Wednesday, May 13, 2020

Artis Muslimah M'sia Ini, Gambar Terpampang Di Billboard Kota New York.

yuna
HALAMAN HIBURAN
Hiburan: Wajah Yuna Terpampang Lagi Di Billboard Gergasi Kota New York

Penyanyi yang semakin menempa nama di Amerika Syarikat, Yuna, kongsi rasa teruja bersama peminatnya di laman Instagram apabila wajahnya terpampang di papan iklan gergasi di kota New York.


Namun, apa yang menarik perhatian netizen, Yuna yang berbangga menjadi wajah Asia di negara itu turut menyebut nama ibunya seakan mahu memberitahu berita berkenaan.

Menurutnya, bagi meraikan kempen rakyat Asia anjuran platform penstriman popular Spotify, fotonya telah terpampang di beberapa kawasan sekitar kota berkenaan.

“Mak tengoklah…Saya ada di seluruh NY (New York), meraikan bulan Asian American & Pacific Islander Heritage bersama Spotify. Terima kasih Spotify kerana sentiasa memilih saya menjadi sebahagian daripada bulan istimewa ini. Saya sangat bangga menjadi warga Asia.
“Saya harap sangat ada di sana dan saksikan sendiri. Saya selalu terlepas peluang nak tengok papan iklan saya di New York,” tulisnya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat Yuna khususnya rakyat tempat amat berbangga dengan pencapaiannya malah turut menitip ucapan tahniah buat penyanyi lagu Dan Sebenarnya ini.

Untuk rekod foto Yuna pernah mewarnai lokasi ikonik, Times Square, New York selepas dipilih syarikat terkenal NASDAQ yang memaparkan ikon muzik pada November 2016.

Malah, sebuah lagi papan iklan lampu diod pancaran cahaya (LED) turut memaparkan wajahnya bersempena pelancaran album, Rouge di lokasi yang sama tahun lalu.

sumber: beautifulnara.com #superpantas.

Lihat lagi..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

16 comments:

Anonymous said...

apakah muslimah wajar di pampang untuk di lihat atau kekal di rumah.
tidak layak di gelar muslimah jika redha diri di pampang di lihat orang

Anonymous said...

Inilah bukti KEROSAKAN AQIDAH ibnu hasyim n adminnya serta pengikut2 PAS seluruhnya.

Muhammad Akmal said...

Artis Melayu Malaysia

Anonymous said...

kita ade actor trrbaik di malaysia dolu the legend of chinadoll .

smpi skg actor masoh cemerlang bercakap dlm fb

Anonymous said...

AKO MASIH MB KATA MOKRIZ LAGI
YER LA KAN SAJA MOKRIZ KUTTY
BAGI LAH CHANCE UNTUK MINGGU INI
PEGANG REKOD MB KENE REJEK 2 KALI


KIKIKIKIKI... REKOD NI SUSAH ORANG NAK DAPAT .. REKOD WAWASAN 2020 ATOK YG TERBARU

Anonymous said...

RBA adalah bukti kerosakan akidah berskala beaar kerana RBA bersekongkol dengan pemimpin kafir Harbi roket menfitnah dan memburuk-burukkan Islam, ulama Islam, parti Islam dan umat Islam.

Jika Abu Jahal masih ada, RBA akan menjadi pengikut Abu Jahal kerana mereka mempunyai persamaan iaitu mereka adalah musuh Islam.

Anonymous said...

Atuk Kerala adalah pankhianat agama dan bangsa kerana dia lebih rela menjadi boneka kepada puak rasis ultra kiasu yang memusuhi Islam.

Unknown said...

MENUSIA,,,,
oh...
MENUSIA....
😂😁😆😅😉😄👌

Anonymous said...

Hanya manusia bodoh berlapis-lapis menyokong parti kafir Harbi DA-Pigs menghina Islam dan menafikan hak umat Islam di negara Islam sendiri.

Puak bodoh ini setaraf dengan haiwan ternakan seperti lembu dan babi.

Anonymous said...

Boboi atuk pulak sedang merobek atap. Faham2 lah akan fakta, tak perlu sembunyi di sebalik alasan. Lebih dihormati jika tidak merobek dewan. Dulu boboi robek hati ebit liew. Jangan dibendung air mengalir kelak pecah empangan penampan. Resam temurun, yg gagal majoriti beri laluan kepada majoriti. Tidak untung benang basah didirikan. Kesan meludah, masamnya melekat ke air muka sendiri. Tiada falsafah moden dari boboi, yg ada kemaruk kuasa dan title. Ini falsafah jahiliah yg diberi nafas baru. Ikutlah trend terkini bukannya terus menebuk atap.

Anonymous said...

Ibnu hashimnm kepala mudlim gila.....tak de takwa...kuat putar belit siar berita bohong....padamkan berita benar..

Anonymous said...

Mana fitnahnye?...pejuang islam palsu kuat berbohong...

Kutuk lobai pas kerana kudakan islam bukan kutuk islam....islam bukan parti pas bongok barua mca..

Anonymous said...

RBA ternakan DA-Pigs memang suka menfitnah parti Islam dan parti Melayu kerana puak kafir Harbi dan khadam liberalnya sangat bencikan perjuangan parti Islam menegakkan Islam dan membela hak umat Islam.

Bukankah selama ini parti kafir Harbi menfitnah parti Islam dan parti Melayu sebagai puak Taliban dll? Siapa fitnah parti Islam dengan dakwaan karut marut seperti RM90 juta jika bukan puak kafir Harbi dan puak munafik liberal dan RBA?

Wah RBA berak tengah jalan tidak mahu mengaku sibuk menuduh orang lain pula ! Menjijikkan !

Anonymous said...

RBA sangat tidak bermoral kerana menyokong Pakatan Hancing kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu. Alhamdulillah puak penipu ini telah tumbang baham tanah. Padan muka RBA !

Ha ha ha ha ha ha

Anonymous said...

Mengata orang setaraf lembu dan babi tak kan menjadikan ko sbg manusia..sedor la diri

Anonymous said...

Hoi RBA tak sedor diri meroyan histeria, RBA ternakan parti kafir HARBI DA-Pigs adalah sama dengan haiwan ternakan seperti lembu dan babi kerana RBA dan DA-Pigs memusuhi Islam dan umat Islam. Jika kamu nak aku ayat Al-Quran, aku boleh tunjuk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails