Tuesday, November 10, 2015

Seks Di Tempat Terbuka, Negara Maju Tapi Penghuninya Macam Binatang.

POLIS Rusia telah diarahkan untuk mengesan pasangan yang melakukan seks di tempat awam kerana aksi mereka yang dirakam telah menjadi perkongsian di laman web..

NEGARA dikatakan maju tetapi penghuninya hidup macam binatang. Mengapa? Kerana negara tersebut tidak berasaskan moral dan agama. Tanpa agama, walau apa agama sekalipun, manusia hidup bagaikan binatang. Termasuk Malaysia?

Lihat contoh berita ini...


Pasangan Suami Isteri Lakukan Seks Di Tempat Terbuka. Slider · Utama & Sensasi. Nov 7, 2015. 276. 0Shares. 

Suami Isteri Lakukan Seks Di Tempat Terbuka
TIDAK senonoh dan menjijikkan apabila seorang wanita yang sedang mengandung dan suaminya tidak mempedulikan orang ramai dengan selamba melakukan perbuatan seks di tempat awam secara terbuka.

Wanita itu, Akeela Ali, 25 tahun; dirakamkan melakukan perbuatan seks tersebut bersama dengan suaminya, Fahad Bilal, 26 tahun; di sebuah pusat beli belah di barat London.

Mereka berdua terus melakukan aksi berjimak di atas sofa di depan sebuah lif dan meskipun diganggu oleh dua anak yang masih kecil, mereka masih tetap ghairah meneruskannya.

Pasangan itu yang dihadapkan di mahkamah kerana berkelakuan tidak senonoh di khalayak ramai berkata, mereka terfikir untuk menghentikan perbuatan berkenaan. Ia terlintas apabila anak mereka yang masih kecil tiba-tiba mengganggu, namun menjelaskan `ia terus berlaku’.

Menurut pendakwa raya Arlene De Silva: “Pada 23 Julai tahun ini, Akeela berada bersama suami dan dua anak mereka yang berusia tiga dan lima tahun di pusat beli belah di Westfield.

“Selepas pukul 8 malam, mereka berdua duduk di atas sofa di depan lobi lif di tingkat satu.
“Akeela duduk sebelah suaminya dan mengangkat jaket sehingga pangkal pahanya. Mereka turut bercium selama 10 minit dan beberapa kali diganggu oleh anak-anak mereka,’’ katanya.

Dalam pada itu, hakim Elizabeth Roscoe berkata, kes itu dipandang serius kerana ia berlaku di tempat awam manakala anak-anak mereka dan anak orang lain juga berada di situ.

Walaupun saya diberitahu kebetulan mujur tiada orang yang menyaksikannya tetapi anda sebagai orang dewasa sepatutnya lebih mengetahui mengenai perkara ini,’’ katanya.

Akeela dan suaminya mengaku ia merupakan satu kesalahan yang besar dan amat memalukan. Pasangan berkenaan yang menganggur itu bagaimanapun diminta membayar kos tambahan susulan kes sensasi tersebut. Pendengaran kes imigresen mereka juga akan dilakukan.sumber

 
Kuala Lumpur – Mungkin bosan di atas katil, satu pasangan melakukan hubungan seks di balkoni sebuah kondominium yang dipercayai berlaku di Bangsar South, ...
Malaysia: gambar pelajar sekolah sedang buat apa ni?

Video: 

Pregnant Wife Gives Oral To Husband In Busy Shopping Mall - London

3 comments:

Anonymous said...

Ini semua berlaku akibat daripada keengganan London mengambil aji adi dan pas sebagai penasihat kerajaan. ;-)

Anonymous said...

Sokong. Britain buat silap besar krn tk lantik hj hadi sbg penasihat. Dia adalah naib ketua ulamak sedunia. Faqih lg alim. Walau tiada phd. Haha

Anonymous said...

Bukan kah..kerana geng anti islam and anti ulamak pang banyak makan babai..hingga tak boleh kenal babai gan...ayam keh..keh.keh...tu la hang jangan makan babi selalu no...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails