Monday, May 15, 2023

Doa Antoni Loke, "Ohh tohan kau menangkan lah UMNo.." Heee!

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

6 comments:


1. Anonymous said...
Antoni Loke dari DAP doa pada tohan " Ohh tohan kau menangkan lah UMNo pada PRN Kali ini...!!

Fuyyyyyyooo...!!! Halallujah..!!

Link video sini haahh..!!

http://abnnasution.blogspot.com/2023/05/dap-mengharapkan-umno-menang-prn-lucu.html?m=1

"Sementara itu UMNo bukan tuan rumah, UMNo sekadar menumpang", kata Mat Asan...

Makna kata bahasa halusss nyer ialah "UMNo tu sekadar macai tuan besoo deme ajerrr iaitu LeeKwanYew@DAP.!!

Walaun sklian hingat tu weeiii !!

Kikiki..!!

Harta kamu ( Anak Tun Mahathir) yang berbilion, anak ada pesawat, ada kapal, ada bank di luar negara, jual itu semua, bawa balik dan berikan kepada orang Melayu di Malaysia ini, baru betul jadi Pejuang.

https://youtu.be/V6edo8NLi-g

“Itu belum dijawab, saya minta mereka jawab, berapa bilion dia ada, mana dia dapat wang itu, pulangkan balik kepada orang Melayu di Malaysia

Anwar kembali ‘balun’ Mahathir, mana kamu dapat harta berbilion? Balunnn barua balunn..!!

Ada tokoh-tokoh Melayu, Tun, Tan Sri yang kaya raya heboh mahu jaga Melayu, mereka kata Anwar sudah tidak boleh harap, (Datuk Seri Ahmad) Zahid tidak boleh pakai, tidak boleh jaga Melayu.

Selamat bergaduh wahai barua barua LeeKwanYee@DAP... Bergaduh lah sampai mampos..!!

Video Anwar balun Daim bawah ni haah..!!

https://youtu.be/A-1ih8ePidE

Pada orang Melayu' sekelian meh kita tepok tangan dan ketawa terbahak bahak saksikan semua barua barua DAP@LeeKwanYew bercakaran dan berbunuhan sesama sendiri...

https://youtu.be/qMd9EF1E4k0

Orang Melayu' dah meluat drama barua barua DAP@LeeKwanYew ini...

Selamat pergi mampos dan berambosss dari bomi Tanah Melayu wahai barua barua sklian..!!

Balun barua balun...!!

2 Anonymous said...

Depa takut.
Sebab tak boleh nak rasuah.
Bersih sejak merdeka.
Majoriti mahu bebas rasuah.

Kelantan tak jadi seperti afghanistan.
Trengganu tak jadi seperti afghanistan.
Kedah tak jadi seperti afghanistan.

Jom satu malaysia sokong pas.
Tolak komunis dapig.
Maju bersama pas.

3 Anonymous said...

Buktikan ada rasuah kalangan pimpinan pas.
Buktikan ada rasuah di kalangan kakitangan di negeri pas.
Beri angka.
Elok berhenti dari fitnah.
Jadi matang.

Kalau maksiat.
Itu pengikut abam.
Pengikut mat sabun.
Pengikut eng guan.
Macam menteri siva.
Macam menteri wak.

4 Anonymous said...

takut ler sbb kalau peneng kalah dapigs maka habis la kubu, dan terbongkar la banyak cerita termasuk fail2 sulit terowong, boleh jadi akan berteman dengan najib wooo, mana tak takut.
kalau phui em ekk jatuh lagi ler parah,
dan kalau ikut hati aku la, paling elok jika setiap perbicaraan skandal vip nih diadakan di mahkamah terbuka dan disiar langsung melalui media internet dan kalau boleh tv pun baik jgk.

dizaman eraini nih kan kat media internet ada saja siarkan perbicaraan dimahkamah? jadi baik juga mesia nih contohi,

5 Anonymous said...

PAS mampu mempertahankan bangsa melayu.
Kerana PAS bersih rasuah sejak merdeka.
Ramai teknokrat berkecimpong dengan PAS.
Ramai golongan profesional bersama PAS.
Ramai usahawan menyokong PAS.
Ramai pelbagai golongan menyokong PAS.

Kerana PAS tidak mengamalkan rasuah.
Kerana PAS tidak menggunakan politik untuk kaut khazanah masuk poket.
Kerana pimpinan PAS faham kuasa adalah amanah.
Kerana PAS jujur memperjuangkan agama, bangsa dan negara.
Kerana PAS jujur mengagihkan kekayaan kepada rakyat.
Kerana PAS tidak pepat di luar rencong di dalam.
Kerana PAS tersangat adil.

PAS sudah keluar dari kepompong kampungan menuju era kemajuan dan pembangunan.
PAS memiliki ramai intelektual yang jujur dan amanah.
PAS menggunakan agama sebagai panduan.
PAS amat disenangi oleh ramai rakyat.
PAS untuk semua kaum.

6. Anonymous said...

PRU15: Tular gambar kegilaan 'Kabinet Perpaduan,' Anwar sebagai PM, tiga TPM termasuk Zahid 

KUALA LUMPUR: Tular di media sosial hari ini gambar 'Kabinet Perpaduan Malaysia 2022' dengan berbaki hanya beberapa hari sebelum kemuncak demokrasi di Malaysia mengambil tempat pada 19 Nov ini.
'Kabinet perpaduan' itu memperlihatkan kerajaan campuran yang dibarisi pemimpin Pakatan Harapan (PH) dan Barisan Nasional (BN) dengan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.
Turut mencuri tumpuan ialah tiga jawatan Timbalan Perdana Menteri yang disandang masing-masing oleh Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Penasihat DAP Lim Guan Eng dan Presiden Pertubuhan Kinabalu Progresif Bersatu (UPKO) Datuk Seri Panglima Wilfred Madius Tangau.
Seramai 27 nama pemimpin PH dan BN turut disenaraikan sebagai Menteri dalam membentuk Kerajaan Perpaduan di antara kedua-dua gabungan tersebut.
Turut tertulis pada gambar itu, 'Kabinet Bayangan Kerajaan Perpaduan Malaysia 2022 - 2027'.
Penularan gambar berkenaan dipercayai susulan ketika ini hangat diperkatakan tiada gabungan parti mampu memenangi majoriti mudah bagi membentu kerajaan kelak.
Susulan daripada itu juga, terdapat dakwa-dakwi daripada pemimpin-pemimpin politik sendiri yang mengatakan wujud perbincangan dan percaturan di belakang tabir antara tiga gabungan besar iaitu PH, BN dan Perikatan Nasional (PN).
Bagaimanapun, umum mengetahui bahawa gambar berkenaan adalah palsu kerana kesemua pemimpin daripada BN, PH dan PN telah menyatakan pendirian masing-masing.
Sebarang kerjasama membentuk kerajaan campuran antara mereka dilihat mustahil sebelum keputusan PRU15 diperoleh Sabtu ini.

 INI MODEL NEGARA ISLAM MALAYSIA..

Sila lihat model negara Islam Malaysia yang di bawa oleh PAS/PN  


Bersambung..

10 comments:

Anonymous said...

HAARP punca cuaca tidak menentu bukan fenomena alam.

Asia Pacific pentas Utama dunia Abad ke 21. Kekayaan ekonomi peningkatan faraf hidup dan teknologi terkini sedang meningkat drastik. Tak hairan sekutu USA China dan Russia sedang berusaha menguasai Asia Pacific.

Sebalum ini taufsn Katarina, Sally Emily dsb nya selalu melanda Miami Florida, Bermuda dan Amerika Latin. Tiba tiba lansung tiada taufan tornado kategori F1 melanda kawasan tersebut.

Cuaca tidak menentu panas, kering hujan lebat ribut petir dan gempa bumi banyak berlaku di Asia Pacific. Tentera USA berkubu di Filipina Dan Taiwan kesan kebangkitan China dan Russia.

Sesiapa yang menguasai cuaca mereka akan menguasai dunia. Eastland mengemukakan laporan rahsia Pentagon, HAARP. Eastland sengaja menegaskan: "Ia boleh mengubah cuaca di kawasan tertentu, musuh menghadapi keadaan cuaca yang sangat keras dan juga boleh membuat musuh tidak boleh mengambil apa-apa tindakan balas.

Teknologi dalam persenjataan dan peperangan baru ini berteraskan apa yang dikenali sebagai elektromagnetik scalar, iaitu gelombang tenaga yang mudah tetapi begitu berkuasa sehingga menjadikan senjata nuklear ketinggalan zaman. Secara ringkas, formula terkenal Albert Einstein e=mc2 kini mempunyai saingan lebih hebat iaitu e=tc2.

Hujan tiruan, kabus tiruan dan anti-kabut, kilat tiruan, taufan kesan tiruan, teknik-teknik ini sama ada sebagai seorang awam, juga sering digunakan cara-cara berperang cuaca.

Peperangan cuaca dalam sejarah, terdapat tiruan skala menjejaskan teknologi cuaca tempatan yang digunakan di medan perang, berasal dari Perang Dunia I, Perang Dunia II, telah mencapai kemajuan besar ke. AS kajian tentera "penggerak dan penggoncang" teknik makmal iklim, setakat ini

Kewujudan senjata dan peperangan baru ini dinyatakan seorang saintis dan aktivis nuklear terkemuka, Dr Rosalie Bertell, dalam bukunya bertajuk Planet Earth: The Latest Weapon of War yang diterbitkan pada 2000.

Bumi akan digunakan sebagai senjata pada alaf baru iaitu dengan menggembleng kuasa alam semula jadi untuk peperangan.

Senjata elektromagnetik ‘mempunyai keupayaan untuk memancarkan ledakan serta kesan lain seperti cetusan gempa bumi merentasi benua terhadap mana-mana sasaran di dunia ini dengan kekuatan yang menyamai beberapa letupan nuklear yang kuat.’

Katanya, sejak 40 tahun lalu, tentera AS sudah melakukan uji kaji terhadap atmosfera bumi dengan menggunakan gelombang serta bahan kimia iaitu cubaan untuk memusnahkan lapisan ozon di ruang udara kawasan musuh, sekali gus merosakkan tanaman dan kesihatan manusia menerusi pendedahan sinaran lampau ungu matahari.

Pada Disember tahun sama, Dr Bertell mengejutkan peserta Perhimpunan Kesihatan Rakyat di Dhaka, Bangladesh, apabila beliau mendedahkan bahawa ‘senjata terkini dalam persenjataan tentera AS ialah bumi dan cuaca akan menjadi antara senjata pemusnah terburuk menjelang 2025’.

Mulai cuaca tak menentu masa kini taufan Katarina, Emily, Sally dll taufan kategori F1 akan berlaku di rantau Asia Pacific bukan di Bermuda, Florida Jamaica Atlantik lagi...Cuaca panas sejuk hujan banjir ini baru permulaan ... Tornado F1 dan gempa bumi... Tungguuu..

Beliau merujuk bagaimana gempa bumi dan tornado yang dicipta akan menyebabkan kemusnahan terhadap sesetengah negara dan rakyat negara terbabit.

Fikir fikir dan renungkan sesiapa menguasai cuaca dunia mereka menguasai dunia ini...!!

Anonymous said...

Kesalahan PAS ialah melayan Mahathir setelah Angkat Kaki Dari GTA Dan PejWang..

Mana mana pemimpin yang melayan kerenah Tun Mahathir akan melingkup bersama sama Tun dan boboi dalam pilihanraya nanti..!!

GTA tidak dapat berfungsi dengan baik selain gagal menarik sokongan pengundi terutama ketika Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15), November lepas.

Dr Mahathir memaklumkan, beliau kini bergerak melalui medium Proklamasi Orang Melayu selain tidak terlibat dengan mana-mana parti politik di negara ini.

Februari lalu, Dr Mahathir mengumumkan beliau keluar daripada Parti Pejuang Tanah Air (Pejuang) bersama 12 lagi ahli yang lain.

Sepatutnya biarkan saja Tun Mahathir Dan Boboi melingkup jangan layan barua DAP@ LeeKwanYew ini. Proklaminasi Gun sekadar Proklaimanasi pantek Tun Dan Boboi semata mata..!! Bukan untuk Melayu' apa lagi untuk Isle..

Anak anak Tun bukan Mesra masjid anak perempuan nya Mesra gereja, COMANGO, LGbT Politik toksik..

Mana mana pemimpin yang melayan Tun PRN akan datang akan kalah dalam mana mana pilihanraya

Anonymous said...

Tak per. PN dah tolak pujawang. Pujawang cuma nak kursi sebab dah tewas teruk. Hilang deposit sama. Sekarang terkontang kanting cari belas.

Umno pun macam tu. Masuk pakatan hancing sebab dah tewas teruk. Sapa percaya kat sumpah keramat umno, mereka tak serik jadi mangsa tipu. 60 tahun dapat kuasa, hancur orang melayu dibuatnya.

Sekarang lagi hancur. Terpaksa tunduk pada komunis dapig. Sama sama masuk lubang najis bersama bmx.

Anonymous said...

Lebih 50,000 tetamu dianggarkan telah membanjiri Kompleks PAS Kedah pada Sabtu lepas dalam Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri PAS Pusat.

Menurut portal Berita PAS, majlis yang asalnya bermula pada jam 12.30 tengah hari itu sudah dibanjiri dengan tetamu seawal jam 10.00 pagi lagi walaupun cuaca agak sedikit panas.

“Kita tak guna dana kerajaan negeri anjur Rumah Terbuka PAS Pusat. Saya nak maklum Perdana Menteri, kita buat jamuan di premis parti dengan perbelanjaan parti,” kata Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor dalam ucapannya pada hari tersebut.

Anonymous said...

Kerajaan perpaduan ada ker nak bela orang melayu. Bantu sekolah swasta cina. Sementara yang nak buat haji dah takda subsidi. Bayar penuh.

Sedih bila perkauman jadi madani satu pihak jer. Terpaksa rompak subsidi haji untuk tampong bantuan sekolah swasta cina.

Dacing dah senget. Senget tak berpihak kepada bumiputera dan Islam. Janji membela peribumi hanya naratif. Berapa lama bumiputera nak dikantoikan lagi setelah puluhan tahun dikantoikan.

Jangan masuk lubang yang sama. Dalamnya ada ular berbisa. Dalamnya ada wak jowo. Dalamnya ada eng guan. Dalamnya ada yang lewat lewat.

Anonymous said...

kacian mca dan mic dah terbiar,, jeluar aja la mca dan mic... pergi mintak masuk gta ke, atau buat gabungan baru ke, bn dah nak tutup kedai dah...
khabarnya loan buat pwtc pun dah mula tertunggak bayaran bulanan dan terpaksa pinjam duit ceti geng dap dah sbb kalau tak nanti munkin akan boleh jadi tak terbayar, dan ura2 yg mana ceti2 nak beli pwtc tu pun dah ada kedengaran,

.

Anonymous said...

Bersungguh komunis dapig nak menang. Doakan supaya umno menang.

Anonymous said...

Doakan sikorup. Doakan si lewat. Supaya ikut selera komunis dapig.

Jom sokong pas yang bijak memerintah. Bersih sejak merdeka.

Anonymous said...

Beliau mengimbas Perdana Menteri, Dato’ Seri Anwar Ibrahim yang sejak hari pertama di jawatan itu telah mengarahkan agar satu pelan menangani kenaikan kos sara hidup dikeluarkan dalam masa dua minggu.

“Lepas dua minggu keluar tak pelan itu? Bukan lepas dua minggu, 6 bulan dah tak terbit, tak terbit lagi. Aku pun reti (boleh) jadi Perdana Menteri, jadi PM nak pikiaq (fikir) suruh orang lain (laksanakan).

Anonymous said...

Terang lagi bersuluh UMNO hanyalah macai DAP.

UMNo akhirnya berjaya menghadiahkan DAP@LeeKwanYee Dewan Merdeka, Dewan keramat UMNo keramat ini.

Hidup Malaysian Malaysia..! Soal Raja Raja, hak kesamaan agama, hak kesamaan gender, hak murtad bertukar agama, hak setiap bangsa, soal bahasa, soal budaya, azan dan tulisan jawi, perarakan komunis, perarakan LGBT, pengiktirafan UEC, pilihanraya PBT, jual aset tabung haji dan banyak lagi yang di perjuangkan oleh komunis DAP@LeeKwanYew tentu akan berkumandang dan di pertahankan di Dewan Merdeka selepas ini.

Hilang maruah dan akal budi hanya kerana merelakan diri menjadi pelacur politik. Perjuangan demi Agama, Bangsa dan watan tercinta hanya gumam yang laku di jual di depan kuda belang sendiri sementara komunis terus bertapak dan mencengkam menanam uri berduri lebih dalam, kukuh dan pasti terpatri.

Dunia akhir zaman, umat akan mengikut dan menurut musuh Islam itu sehasta demi sehasta, sedikit demi sedikit namun kemudian walau masuk ke dalam lubang biawak sekali pun mereka tetap menurut kepadanya.

Maka PRan June 2023 ini nanti maka kesemua saki Baki barua barua DAP@LeeKwanYew mesti dihapuskan secara total...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails