Friday, August 28, 2020

Anak Perempuan Mukhriz Antara 27 ditahan di kelab malam.

 Mukhriz pada sidang media selepas program sepetang bersama Tun Mahathir Mohamad di Pusat Bandar Felda Besout 3, Slim River, hari ini. - NSTP/Sharul Hafiz Zam  Mukhriz pada sidang media selepas program sepetang bersama Tun Mahathir Mohamad di Pusat Bandar Felda Besout 3, Slim River, hari ini. - NSTP/Sharul Hafiz Zam

Mukhriz akui anak, menantu langgar PKPP

SLIM RIVER: Bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, mengesahkan anak perempuan dan menantunya antara 27 individu ditahan polis dalam serbuan di sebuah kelab malam di Taman Tun Dr Ismail di ibu negara, Ahad lalu.

Mukhriz berkata, anak dan menantunya masing-masing dikenakan kompaun RM1,000 mengikut kesalahan yang dilakukan kerana tidak mematuhi prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP).

"Memang benar anak dan menantu saya dibawa ke balai polis bersama 27 orang yang lain atas kesalahan melanggar PKPP.

"Mengikut undang-undang berkaitan, mereka dikompaun RM1,000 dan semua sudah bayar (kompaun) termasuk anak dan menantu saya," katanya pada sidang media selepas program sepetang bersama Tun Mahathir Mohamad di Pusat Bandar Felda Besout 3, Slim River, hari ini.

Mukhriz berkata, anak dan menantunya wajar dikenakan tindakan kerana tidak mematuhi SOP ditetapkan.

"Saya sudah pesan kepada semua ahli keluarga supaya tidak melanggar SOP ketika musim PKPP ini, memanglah kecewa kerana pelanggaran itu berlaku juga.

"Kita sudah beri teguran dan memang patutlah dia kena kompaun oleh Polis Diraja Malaysia (PDRM)," katanya.

Mukhriz turut berterima kasih kepada pihak keselamatan khususnya PDRM Kuala Lumpur yang tegas dan mengambil tindakan secara adil dan saksama dalam pematuhan PKPP tanpa memilih kasih kepada mana-mana pihak.

Sebelum ini media melaporkan seorang anak kenamaan (VIP) antara pengunjung yang ditahan berada di premis yang beroperasi melebihi had masa dibenarkan dalam tempoh PKPP. (BH)

Hibur Hibur Sikit

4 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha Inilah akibatnya, ikut group Jilat juboq tak basuh, habis kaum keluarga jadi jauh dari agama, jadi rosak. Kini ter paksakan kuncu-kuncunya meroyan.

Dan teruskan Meroyan.

Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman.. Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu.. Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.

Kesian, Masih jadi barua DAP lagi. Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end, barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana umpan mata kail dedak itu. Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat, peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Mereka bangga disebut macam tu.
huuuuu. manusia berjiwa hamba manusia..
Hai manusia....... kembalilah kepada Tuhanmu....

Anonymous said...

Copy pes lg...ada elaun x? Camne nk apply? Senang nye keje

Anonymous said...

Minum arak hingga mabuk dan langgar SOP Covid19 menunjukkan ajaran sesat yang diamalkan oleh ketua peju-wang yang selama mendakwa kononnya versi 'Islam' dia sahaja yang betul. Maka Kita tidak terkejut melihat dia berkasih sayang dengan gonna end kepala bapak kafir harbi .

Anonymous said...

Lebai Q7 pun langgar SOP Covid19. Kira dia lebai sesat la?
Tu razman sm noor azmi lggar pkp pun dah sesat barat tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails