Wednesday, May 13, 2020

10 Contoh Mudah Tun M Bacul Berdepan DAP. -– Dr Kamarul Yusoff


16 comments:

Anonymous said...

Bila samada si apak merenyam atau meroyan lagi..!!

Cukuplah bulan puasa banyak zikir 'subaha nalllah walhamdulillah wala illah ha illlallah". Bukan zikir 'tebuk muka tikam belakang'

Edar audio pulak dah, macam-macam fitnah kepada Muhyiddin keluar. Selagi pengarah tu belum mati cerita politik fitnah takkan tamat.

Edar Rakaman Suara Muhyiddin, semuanya tidak menjadi keutamaan. Hakikatnya PH jatuh kerana Mahathir

Kata Atok, rupanya ada Melayu Bacul begitu takut kpd DAP sehingga sanggup mengkhianati rakyat yang beri mandat kepada mereka.

Bacul pulak dahhh...!! Alahaiii meh tepok dahi yeopp ooii ..!! Atok sapa la ni !?

Atok berkata lagi, orang Melayu boleh hancur apabila mereka membenarkan penyangak Melayu memimpin akan menghancurkan orang Melayu.

Buktikan dulu penyangak di mahkamah wahai Atok Kepala Perompak..!! Elok heret mangkok antik ini ke mahkamah dalam kes 1MDB... Tolong heret sebagai saksi 1MDB segera..!! Kalau terbukti salah insyallah rakyat tak akan guling guling atas jalanraya pun.


Kerana parti ini mendapat penyamun sebagai pemimpin. Saya tak payah ulang apa yang pemimpin penyangak ini buat. Dari sebuah negara yang dihormati, negara ini menjadi kleptokrasi – negara yang diperintah oleh pencuri.

Kepada Atok mudah lupa 'Sumpah laknat si pencuri juga salah satu hal yang akhirnya Kedah dan PH jatuh.

66 hari selepas Najib angkat sumpah laknat, kerajaan PH jatuh.

“Cumanya ayat terakhir dalam sumpah laknat itu memang berat dan memang saya fikir banyak kali hendak sebutkan,” kata Bossku dalam temu bual eksklusif disiarkan sebuah portal

Pada 20 Disember tahun lepas, Najib mengangkat sumpah laknat bagi menafikan dakwaan Azilah Hadri berhubung pembabitannya dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shariibu

Sudah sudah lah tu kubo kata mari, elok semak sedikit sebanyak akidah anak cucu sebelum sakarat menjemput ada jugak faedahnya.

Kalau atok fikir audio itu boleh mengubah baik atok, buat video liwat Muhyddin atau skandal yang boleh ganti macam kes liwat Anwar. Semua ini jenis "sembang kari" rakyat dah muak.. orang meluat menyampah..!! Dah keluar Kahak hijau tahap 'kemeluatan'nya.

Kedudukan boboi sebagai Menteri Besar Kedah dalam sudah lebur sama sekali bukan sekali tapi dua kali.. Saya ulanng..!!(pinjam kata Bang Non) dah 2 kali lebur jadi MB

Bukanlah PAS yang menjadi parti pembangkang terbesar di Kedah mengancam kedudukan boboi, tapi yang mengancam tu adalah kawan-kawan boboi sendiri dalam PH. Kan betul kenkawan boboi yang tikam boboi dari belakang.

Jadi untuk menyelamatkan boboi dan memastikan kedudukan boboi tidak terancam, maka Apak nya akan buat perangai lagi. Nabi ade pesan 'Sejahat jahat manusia ialah yang panjang umur tapi buruk perangainya'

Itu je yang sebenarnya, kenapa apak nya meroyan lain macam kali ni, pasal nak pastikan boboi ada jawatan.

Rakyat dah meluat menyampah tak tahu nak jelmakan rasa meluat ini. Rasanya elok kasi Tepokkk satu kali sambil makan pop corn jelmakan tahap 'kemenyampahan' itu.

Tambah Najib lagi dalam sumpah laknat yang dibuatnya, beliau meminta Allah “menjahanamkan” dirinya di dunia dan akhirat sekiranya berbohong.

Bahkan beliau meminta pihak-pihak yang memfitnahnya turut dilaknat oleh Allah selagi mereka tidak meminta maaf. Ayat itu berat hendak sebut, tetapi saya sebut juga. Sebab saya hendak tegakkan kebenaran, Terlalu banyak sangat fitnah.

“Itu senjata terakhir saya dan Allah akan tunjukkan siapa yang benar,” katanya.

Rakyat dah tak nak ambil tahu lagi pasal-pasal politik sekarang terutama POLITIK PH yang hancing lokos kena kencing...bagi rakyat kemelut politik negara dah berakhir..

Sekarang rakyat nak fikir bagaimana mulakan kehidupan baru selepas covid..nanti dekat-dekat nak pru-15 baru nak ambil tahu pasal politik. Sekarang politik-politik letak tepi dululah.

Sembang kari 'bacul sana bacul sini' dah tak jalan lagi. Bawak Atok jadi saksi kes 1MDB samada dia bacul atau tidak nak datang mahkamah..!? Haahh Tungguuu

Udah udah lah tu..

Anonymous said...

Banyak dapat pahala tuan punya blog ni.....

Anonymous said...

Atok kerala jadi kaya bila jawat jawatan pm. Kaya berbillion. Sebelum jadi pm kaya juga tapi taklah kaya sangat. Ucapan atok kerala merujuk kepada dirinya. Atok kerala yang jadi duri dalam daging. Mengerah keringat rakyat, atok jadi kaya. Atoklah orang yg meruntuhkan institusi melayu. Wawasan 2020 adalah solekan yg menutup kerakusan atok mengaut kekayaan. Atok memang tak malu. Bermuka tebal dan terus berbohong.

Anonymous said...

Ulamak ini ulamak besar. Dia boleh tentukan orang dapat pahala atau tidak. Apa qualiti dia untuk tentukan pahala orang lain.

Anonymous said...

Tuan blog ini seakan menyebarkan banyak cerita berat sebelah. Entah benar atau tidak. Mudahan benar hendaknya. Semoga dapat menjawab depan ALLAH kelak.

Anonymous said...

Kena batang hidung, berat sebelah, ha ha ha

Unknown said...

Pemikiran politik Bani Melayu adalah "Aku tak kisah perangai dia macam anjing ke, macam babi ke ... yang penting dia mesti Melayu"

Anonymous said...

Susah juga buat keputusan. Nak ikut sapa?? Nak ikut kerala atau nak ikut ulamak. Ikut kerala ikut aqal dan logik. Ikut ulamak panduannya quran dan hadis. Kerala ikut dap. Kerala akan peralatkan islam, doktor bukan pakar agama. Dalam team kerala, ulamaknya tiada mungkin sikit, yg ramai dap. Kerala kuat sangat bergaduh dan suka cari pasal. Khabarnya anak kerala ada pemegang saham minuman bermabuk. Anak perempuan kerala pejuang lgbt dan sis.

Anonymous said...

Menentang kejahatan termasuk ker dalam jihad???

Anonymous said...

Jangan hina bangsa melayu. Bukan semua melayu perangai anjing dan babi. Yg perangai anjing dan babi tu yg suka kepada orang yg makan anjing dan babi.

Anonymous said...

Dap tak faham kot. Depa bukan lagi kerajaan, masih nak jadi perasan kerajaan. Memang dasar kumpulan tebuk atap seperti kata tghh. Ini akibat berimamkan dap.

Anonymous said...

Yang best tu kepala bapak parti kafir Harbi boleh menyamar sebagai khalifah Umar untuk kencing RBA dan barua poyo tahap gaban ternakan Pakatan Hancing sehinggakan RBA dan barua ini gagal membezakan antara buruk dan baik.

Walaupun parti kafir Harbi telah menghina Islam dan umat Islam, puak munafik liberal sibuk menyondol dedak cap roket seperti babi ternakan gian end.

Anonymous said...

RBA adalah kepala bapak hipokrit yang mencipta pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam dan ulama Islam. Jika ada orang yang membela parti Islam dan ulama Islam, puak RBA mangkuk hayun sibuk menolak fakta.

Tidak ada pula RBA dan pemimpin kafir Harbi mereka mempersoalkan tentang hukum dosa besar menfitnah parti Islam setiap kali RBA menfitnah parti Islam dan umat Islam.

Barua @ RBA kafir harbi ini hanya pandai menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang benar. Sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

RBA 2:27 PM adalah RBA rasis yang suka menghina kaum Melayu. Adalah lebih baik RBA ini berambus ke Wuhan.

Unknown said...

RBA : Raja Bisneskan Agama

Anonymous said...

RBA 4:38 ternakan parti kafir Harbi DA-Pigs adalah kepala bapak rasis yang memusuhi Islam dan umat Islam. Maka kita tidak terkejut melihat RBA ini menfitnah dan memburuk-burukkan kaum Melayu Islam.

Kepala bapak rasis ini menyokong DA-Pigs menghina Islam, ulama Islam dan umat Islam.

Maka kita tidak terkejut melihat DA-Pigs menyokong parti pengganas komunis PKM.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails