa malu dan iman, maka jadilah mereka seperti haiwan ternakan yang bebas melakukan hubungan seks di hadapan orang ramai. Manusia berzina secara terbuka tanda akhir zaman!

Anonymous said...

Puak liberal Al-Punah Ranah telah buat 'fatwa' manusia bebas berzina kerana itu adalah hak kebebasan individu konon. Tuang guru Ultra Kiasu Al-Kafir Harbi memang menyokong 'fatwa' sesat ini.

Nobody said...

Salam En. Anonymous pemfitnah yang bodoh!!!

Tak cukup-cukup dosa nak buat ke memfitnah sana-sini!!!

Kalau dah tak ada otak tu pergilah lagi berguru dengan Haji Hadi yang syirik tu atau Ustaz Azli Taliban yang tak tahu Allah tu tuhan ke mak bapak dia boleh buat main-main!!!

Kot dah ada no keahlian parti kot tu yang berani memfitnah sambil membodohkan diri sendiri di mata orang!!!

Dah confirm masuk syurga kot!!! BANGANG NAK MAMPUS!!!

Anonymous said...

Ustad Cikai.
Kepada pemimpin Pas ,duit rm 90 juta yang Najib derma tu bila nak bahagi2 kepada ahli parti.Aku dari Selangor nak rm 10,000. saja. Kepada ahli2 yang tak nak tak apa ,tetapi aku sangat memerlukannya.Jangan kamu nak makan sendiri duit tu.

Anonymous said...

Tak sudah2 memfitnah sahaja kerje anon 4.58. Dia ni agaknya masa kecil memang seorang yang "gone case", sehingga makbapak dia give up dan tak peduli tentang dia. Dihantar masuk sekolah pondok dalam dusun Hadi Mereng, belajar bercakap dengan Jinn, terus jadi gila, itu antara sebab kenapa dia ni kuat memfitnah. Bodoh dan bangang.

Anonymous said...

Jika kita membaca semua komen 7:53 PM, 8:00 PM dan 8:10 PM yang ditulis oleh penjilat ultra kiasu yang memusuhi Islam dan umat Islam, kita akan dapati semua komen yang penuh dengan pembohongan, maki hamun dan fitnah itu ditulis oleh pencacai yang sama iaitu 'Nobody' pemakan dedak babi cap roket. 'Nobody'...You are what you eat ---> a swine !

Sekarang kira cabar pencacai ini menunjukkan sebarang bukti yang kukuh untuk membuktikan pemimpin parti Islam makan rasuah RM90 juta. Setakat ini semua pencacai, barua dan macai Ultra Kiasu, Kuali dll telah gagal menunjukkan sebarang bukti. Yang pasti ialah mereka akan menulis komen berbelit-belit untuk mengelakkan diri dari cabaran kita !

Anonymous said...

Saya sokong Ustad Cikai.8:10PM. Kalau benar duit 90juta derma Najib pada parti PAS itu ada,sila edar kepada ahli seluruh Malaysia. Harap tidak masuk poket sesetengah pemimpin sahaja.Jangan kata saya fitnah,duit itu untuk semua ahli dan penyokong.

Anonymous said...

Anon 9:00 PM mendedahkan kebodohan dirinya sendiri dengan menulis komen yang mengandungi statement yang bercanggah. Bodo punya olang!

Anonymous said...

Sabarlah...Hadi Mereng dah cakap nak saman SR kan? Bila? Dalam masa sebulan kan? Saman dimana? Di London kan?
So si bangang dan terencat anon 8.22, buktinya InshaAllah akan keluar tak lama lagi. Tunggu je la.
Kalau si Mereng tu buat U-turn, seperti yang dijangka, maka masing2 kena fahamlah kan?
Anon 8.22 ingat SR tu sama standard ke dengan Harakah? Harakah sahaja yang siar fitnah tanpa bukti. Sebab tu kena saman sokmo. SR steady je. Lu nak saman? Mai la...wa tunggu. Bola tanggung ni!!!
Kita berharap anon 8.22 yang bodoh lagi bangang supaya bersabar sedikit masa lagi. Tinggal 20 lebih hari sahaja lagi. Kita tunggu ya?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails