Sunday, June 12, 2016

Bukti-bukti DAP Anti-Islam Semakin Viral -Komen Anon Blog IH.




Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral 

APABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

Bukti 4:
DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

Bukti 5:
Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

Bukti 6:
DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

Bukti 7
: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

Bukti 9
: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

Bukti 10:
Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.




Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

DAP tidak boleh Anonymous  Islam hanya kepada amalan peribadi dan paling tinggi ekonomi sedangkan menolak juzuk-juzuk Islam yang lebih menyeluruh yang menyentuh isu kenegaraan, perundangan, politik dan pelbagai aspek dalam kehidupan.

49 comments:

Anonymous said...

Cara mendapat tiket penerbangan percuma:

Jika kamu sokong parti roket yang menentang dan menghina ajaran Islam dan hukum Allah, kamu akan mendapat tiket penerbangan percuma ke neraka jahanam untuk merasakan azab neraka. Kedatangan kamu akan disambut Fir'an and the gang! Jangan bimbang kamu tidak akan kesepian dalam neraka kerana kamu akan ditemani oleh para munafik !

Anonymous said...

POLITIK PAS PERJUDI ISLAM UTK HABUAN DUNIAWI LEBAI2 MUSANG BERJANGGUT

Pengakuan bahawa Zaharin menerima 500k dan dikredit terus ke dlm akaun peribadinya di Ambank telah dilafazkan sendiri oleh mulut Zaharin dlm satu RUANG BICARA TV BERNAMA CH 502.

Saya dpt rm500k dari dana 2.6b Najib. Dato Sharir Samad dpt rm1 juta. 15 pimpinan PAS saya tk tahu dpt berapa dan untuk apa??? - Zaharin

Anonymous said...

LEBAI2 MUSANG BERJANGGUT PAS BEREBUT UTK JADI PENASIHAT REGIM UMNO

Menurut adz-Dzhabi, ulama sû’ adalah ulama yang mempercantik kezaliman dan ketidakadilan yang dilakukan oleh penguasa; ulama yang memutarbalikan kebatilan menjadi kebenaran untuk penguasa; atau ulama yang diam saja (di hadapan penguasa) padahal ia mampu menjelaskan kebenaran. [3]

Anas meriwayatkan:
الْعُلَمَاءُ أَمَنَاءُ الرُّسُلِ مَا لَمْ يُخَالِطُوْا السُّلْطَانَ وَ يُدَاخِلُوْا الدُّنْيَا فَاِذَا خَالَطُوْا السُّلْطَانَ وَ دَاخَلُوْا الدُّنْيَا فَقَدْ خَانُوْا الرُّسُلَ فَاحْذَرُوْهُمْ وَفِيْ رِوَايَةٍ لِلْحَاكِمِ فَاعْتَزِلُوْهُمْ

Ulama adalah kepercayaan para rasul selama mereka tidak bergaul dengan penguasa dan tidak asyik dengan dunia. Jika mereka bergaul dengan penguasa dan asyik dengan dunia maka mereka telah mengkhianati para rasul. Karena itu, jauhilah mereka. (HR al-Hakim).

Hal itu karena, jika ulama bergaul dengan penguasa dan sering mendatanginya, yang diharapkan adalah dunia. Tentu yang dimaksud bukan ulama yang datang untuk beramar makruf nahi mungkar dan mengoreksi penguasa.

Rusaknya ulama di antaranya karena sifat tamak terhadap dunia. Ad-Darimi menuturkan, Umar bertanya kepada Kaab, “Apa yang mengeluarkan ilmu dari hati ulama?” Kaab menjawab, “Ketamakan.”

Keluarnya ilmu dari hati maksudnya bukan dilupakan, tetapi ilmu itu ditinggalkan, pengaruhnya hilang dan tidak lagi dijadikan tuntunan. Hal itu sama saja dengan menukar ilmu atau agama dengan dunia. Inilah satu di antara karakter ulama sû’. Ulama demikian lebih layak di neraka.

Anonymous said...

LEBAI2 MUSANG BERJANGGUT DAN WALAUN2 MEREKA POLITIKKAN HUDUD ISLAM JADI HUDUDDUIT VERSI PAS

Muadz bin Jabal membagi ulama sû’ di dalam tujuh tingkatan neraka.

Tingkat pertama: ulama yang jika mengingatkan manusia, ia bersikap kasar; jika diingatkan manusia, ia menolak dengan tinggi hati.

Tingkat kedua: ulama yang menjadikan ilmunya alat untuk mendapatkan pemberian penguasa.

Tingkat ketiga: ulama yang menahan ilmunya (tidak menyampaikannya).

Tingkat keempat: ulama yang memilih-milih pembicaraan dan ilmu guna menarik wajah orang-orang dan ia tidak memandang orang-orang yang memiliki kedudukan rendah.

Tingkat kelima: ulama yang mempelajari berbagai perkataan dan pembicaraan orang Nasrani dan Yahudi guna memperbanyak pembicaraannya.

Tingkat keenam: ulama yang mengangkat dirinya sendiri seorang mufti dan ia berkata kepada orang-orang, “Bertanyalah kepadaku.” Orang itu ditulis di sisi Allah sebagai orang yang berpura-pura atau memaksakan diri dan Allah tidak menyukai orang demikian.

Tingkat ketujuh: ulama yang menjadikan ilmunya sebagai kebanggaan dan kepuasan intelektual saja. [7]

Karena semua itu, al-Ghazali mengingatkan, “Hati-hatilah terhadap tipu daya ulama sû’. Sungguh, keburukan mereka bagi agama lebih buruk daripada setan. Sebab, melalui merekalah setan mampu menanggalkan agama dari hati kaum Mukmin. Atas dasar itu, ketika Rasul saw ditanya tentang sejahat-jahat makhluk, Beliau menjawab, “Ya Allah berilah ampunan.” Beliau mengatakannya sebanyak tiga kali, lalu bersabda, “Mereka adalah ulama sû’.”

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Parti PAS lah yang menghina Islam sekarang!!!

Haji Hadi syirik dengan menyamakan Allah dan PAS!!!!

Dosa syirik tak akan diampunkan Allah selain bertaubat!!!

Sebelum kita disambut oleh Firaun and gang (macam bodoh je ayat encik ni) Ulama As-su' dah sambut Firaun dulu!!!

Ikutlah sangat Ulama As-Su' ni, bukan ikut al-Quran dan Sunnah!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam En. Ibnu Hasyim,

Kalau ya pun nak berkempen, janganlah guna laman web pemfitnah ISMA!!!!

Ingat al-Quran, contohnya surah al-Hujurat ayat 6, ringkasnya :apabila datang seorang fasik membawa berita hendaklah kamu periksa .....

Lepas tu jangan taruk gambar seksi-seksi. Bulan Ramadhan ni. Ingat sikit!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

dia ni kalau tak cerita perempuan bogel.. cerita fitnah..

Anonymous said...

bertaubatlah kamu dari menyibar fitnah yang dah tentu tiada bukti. sekiranya kamu islam bertaubatlah dan hentikan. sekiranya kamu bukan islam moga allah swt menberi hidayah untuk kembali kepada islam. ternyata kamu berilmu dan allah maha berkuasa untuk membalikkan hati kamu dari penentang kepada penganut yang taat insyallah.

Anonymous said...

fitnah yang nyata untuk mengaikan pas dalam isu 2.6b kenapa tak kata semua pengikut pas dapat bahagian. allah swt maha mengetahui bertaubatlah dari menyebar fitnah. rancangan yahudi untuk memecah belahkan islam dengan menfitnah pajuang2 islam jangan ikut langkah yahudi. rafizi pun tak kata ada pemimpin pas dapat bahagian.

Anonymous said...

Salam En. Anonymous di atas,

Saya setuju dengan cakap Encik. Encik pun semoga Allah yang maha berkuasa membalikkan hati Encik juga kepada ajaran Islam yang sebenarnya.

Janganlah ajaran Islam yang menyeru kepada ketaatan kepada PAS kalau tak hilang akidah!!!

Itu dah kira mensyirikkan Allah tu!!!

Lepas tu, kalau encik tujukan kepada saya mengatakan saya memfitnah, cuba periksa dulu, saya fitnah ke tak???

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

bagus huraian ayat tersebut untuk pengajaran kita semua dan panduan kita serta peringatan dan teruskan tuan menyebar ilmu allah dari fitnah kerana itu tuntutan ugama moga tuan mendapat petunjuk dan hadayah dari allah swt.

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Kalau isu tu bukan saya kata, Dato' Zaharin yang cakap!!!

Dia mengaku dapat RM 500k, Dato' Shahrir Samad RM 1.5 juta dan pemimpin PAS 15 orang tak tahu dapat berapa banyak!!!!

Baik Encik doakan semoga Encik pun dapat hidayah, entah-entah encik yang sebenarnya belum dapat hidayah tak???

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

moga islam akan menjadi ugama yang dianuti semua lapisan rakyay malaysia dengan tersebatnya ilmu kepada pembacaan semua maknusia. bangkitlah perjuang2 islam gunalah segala landasan yang ada untuk menyebar ilmu allah swt. ambillah pelajaran dan buat sebagai landasan supaya kita tidak mudah tersesat dari fitnah dajjal yang sekarang sedang berkuasa di malaysia dan mereka sudah semakin berani untuk menyekat dan melemahkan fitnah dajjal sama2lah kita berdoa moga hukum hudud dilaksanakan dimalaysia sebagai hukum bagi kita semua. moga allah swt merahmati kita semua.

Anonymous said...

semua tudahan kamu ada pada kamu sebab itu yang kamu hendakkan. dap adalah parti anti islam dah ternyata. bila pulak tghh menyamakan allah dengan pas tapi dap hina agama allah terbukti dan pan yang takut untuk menyatakan sokongan pada hukum hudud. semua yang kamu kata adalah doa untuk kamu. gunalah ilmu kamu kajalan yang benar.moga allah memberi hidayah pada kamu moga kamu menerima islam sebagai agama pegangan kamu insyallah.

Anonymous said...

En. Anonymous,

Apabila Rasulullah sampai di Madinah, apa perkara pertama yang diserunya???

1. Mengucapkan salam

2. Memberi orang makan

3. Menggalakkan silaturrahim

Berdasarkan seruan Rasulullah kita dapati hukum Hudud prioritynya terletak di bawah!!!

Apakah masalah perlaksanaan hudud di Malaysia???

Ketika saya berusia 14 tahun bapa saya pelajar jurusan agama membawa saya menyelinap masuk ke kuliah Dato' Dr HAron Din, Mursyidul Am PAS sekarang.

Beliau mengatakan Hudud menjaminkan keadilan Islam!!!

Dulu saya setuju sekarang tak!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

memg kami periksa setiap yang datang. moga kamu menjadi org islam yang beramal dengan ilmu allah swt.

Anonymous said...

En. Anonymous,

Sekejap lagi saya sambung pasal HUDUD!!!

Apa bukti DAP anti Islam yang terbukti sangat tu???

Apa kriterianya???

Kalau mengikut tajuk ni, tuduhan yang diambil daripadda Laman web ISMA semuanya kantoi!!!

Contohnya, perlembagaan DAP demokrasi sekular, bercanggah dengan perlembagaan pasal 3 berkaitan agama rasmi.

Itupun dah salah, Islam agama rasmi pasal sebelas!!! Lepas tu, kalau bercanggah dengan perlembagaan yakni undang-undang tertinggi Malaysia, bagaimana parti tu nak diluluskan???

Kalau disebabkan perlembagaan DAP demokrasi sekular DAP anti Islam, UMNO, MCA, Gerakan, PPP, PKR, PBPS, MIC semuanya anti ISlam!!! Kenapa tak tulis UMNO, BN dan semua sekali anti Islam???

Saya tanya satu lagi soalan, parti AKP Turki apa perlembagaannya???

Demokrasi sekular!!!

Habis tu AKP yang banyak berjasa kepada Islam Turki tu sebenarnya anti Islam lah ya???

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

kamu berilmu sebarkanlah kebenaran kamu sedang menyebarkan fitnah org ramai tidak tahu apa yang kamu tahu jadi sertakan bukti dan sekiranya benar apa yang kamu nyatakan cuba kamu dapatkan isu sebenar sebab terlalu banyak fitnah tersebar dan saya sebagai pembaca rasa tak elok kita sebarkan fitnah untuk menghancurkan parti islam dan mendokong parti yang ternyata anti islam. setiap tuduhan kamu begitu berat untuk di percayai sebab kamu tidak percaya janji allah swt yang hudud menjamin keadilan islam. nayzubilahhiminazalim moga allah memberi rahmat pada kita semua

Anonymous said...

kamu tidak memandang pada yang nyata dari yang tajuk diatas. saya memandang dari isu yang berlaku selama ini saya tahu kamu pun tahu jadi kita sama2 tahu nilaikan sendiri allah swt memberi panduan maka jangan lari dari panduan. mereka tidak akan bersetuju selagi kita tak ikut mereka.

Anonymous said...

En. Anonymous,

Pertama, tiada Parti Islam atau PArti Kafir!!!

Sama seperti tiada Negara Islam atau Negara Kafir!!!

Yang dipertanggungjawabkan, masuk syurga neraka bukan negara, kita ni manusia!!!

Adakah kerana Malaysia negara Islam Malaysia masuk syurga, Thailand pula negara bukan Islam masuk neraka???

Kenapa saya masukkan hujah ni???

Dalam DAP ada orang Islam contohnya Sasterawan Negara Dato' Samad Said!!!

Dalam MCA pun ada umat Islam Ridhuan Tee!!!!

Dalam UMNO dan PAS tentulah ramai.

Islam agama yang syumul. Dari sudut apa DAP anti Islam???

1. Membunuh umat Islam

UMNO dengan kes Memali. DAP tiada kes pembunuhan berasaskan agama di Penang

UMNOlah anti Islam kalau kira macam tu!!!

2. Kebajikan

UMNO potong budget untuk Islam termasuk sekolah agama. DAP tiap-tiap tahun budget naik!!! Dari sudut tu DAP termasuk ahli Islam dan bukan ISlam lebih Islamik!!!

3. Amanah

Amanah adalah ciri-ciri ajaran Islam termasuk antara sifat utama para Rasul. Secara umumnya DAP tiada kes. Kes rumah pun macam hinggar je tiada cerita.

PAS, balak hilang 20,000 ekar, Koperasi Kohilal melingkup akibat salah guna kuasa, Tabung Memali dibawa serata Malaysia apa jadi???? Waris Memali pun tak tahu dapat tidak!!!

Kalau macam ni ciri-cirinya, Islamik ke parti mengaku Islam dan sebagainya???

Yang masih jahil,

Nobody

Allah takkan tanya pada Perlembagaan, Allah tanya apa yang kita buat

Anonymous said...

Encik Anonymous,

Sebab tu kalau bercakap atau berfikir cuba berfikir di luar kotak. Jangan diperbodohkan orang.

Encik tahu tak perkara anti-anti bagai ni benar ke propaganda???

Saya bagi contoh, kenyataan-kenyataan pemimpin PAS yang menjual agama.

1. Haji Hadi Presiden PAS berkata kalau tak taat dengan PAS hilang akidah.

2. Dr. Mahdfuz Ketua Dewan Ulama PAS kata keluar PAS rosak akidah kerana tak perjaya dengan janji Allah.

3. Dr. Zuhdi Marzuki, Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS di dalam muktamar YADIM bulan MAc yang lepas menyalahtafsir hadis di depan mata dan kepala saya.

Apa hadis Rasulullah SAW???. Saya ringkaskan. Barangsiapa yang berdusta atas namaku sesungguhnya dia telah menempah tempat di dalam neraka. Hadis ni bertaraf Mutawatir.

Mutawatir bermaksud diriwayatkan oleh terlalu ramai orang sehingga di peringkat mustahil untuk mereka semua berdusta atas nama Rasulluah SAW.

Kalau pemimpin-pemimpin ni dengan murah menjual agama, Encik nak ikut???

Masuk parti PAS bukan menjamin Encik menunaikan tanggungjawab Encik kepada Allah dan Islam!!!

Dengan ada penjual-penjual agama ni, Encik entah-entah sedang bersubahat dengan mereka.

Fikir balik Encik!!!

Yang masih jahil,

Nobody

Anonymous said...

en. Anonymous,

Yang menjamin keadilan adalah manusia sendiri.

Kalau betul Dato' Seri Najib merompak RM 2.6 billion, Encik fikir dia kena potong tangan ke???

Kalau hudud dilaksanakan di Malaysia, Anwar Ibrahim mati katak tau tak!!! Mengikut undang-undang konventional yang berkiblatkan westminster abbey sekalipun pun, kes Anwar adalah kes yang ditolak!!!

Fikir baliklah Encik. Saya nasihatkan pergi belajar dulu. Jangan senang-senang terpedaya dengan propaganda!!! Kalau Encik tiada ilmu, Encik pergi tengok laman web ISIS, entah-entah Encik pun terjion!!!

Yang jahil,

Nobody



Anonymous said...

TIDAK HABIS-HABIS MENYALAHKAN ORANG LAIN , WALHAL YANG BERMASALAH KITA, UMNO-PAS
Oleh Mohammad Agus Yusoff

Tidak habis saya fikir, kenapa apabila b erlaku kekecohan dalam politik Melayu, baik itu dalam UMNO atau PAS, maka DAP, LGBT, dan kaum Cina yang dipersalahkan?

Pada saya, cukuplah kita menyalahkan kaum lain dengan masalah yang kita hadapi. Takkanlah masalah politik UMNO dan PAS hari ini adalah disebabkan oleh DAP dan kaum Cina?

Sepatutnya, jika kita orang Melayu bergaduh, kita muhasabah diri dan bertanya—apa puncanya? Adakah itu kerana terlalu mengejar kuasa, menjaga kuasa, memburu kekayaan, terlalu berpuak, atau adakah kerana terlalu sombong dan angkuh?

Selepas itu, tanya lagi diri kita. Sudah cukupkah kita membantu orang Melayu? Sudah cukupkah tindakan yang kita buat untuk menyatukan politik Melayu?

Dalam kita mencari jawapan kepada pertanyaan di atas, elakkanlah dari terus bersikap denial syndrome dengan hanya menyalahkan kaum lain. Lihatlah pada integriti kita, komitmen kita dan perancangan kita dalam menyelesaikan masalah Melayu.

Yang perlu sekarang ialah kita memahami keresahan rakyat. Cukuplah kita melihat masalah politik orang Melayu sekarang dari aspek polarisasi kaum.

Yakinilah, masalah kita tidak akan selesai jika sikap dan pemikiran kita tidak berubah. Dan ini harus dimulakan oleh pemimpin kita!

Aku Anti Pas said...

Anon 928....waaah tahniah bro. Lu champion kali ni. Lu dah confirm ke tiket lu nak ke syurga? First class ke Business class? Dahsat betul mangkuk anon 928 ni. Kat syurga esok dah booking bilik ke? Superior? Deluxe? Suite? Bodoh la lu bro. Hidup segan mampos tak mau.

Anonymous said...

Rafizi memang tak cakap atau belum sempat nak cakap. Husam yang cakap. Terang2 dia tuduh Hadi Mereng, Haron Jin dan berapa lagi pimpinan TERTINGGI Pas terima dedak daripada 2.6b itu. Sampai sekarang takde respon nak ya ke tidak ke nak saman ke dosa ke?

Anonymous said...

Anon 2:27 PM....waaah tahniah bro. Lu champion kali ni. Sifu kafir roket dah confirm ke tiket lu nak ke syurga? First class ke Business class? Dahsat betul mangkuk Anon 2:27 PM ni. Kat syurga esok dah booking bilik ke? Superior? Deluxe? Suite?

Bodoh la lu bro. Hidup segan mampos tak mau. Setiap hari lu jadi penjilat sifu kafir roket kerana mendapat upah dedak cap roket ! Babi pemakan dedak mesti cinta sama lu !

Apa lu ingat sifu kafir roket lawan Allah boleh masuk syurgakah? Bodoh punya olang!




Anonymous said...

Kita lihat barua-barua pemakan dedak cap roket seperti pesakit mental 'Nobody' telah menfitnah parti Islam mendapat habuan dari dana 2.6b tetapi mereka gagal membuktikan fitnah mereka. Fitnah mereka adalah berdasarkan petikan saya tk tahu dpt berapa dan untuk apa ! Inilah contoh pendusta yang tidak mahu mampus semasa kecil, bila sudah besar sibuk fitnah ulama dan umat Islam.

Anonymous said...

En. Anonymous,

Siapa yang lawan Allah???

Kalau syirikkan Allah bukan lawan Allah ke???

Kalau syirikkan Allah Parti yang sebenarnya Islam ke????

Kalau memfitnah ajaran Islam ke???

Yang jahil,

Nobody



Anonymous said...

En. Anonymous,

Sekarang kita pergi kepada komen Encik yang pertama.

Cara mendapat tiket penerbangan percuma:

Jika kamu sokong parti roket yang menentang dan menghina ajaran Islam dan hukum Allah, kamu akan mendapat tiket penerbangan percuma ke neraka jahanam untuk merasakan azab neraka. Kedatangan kamu akan disambut Fir'an and the gang! Jangan bimbang kamu tidak akan kesepian dalam neraka kerana kamu akan ditemani oleh para munafik !

Soalan saya yag pertama:

Apakah dalil atau nas yang menunjukkan kita dapat tiket penerbangan percuma ke neraka jahanam untuk merasakan azab neraka disambut pula oleh Firaun dan gang???

Mana ayat al-Quran dan haids atau dalil????

Kalau tak ada Encik sedang mereka-reka sesuatu dalam Islam????

Jawablah, saya tunggu!!!!

Ikut Presiden syirik lah tu, sesuka hati keluar cerita pasal agama, memfitnah je, memfitnah agama pula tu!!!

Memalukan Islam je!!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Tunggu pun tak jawab. Tak apalah, saya sambung lagi.

Tak kisahlah Encik parti apa tetapi janganlah menyamakan Allah dengan makhluk pula!!!!

Ada ke pergi neraka jahanam dapat tiket penerbangan percuma!!!!

Dia ni buta hati ke apa???

Kalau syirikkan Allah contohnya kata kalau tak taat kepada PAS hilang akidah, dapat tiket penerbangan percuma juga ke???

HAHAHHAAAAAA!!!!

Lain kali nak berhujah cerdiklah sikit!!!!

Yang masih jahil,

Nobody

Anonymous said...

husam cakap cuba mintak bukti dan buktikan pada umum bolehlah kita nilaikan sama2. apa pun sama2 kita berjuang untuk islam. islam tidak membela salah laku tapi kena cukup bukti demi allah kalau betul apa yang dikatakan cuba buktikan dengan jelas kami ahli akar umbi pas akan meng hukum seperti yang telah kami lakukan.

Anonymous said...

kami memg tengah tunggu bukti pertuduhan tapi kami tetap tidak akan bersekonggol dengan penentang dasar islam itu pasti. maaf sekiranya tidak dapat bersekongkol bersama.

Anonymous said...

dato zaharin pun takda bukti.

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Bukti Haji Hadi kata tak taat pada PAS hilang akidah. Diucapkan di depan khayalak ramai di dalam Muktamar PAS ke 62. BAru lagi. PErgilah cari.

Bukti dalam PAS Johor tinggal ramai yang bodoh je. Bukan saya cakap. Perwakilan PAS Johor sendiri yang cakap. Kalau tak cerdik, macam mana nak kenal bukti ke propaganda!!!!

Pergi belajar dulu.

Penentang dasar Islam ya???

Encik senaraikan kepada saya dasar-dasar Islam???

Lepas tu kita bandingkan DAP, UMNO dan PAS mana lebih Islamik!!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Dato' Zaharin tiada bukti??? Ye ke???? Nasib baik bukan saya yang bawa isu tu.

Tapi Dato' Zaharin mengaku terima RM 500k??? Kenapa tak tangkap dia dan reman 14 hari???

Bukti ada kot, sebab tu takut nak tangkap Dato' Zaharin!!!!

Oklah saya memang tak bawa isu ni. Tapi Haji Hadi memang menyekutukan Allah dengan PAS!!!

Tak taat kepada PAS hilang akidah!!!!

Ynag jahil,

Nobody

Anonymous said...

Saya dpt rm500k dari dana 2.6b Najib. Dato Sharir Samad dpt rm1 juta. 15 pimpinan PAS saya tk tahu dpt berapa dan untuk apa??? - Zaharin

Kalau tak betul tuduhan Zaharin tu samanlah dia wahai walaun2 tolol PIS utk bersihkan nama parti Islam. Dah terang lg jelas nama dia apa lg lebai2 musang berjanggut PIS dok diam membisu. Ini tuduhan yg besar sekiranya ia fitnah.

Raja fitnah sebenar ada ramai dlm parti PIS penjual agama, perjudikan Hudud memalukan Islam yg mulia.

Anonymous said...

En. Anonymous,

Senaraikan dasar-dasar Islam, sekarang kita cross-examine dasar-dasar tu. Kalau benar kita bandingkan antara PAS, UMNO dan DAP yang dikatakan anti-Islam yang ternyata tu!!!!

Saya pula anti-fitnah dan anti-propaganda menjual agama.

Yang masih jahil,

Nobody

Anonymous said...

En. Anonymous,

Taknak bersekongkol dengan penentang dasar Islam konon!!!

Sekali dasar Islam sendiri pun tak tahu!!!!

Dah tak tahu tak boleh senaraikan macam mana nak tahu pihak mana yang menentang dasar ISlam???

Encik ni, jangan diperbodohkan oleh pemimpin PAS boleh tak???

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Makin terserlah bodoh nye mangkok ni. Dah dia kafir kan? So apahal pasal tak masuk syurga ni? Dah tentu kafir. Bodoh la lu. Ni yang Islam ni macam lu tu dah confirm ke masuk syurga? Nama je Islam perangai tingkahlaku lebih kafir dari kafir.
Ni bukan soal sokong siapa. Ini soal orang bodoh macam lu tak tau macamana nak cakap dengan bijak. Apa tauliah lu nak tentukan sapa masuk syurga ke neraka? Sekolah pondok mana bagi ijazah kat lu ni? Guna lah otak sikit. Oh silap...orang bodoh mana reti guna otak?
Pi mampos la lu bhai...

Anonymous said...

nobody rajin dan kuat berusaha untuk memecah belahkan umat islam supaya puak skuler boleh berkuasa. tapi nobody lupa sebaik2 perancangan musuh islam perancangan allah swt lebih baik untuk melindungi islam. beratus tahun yahudi cuba untuk memesongkan al quran tetapi dapat dipatahkan oleh allah swt.

Anonymous said...

tinggi ilmu nobody ni untuk menghancurkan islam bagus moga nobody akan kembali menjadi pembela dan pejuang islam amiin. dalam sejarah islam ada musuh akhirnya menjadi pembela islam tidak mustahil. begitu juga sebaliknya.

Anonymous said...

mana tahu 15 pemimpin pas yang telah meninggalkan pas kita tak tahu. sebab tu buktikan dan senaraikan namanya. baru betul pejuang keadilan ini fitnah aja.

Anonymous said...

jangan risau raja fitnah kami dah tendang.tapi kalau ada cuba buktikan dan kami akan tengan mereka semua tapi pas akan tetap kami dukungi supaya islam tetap akan memerintah malaysia .

Anonymous said...

dah memg dap anti islam kalautak kenapa beriya sangat menentang akta 355 itu baru nak menaik taraf mahkanah syriah untuk umat islam aja tapi marah pas pasal hak dap nak minum arak kalau pan dapat undi lebih dati pas. hak mereka boleh hak kita umat islam tak boleh. sudah lah nobody bertaubatlah berpeganglah dijalan allah swt.

Anonymous said...

nobody dah memg anti ulamak sebabtu tak pandai menilai cuba nilaikan dengan hati yang iklas dan nobody. bila pulak tghh syirik pada allah nobody sebenarnya tak faham tapi guna ucapantu untuk putarsupaya diligat seperti syirik pada allah. cuba nobody baca balik apa yang dikatakan syirik pada allah. dan apa bukti tghh syirik pada allah. kembalilah pada islam

Anonymous said...

nobody jangan tunjuk sangat tak faham. dap cakap semua betul bg nobody. anti ulamak.

Anonymous said...

pas satu2nya parti islam dan membawa dasar2 islam dan sekiranya kamu islam menentang pas bermakna menentang dasar2 islam jadi bila tentang dasar islam kamu fikirlah sendiri.

Anonymous said...

nobody fikir balik nobody berfikir dalam kotak nobody sepatutnya nobody tahu apa maksud pada ucapan2 yang nobody pusingkan tu sebab nobody seorang yang bijak jadi jangan salah guna kebijakan untuk memburuk2kan islam. jangan tidak percaya janji allah dalam memperjuangkan agama islam.

Anonymous said...

tapi kita bertanggungjawab untuk melaksanakan apa yang allah swt suruh buat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails