Monday, June 27, 2011

Jom Tonton Filem Ini... Valley Of The Wolves Palestine 2011

HALAMAN HIBURAN

HIBURAN perlu ada matlamat dan halatuju.. Turki kini, menggunakan media hiburan perfileman mereka untuk nmenyerang Israel. Dikatakan filem terbaru keluaran mereka amat menyakitkan Zionis. 'Valley Of The Wolves Palestine 2011'

Selama ini masyarakat dunia asyik disaji dan ditipu dengan propaganda Yahudi. Kini elok sangat masyarakat dunia dan umat Islam saksikan balik bagaimana filem Turki ini menebus maruah umat walaupun sekadar fiksyen.

Apalagi bila berlaku dua peristiwa besar yang membabitkan maruah antara Turki dan Israel.

Pertama: Aksi dialog di Switzerland antara PM Turki dan PM Israel. PM Turki dengan berani menuding jari kepada PM Zionis serta menghamburkan kata-kata kebencian kepada aksi Zionis terhadap Gaza dan rakyat Palestin.

PM Zionis tergamam dengan keberanian dan aksi kemarahan PM Erdagon. Erdagon balik ke Istanbul disambut sebagai pahlawan. Mengapa tidak? Sejak kejatuhan Empayar Uthmaniyyah, tiada PM Turki selain Erbakan dan Erdagon berani mengutuk Zionis.

Kedua: Manakala satu lagi peristiwa iaitu serangan komando Zionis keatas kapal bantuan Mavi Marmara milik NGO Turki yang menyebabkan 9 orang Turki syahid. PM Erdagon mendesak Regim Zionis meminta maaf atas kejahatan mereka. Hingga kini, regim Zionis masih berdolak dalih dalam soal ini.

Oleh itu mai kita ajak anak-anak kita dan keluarga, saksikan filem Turki ini. Berhibur, biar ada matlamat dan ketahuan hala.. KLIK di bawah.
http://www.youtube.com/watch?v=ovnhXDNH4rw" (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails