Friday, July 17, 2009

S'ngor: Exco Guna Pej. Mesyuarat Kongsi Gelap?

Lihat berita bergambar ini. JULAI 16 2009: samsulsaid.com ...

Ean Yong Hian Wah,terbunuh

Candle light vigil untuk Setiausaha politik exco kerajaan Selangor, Ean Yong Hian Wah, terbunuh selepas dipercayai jatuh bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Shah Alam.Julai 16 2009. SH/Samsul said.

Tunang Ean Young Hian dipeluk oleh ahli keluarganya

Tunang Ean Young Hian dipeluk oleh ahli keluarganya, Pegawai khas kepada seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teoh Beng Hock, yang ditemui mati di bahagian koridor tingkat lima bangunan Plaza Masalam di sini hari ini sepatutnya mendaftarkan perkahwinannya esok.Shah Alam.Julai 16 2009.SinarHarian/Samsul Said.

Kawan kepada Ean Young Hian

Teman Ean Young Hian menangis semasa membakar lilin, Pegawai khas kepada seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teoh Beng Hock, yang ditemui mati di bahagian koridor tingkat lima bangunan Plaza Masalam di sini hari ini sepatutnya mendaftarkan perkahwinannya esok. Shah Alam. Julai 16 2009. SinarHarian/Samsul Said.

Sebahagian ahli PR membuat bantahan di hadapan SPRM Shah Alam

Sebahagian ahli PR membuat bantahan di hadapan SPRM Shah Alam malam semalam, Setiausaha politik exco kerajaan Selangor, Ean Yong Hian Wah, terbunuh selepas dipercayai jatuh bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Shah Alam.Julai 16 2009. SinarHarian/Samsul Said

Ean Yong Hian Wah

Setiausaha politik exco kerajaan Selangor, Ean Yong Hian Wah, terbunuh selepas dipercayai jatuh bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Shah Alam. Julai 16 2009. SinarHarian/Samsul Said.

Ahli Parlimen Wangsa Maju

Ahli Parlimen Wangsa Maju berjalan keluar dari IPK Selangor, selepas memberi keterangan, berhubung dakwaan di dalam blognya yang menyatakan terdapat Exco mengunakan pejabat sebagai tempat mesyuarat ahli kongsi gelap. Shah Alam. Julai 16 2009. SinarHarian/Samsul Said.

(Pelbagai Sumber/AK)

1 comment:

HeroHuruHara said...

Kena probe struktur bangunan tu samada ianya kes bangunan tu sendiri ada kecacatan di beberapa bahagian struktur. Segalanya berkemungkinan. Kalau betul kes ini dijustifikasi sebagai bunuh diri, anggaplah dia ketentuan dan bukannya kuasa manusia untuk mengubah keadaan yang sudah ditetapkan. Bukan Islam sila fahami konsep ini... Yang Islam sudah pasti faham...

Mungkin ada sebab musabab kes ini terjadi di bangunan tersebut. Sepertimana di atas, sebahagian struktur tempat berlakunya kejadian perlu juga disiasat secara teknikal samada ianya kukuh sebelum lebih ramai menjadi mangsa 'kejatuhan misteri'

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails