Thursday, August 27, 2020

Cucu Dr M Anak Mukhriz Di Tangkap, Lagi Mabuk Punya Hal. Semoga Tak Betui Berita Ini?

 

Cucu Dr Mahathir, Anak Kepada Mukhriz, Di tangkap Langgar PKP,Dan Dalam Keadaan MABUK!!!


Posted by The Unspinners Kembali 


Kalau admin sebut nama Meera Alyanna, mungkin ramai yang tidak tahu siapa budak perempuan tu. Tapi kalau disebut nama penuh Meera Alyanna binti Mukhriz bin Mahathir bin Mohammad, tentu kita boleh agak siapa budak perempuan itu.

Ya, Meera Alyanna ialah anak kepada Mukhriz aka Boboi dan cucu kepada Dr Mahathir aka Atok. Apa istimewanya budak perempuan nie, sampai admin terpanggil untuk menulis tentang dia?

Tidak ada apa yang istimewa tentang budak perempuan nie tapi ada berita panas mengenainya yang admin dapat lewat malam tadi.
Cucu Dr Mahathir dan anak kepada Mukhriz telah ditahan oleh pihak polis dalam satu serbuan ke atas sebuah premis hiburan di ibukota. Beliau telah dibawa ke Balai Polis Taman Tun Dr Ismail sekitar jam 1.20 pagi untuk tindakan lanjut.

Memetik kenyataan sumber, "Ya, beliau telah ditahan pagi Sabtu lalu, kerana melanggar perintah PKP dan ketika ditahan beliau dalam keadaan mabuk."

"Seramai 30 pelanggan telah dibawa ke balai untuk pelbagai kesalahan PKPP dan siasatan dibuat di bawah Peraturan 11, Peraturan Pencegahan & Pengawalan Penyakit Berjangkit."
Dr Mahathir menubuhkan parti Pejuang selepas menubuhkan parti PPBM kerana kononnya beliau mahu menyelamatkan maruah Agama Islam dan bangsa Melayu.

Tetapi ironiknya, cucu beliau sendiri GAGAL beliau selamatkan dari menjadi seorang wanita Melayu yang sopan dan kukuh akidahnya.
Jadi di manakah kekuatan perjuangan Dr Mahathir dan Mukhriz dalam memperjuangkan maruah Agama Islam dan bangsa Melayu.

Selamatkanlah anak cucu sendiri dahulu sebelum bercita-cita mahu menyelamatkan anak bangsa. Bukankah perjuangan yang sebenar itu bermula dari keluarga sendiri dan di dalam rumah sendiri!!!

Sumber :

7 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha Inilah akibatnya, ikut grup Jilat juboq tak basuh,
habis kaum keluarga jauh dari agama, jadi rosak, paksakan kuncunya meroyan.
Dan teruskan Meroyan.

Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman..
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu..
Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.
Kesian, Masih jadi barua DAP lagi.

Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana umpan mata kail dedak itu. Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..
DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat, peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end..
Mereka bangga disebut macam tu.
Hiiiiiiiii

Anonymous said...

Kita tidak terkejut melihat Atuk Kerala menghina, menfitnah, memburuk-burukkan dan menentang hukum Islam seperti Hudud konon semua orang Islam akan kudung tangan dan kaki seolah-olah kononnya dia lebih bijak dari Tuhan.

Itulah akibatnya apabila dia memuja akalnya sendiri tahap dewa dan sibuk mengejar dunia sehingga terlupa pembalasan di akhirat.

Beliau juga sangat kasih dan sayang pada puak kafir harbi biaDAP yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam terutamanya kaum Melayu Islam.

Puak biaDAP juga sayang padanya kerana beliau adalah kuda tua tunggangan mereka yang boleh dipakai buang.

Bukankah dia pejuwang yang membela kaum Melayu yang dia hina selama ini konon kaum Melayu pemalas ... bla .... bla ... bla ... ?

Selepas ini puak RBA ternakan biaDAP akan menyalak histeria membela pejuwang tersebut kerana upah dedak cap roket. !!!

Unknown said...

Mefia cari publisiti...bodek umno pas bersatu
Pejuang mandat rakyat

Anonymous said...

Kerjasama pas umno terbaik. Kerjasama pkr pan dan dap seperti kerjasama amerika yahudi.

Anonymous said...

Tolonglah bawak Atok berubat makin hari makin teruk dah.. Nampak dah tanda – tanda tu.. Sebelum ini dia tuduh orang Melayu tak mengamalkan Islam sebenar.. Jadi kalau nak tahu macam mana Islam sebenar atok, tengok sahajalah keluarga Atok. Itulah ukuran Islam dari kaca mata atok.

Anonymous said...

Ahli Parlimen Jerlun Datuk Seri Mukhriz Mahathir mengesahkan anak dan menantunya telah ditahan di sebuah kelab malam di Ibu Negara kerana melanggar Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP).

Mukhriz tak sebut pulak anaknya mabuk. Kaki bohong jugak. Sama macam eng guan.

Anonymous said...

Yeahh...kasi upload yg bogel2 skit..dedahkan aib org..tu ajaran lebai mangkuk!
Anak najib berpeluk cium dgn org taiwan ko taknak citer skali ke hawau??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails