Sunday, November 08, 2015

Konsert Siti Norhaliza, Hetty Koes Endang & Ramli Sarip, Apa Faedah Untuk Agama?

HETTY Koes Endang bersama Datuk Siti Nurhaliza sedang giat berlatih untuk konsert Satu Suara Volum 2.

HALAMAN HIBURAN 
MEMORI Hetty Koes Endang pernah berkongsi pentas dengan Datuk Siti Nurhaliza di Singapura dulu bakal berulang lagi pada 7 dan 8 November ini menerusi konsert Satu Suara Volum 2 di Panggung Sari, Istana Budaya, KL.

Tidak hanya bersama Hetty, Siti turut mengundang Datuk Ramli Sarip. Tengah hari tadi, satu pertemuan diaturkan pihak Siti Nurhaliza Production untuk menemubual Hetty yang sudah tiba di Malaysia dan sehari sebelum itu sudah memulakan latihan konsert bersama Siti. 

Menurut Hetty yang ditemui BH Online di Hotel Royale Chulan, konsert dua hari itu nanti pastinya akan mengimbas nostalgia mereka bersama. 

"Ketika dihubungi pihak Siti untuk konsert ini, saya berada di Bandung. Masa itu, menerusi pengurus Siti, Rozi Abdul Razak kami bersembang mengenai tawaran untuk terbabit dengan konsert berkenaan. Saya tidak memikir panjang untuk memberikan jawapan pasti. 


"Ia tambah menarik kerana selain saya dan Siti, konsert ini turut membabitkan legenda dari Singapura yang popular di Malaysia iaitu Datuk Ramli Sarip.

"Konsert ini bukan persaingan siapa lebih hebat. Tetapi ia lebih kepada kerjasama menghiburkan peminat di atas pentas yang sama. 2015 ini menjadi cukup indah, kerana saya pun sudah lama tak datang membuat persembahan atau konsert di Malaysia." Jelas Hetty.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apa faedahnya konsert ini untuk agama Islam, pembangunan negara dan hari Akhirat, kalau ada? (IH)

6 comments:

Anonymous said...


Suara perempuan menjadi aurat apabila bersuara lunak menyanyi lagu yang boleh menimbulkan fitnah di kalangan lelaki-lelaki yang mendengarnya. Suara wanita yang lunak boleh menyebabkan lelaki menjadi tergoda !

Unknown said...

Isu ini kena rujuk kpd hj hadi krn dia boleh jadi penasihat.

Unknown said...

Isu ini kena rujuk kpd hj hadi krn dia boleh jadi penasihat.

Anonymous said...

Kena tanya zahid.juga samada ada unsur sabotaj ekonomi

NajibNazak said...

Kena tanya Nahib kalau2 ada tentang derma...

Anonymous said...

Ade moleknya diadekan penari bogelnsekali pade masa konsert galang ni nanti..alang2 nak jadi setan bialah sampai ke neraka!!

Babi betul Mupeti2 ditanah malaya ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails