Wednesday, July 01, 2009

Ibnu Hasyim Jadi Ceramah Di Tanjong Karang Malam Ini..



Perhatian:

SAYA Ibnu Hasyim jadi berceramah Malam ini, tidak seperti pemberitahuan sebelumnya..

Iaitu difahamkan ceramah bersama, saya (DR HJ MOHD HASYIM), Pengerusi Kelab Penyokong PAS Selangor dan YB IR NIZAR JAMALUDIN pada 1 Julai 2009, di KomPAS Selangor, Insya Allah. Harap maklum.

Ibnu Hasyim KL 1 Julai :10 pagi.

3 comments:

HeroHuruHara said...

Salam Dr,

Alhamdulillah Dr. selamat tiba dari Burma. Minta tolong kongsi sepatah dua untuk isi ceramah Dr malam ni.

Minta tolong kupaskan agenda dan kesan liberalisasi yang bertali arus dalam setiap sektor di Malaysia. Ada sesetengah sudah mengancam akidah seperti tayangan siri TV yang mendewakan/medambakan bantuan makhluk selain Allah seperti rancangan Hikayat Putera Shazlan dan lain-2.

Juga liberalisasi terhadap sektor ekonomi yang kian memajukan sistem fitnah dajjal. Contoh sistem perbankan Islam telah bersetuju menyatukan 'kad debit' akaun simpanan Islamik dengan 'kad kredit'. Boleh tengok perlaksanaan pada setiap bank kini dan terbaru ialah bank rakyat, eoncap, dan lain-lain.

Perlaksanaan Global Halal yang banyak menguntungkan golongan peniaga bukan Islam lebih daripada peniaga Islam. Contohnya setiap kali ada Halal Showcase, golongan Islam hanya promosi kopi serbuk segera (segala jenis tongkat, itupun kilang bukan Islam yang proses secara OEM. Tetapi golongan bukan Islam promosi segala makneka makanan dan minuman... Menggesa kerajaan jalankan kerja proaktif bangunkan produk halal keluaran Muslim.

Ibnu Hasyim said...

Terima kasih. Memang saya tengah duduk cari apa nak ceramah. Bagus panduan yang tuan beri..

Ibnu Hasyim said...

Terima kasih. Memang saya tengah duduk cari apa nak ceramah. Bagus panduan yang tuan beri..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails