Saturday, June 18, 2016

Rasuah: Penahanan K/Cabang PKR Permulaan Pembongkaran Seterusnya. KM P.Pg Pula?




    1. Kira-kira 2 hasil
      1. Sikap anti-rasuah pembangkang hanya gimik, kata penganalisis

        • 15 jam yang lalu
        • 70 tontonan
        SHAH ALAM: Sikap pembangkang yang sering melaung-laungkan bahawa merekaanti-rasuah, ternyata hanya gimik ...
        • BAHARU

4 comments:

Anonymous said...

Ketua Muasyriqin (KM) Beli rumah terlajak diskaun. Rakyat dah tanya macam2. Tapi demi Ketua Musyriqin, macai2 PAN sanggup berdebat sampai rosak touch screen.

Ari tu Khir Toyo kena, takkan la Musyriqin Pulau Pinang tak kena.

Mat Sabu selalu kata KAMI YAKIN BERLAKU ADIL DAN SAKSAMA. Tapi bila jadi lagu ni. Buah Khalqum hilang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wahaiiiiiiiiii PANdosta. Apasal Kao kutuk sesama Islam, tapi kao tak kutuk ketua musyriqin.

Zaman dulu ada Abdullah bin Ubay yg suka Yahudi Bani Qainuqa', tapi tak suka kaum muslimin


Kah kah kah PAN rupanya hanya tau menggoreng sajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

Presiden pis hadi awe ambik kreta 2 biji Dan sebuah Rumah utk bini muda dia dari seorg kontraktor camana pulak?
Tak berdosa ke? Apa dia ingat dia pegang kunci syurga ke? Silap2 kena humban dlm neraka nanti. Beringatlah...

Anonymous said...

Penjilat-penjilat yang tidak bermoral menganggap pemimpin-pemimpin kafir dan munafik sebagai makhluk 'suci' walaupun pemimpin-pemimpin kafir dan munafik telah menghina dan menentang ajaran Islam dan hukum Allah seperti menghina Khutbah Jumaat dan pakaian menutup aurat dll. Dan kita yakin penjilat-penjilat ini terdiri dari orang kafir dan kaum munafik yang menentang Allah dan RasulNya. Jika Fir'aun, Abu Jahal dan Abdullah bin Ubai masih hidup, sudah pasti mereka akan mendewa-dewakan musuh Allah tersebut.

Penjilat-penjilat yang tidak bermoral ini mendakwa mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka menentang ajaran Islam dan hukum Allah dan mempertikai dan menolak hukum Allah seperti Hudud dll dan memaki hamun, menghina dan menfitnah ulama-ulama Islam yang dimuliakan oleh Nabi Muhammad s.a.w. sebagai Pewaris Nabi, umat Islam dan parti Islam yang berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah di negara ini.

Nabi Muhammad s.a.w. telah bersabda:

Ulama adalah pewaris para nabi.” (HR At-Tirmidzi dari Abu Ad-Darda radhiallahu ‘anhu)

Jika kita baca semua komen-komen yang ditulis oleh penjilat-penjilat munafir ini, kita dapati hampir semua komen-komen mereka adalah penuh dengan penghinaan dan fitnah yang ditujukan kepada ulama Islam, umat dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam, umat dan parti Islam menjadikan Islam sebagai matlamat perjuangan mereka.

Apakah jenis manusia yang mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin kafir dan kaum munafik yang menentang Allah dan RasulMya dan menfitnah dan menghina ulama-ulama Islam yang menyeru manusia kembali kepada Islam?

Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk neraka jahanam banyak dari jin dan manusia yang mempunyai hati (tetapi) tidak mahu memahami dengannya (ayat-ayat Allah), dan yang mempunyai mata (tetapi) tidak mahu melihat dengannya (bukti keesaan Allah) dan yang mempunyai telinga (tetapi) tidak mahu mendengar dengannya (ajaran dan nasihat); mereka itu seperti binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi; mereka itulah orang-orang yang lalai.(Al-A'raaf 7:179)

Anonymous said...

Anon 6:22 PM telah membuat dakwaan tanpa sebarang bukti yang bererti Anon 6:22 PM telah menfitnah orang lain. Mengapa Anon 6:22 PM tidak melaporkan kes tersebut kepada pihak berkuasa jika benar dakwaan Anon 6:22 PM ? Mengapa Anon 6:22 PM tidak mahu mengadakan press conference untuk menuduh orang tersebut secara terbuka? Bukankah ini bererti Anon 6:22 PM telah menfitnah orang lain? Anon 6:22 PM adalah pengecut yang takut kerana salah.

Ini bererti Anon 6:22 PM adalah pendusta yang menjijikan !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails