Saturday, April 04, 2009

Motorola Apartheid, Jangan Beli Produk Israel, Jangan Undi BN..

HAMAS, atau PAS Palestin & pencinta keadilan, wajib disokong dengan memboikot barangan produk Israel!

By Asyok Kumar

KHAMIS 02-04/2009 - Lebih 50 orang penduduk New York telah berdemonstrasi di hadapan bangunan Motorola di Brooklyn mengecam sokongan Motorola terhadap keganasan Israel di Palestin. Protes ini adalah di adakan seiring dengan Hari Tanah Dunia dan merupakan sebahagian daripada kempen 'Boikot Global Terhadap Israel' yang akan melibatkan 40 acara di seluruh Eropah, US dan dunia, menurut http://www.palestine-info.co.uk/en/

Motorola Israel telah bertanggungjawab membuat fuis yang digunakan dalam bom berangkai, bom pemusnah perlindungan bawah tanah dan bermacam-macam bom lagi serta alat telekomunikasi canggih yang digunakan oleh tentera Israel yang dikatakan paling selamat. Orang ramai menjerit dan melaungkan “Motorola Apartheid”, “Jangan Beli Produk Israel”, dan “Selamat Tinggal Israel”.

Komen blog Ibnu Hasyim: Setakat ini kerajaan BN pimpinan UMNO tidak bersungguh-sungguh memboikot barangan produk Israel laknatullah (Orang bukan Islam boleh guna istilah atau laknatullah). Umat Islam dan pencinta keadilan wajib tidak mengundi BN dalam tiap pilihan raya di Malayisa. (AK)

3 comments:

toytian said...

Saudara
Pemimpin BN tak peka dan sensitif masalah rakyat.
Kasi pengajaran buat mayka di 3PRK ini.
Buktikan kita tak nak pada mayka.
semakin lama mayka memerintah semakin tertindas islam dimalaysia.
Ayuh mari kita Hakimi dan ajarlah mayka cara berterima kasih kepada rakyat.

Anonymous said...

hang balik pi eja dulu perkataan mereka.. nak eja benda kecik pun tak boleh, tak layak untuk hang cakap pasal peka dan sensitif.

hang pekak.

Malaysia said...

sejak bila PAS peka dengan anti israel dan amerika, kalau benar PAS peka, PAS tidak akan berhubung dan menajadi sekutu Anwar Ibrahim yang sudah jelas menajadi proksi AMerika, jangan kita pejamkan sebelah mata-semata2 ingin berkuasa...
dan jangan burukan orang lain jika kita sendiri ada terbau busuk sama..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails