Friday, March 13, 2020

Ini, Ahli Tinju Wanita, Macam Lelaki..


Hasil carian imej untuk Tatiana Dvazhdova, 22
Sanggup menyamar lelaki
Moscow: Seorang ahli tinju amatur wanita sanggup menyamar sebagai lelaki demi membuktikan dia mampu menewaskan lawan berlainan jantina, beberapa tahun lalu.
Tatiana Dvazhdova, 22, berkata, bagi tujuan itu, dia memotong pendek rambutnya seperti lelaki dan menggunakan identiti palsu sebagai Vladimir Ermolaev.
Hasil carian imej untuk Tatiana Dvazhdova, 22
Hasil carian imej untuk Tatiana Dvazhdova, 22
Oddity Central melaporkan tindakan itu bagi membolehkan wanita berkenaan menyertai pertandingan tinju disertai oleh atlet lelaki.
“Ketika saya menyertai sukan ini, saya tidak mahu menerima pandangan bahawa saya lagi lemah berbanding lelaki.
“Saya mahu bertarung dengan semua orang,” katanya kepada media Russia dalam satu persidangan sempena Hari Wanita Antarabangsa, baru-baru ini.
Tatiana berkata, hasil penyamaran itu, dia kemudian diterima untuk memasuki pertandingan yang membabitkan ahli tinju lelaki.
Menurutnya, bagi mengelak identitinya diketahui, dia tidak membuka mulut sebaik memasuki gelanggang.
Wanita berasal dari St Petersburg itu turut berbangga kerana memenangi sembilan daripada 17 perlawanan tinju amatur dengan atlet lelaki.
“Bagaimanapun, sebaik saja saya mendedahkan bahawa saya sebenarnya wanita, saya tidak lagi dibenarkan berlawan dengan atlet tinju lelaki,” katanya.
Dalam pada itu, dia menjelaskan tindakan penyamaran itu dilakukan selepas mengalami diskriminasi berterusan di tempat kerja.
Dia yang bekerja sebagai pemunggah barang berkata, ada pihak yang memperkecilkan dirinya hanya kerana jantinanya. (Agensi)

Hibur Hibur Sikit..

AKHIR ZAMAN (LGBT Pergi Mampus) by BUNKFACE (Lirik Video)


23 comments:

Anonymous said...

Sejak pas masuk pintu belakang LGBT dah tak ada di malaysia...

Anonymous said...

PERANG DALAMAN SUDAH BERMULA…

Bob Kelanang

SEMALAM... mesyuarat MT UMNO telah berlaku... dah diorang dah tukar SU Agung DAN Ketua Penerangan UMNO... dan nampaknya Anuar Musa sudah dipinggirkan... diorang naikkan Ahmad Maslan...

INI menunjukkan bahawa... ader krisis dalam UMNO itu sendiri... mungkin sebab kegagalan Anuar Musa mencaturkan jawatan Menteri DAN Timbalan Menteri dalam Perikatan Nasional bersama dengan Muhyiddin Yassin...

AKU nampak... ini bunga-bunga perang dalaman sudah bermula...

MANA tak geng UMNO bengang... yang tiada jawatan dalam parti... yang meminggirkan diri semasa parti jatuh... orang yang itu pulak dapat jawatan penting dalam kabinet Perikatan Nasional... orang macam Hishamuddin Hussein dan Khairy Jamaluddin... pada orang UMNO... dua-dua orang ini play safe.


Bob Kelanang

ITU belum lagi langsung takder jawatan bagi geng Wanita UMNO dan UMNO Sabah... mana tak mengamuk depa...


JADI aku rasa... Perikatan Nasional nih umpama retak menanti belah... tunggu masa ja KIOK... tunggu masa ja akan ader perang besar... yer la... sesama UMNO pon la nih perang dalaman sudah bermula...

KITA tunggu dan lihat...

OH yer lupa... jangan ingat dalam PAS pung takder perang dalaman... aku dah dengar soseh-soseh yang mengatakan ader puak dalam PAS yang tak puas hati ketua diorang, olamak dunia tu tak dapat jawatan Menteri...


YEAH… sediakan popcorn DAN air cola yer..

Anonymous said...

Puak jilat juboq gian eng meneruskan hasut..

Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian eng.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.
Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian eng. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot.

Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, dan babi-babi buta tu.. Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian eng solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi

Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kepala terapit pintu, terkepit.
Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat,peluluq juboq tak basuh si kulup gian eng. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian eng.. Jilat Juboq gian eng.. Jilat Juboq gian eng..

Anonymous said...

MP UMNO DAN PAS HANYA PAK TURUT?


Dua hari lepas TS Annuar Musa berkicau di Twitter mencadangkan supaya "Parlimen dibubarkan agar kerajaan dapat dibentuk melalui pintu depan, seperti yang dimahukan Muafakat Nasional." Sejak semalam makin ramai MP/warlord Umno mula buat bantahan terbuka.

Sebenarnya dah menjadi rahsia umum bahawa:

1. MP Umno dan Pas hanya dijadikan pak turut kerajaan Muhyiddin-Azmin. Azmin yang dibuang oleh PKR diangkat sampai jadi TPM bayangan, menjadikan secara tidak langsung PPBM menguasai kerusi PM dan TPM. Tindakan Muhyiddin ini menghina peranan Umno yang ada 41 kerusi dan Pas dengan 18 kerusi. Harus diingat bahawa ahli parlimen PPBM yang asal cuma 13 orang (termasuk Tun Mahathir, Mukhriz, Dr. Maszlee, Syed Saddiq, Ir. Amiruddin, dan arwah Dr Md Farid). Jadi PPBM asal yang dibawa oleh Muhyiddin hanyalah 7 orang sebab 14 orang lagi MP PPBM adalah yang melompat dari Umno. Azmin cuma bawa 10 kerusi dan surprisingly 9 orang dapat jadi Menteri dan Timbalan Menteri, sorang lagi memang Timbalan Speaker.

2. Petanda bahawa Muafakat Nasional (Umno dan Pas) tidak akan melayan PPBM dan geng Azmin dalam PRU-15. MN dan BN tidak sanggup lagi berkongsi pertindihan kerusi Parlimen, kerana pertindihan kerusi antara Umno dan Pas pun sudah complicated.

3. Umno nampaknya tidak senang dengan penghinaan Muhyiddin terhadap Najib (Penasihat BN), Zahid, Tok Mat, Khaled Nordin, Mahdzir Khalid, Tengku Adnan, Tajuddin Rahman, Idris Jusoh, Shahidan Kasim, Bung Moktar, Ahmad Maslan, Asyraf Wajdi (Ketua Pemuda) dan lain-lain. Dengan tidak melantik mereka ini, Muhyiddin seolah-olah memberi gambaran bahawa nama-nama ini adalah liabiliti kerajaan, tidak lepas tapisan SPRM, dan yang penting sekali hanya backbenchers a.k.a tukang cukupkan korum kerajaan Muhyiddin-Azmin.

4. Sesama parti dalam PN berada dalam keadaan bersyakwasangka. Jika Muhyiddin-Azmin boleh meruntuhkan kerajaan PH dalam satu malam, tidak mustahil mereka juga boleh mempermainkan dan memanipulasi Muafakat Nasional (Umno dan Pas) dan memberi masalah kepada percaturan mereka dalam PRU-15.

5. Susunan kabinet Muhyiddin adalah untuk memerangkap Umno dan Pas. Jika kerajaan PN tidak dapat deliver, Umno dan Pas akan dikambinghitamkan. Contohnya ialah Annuar Musa yang sebelum ini sering mensasarkan usaha Khalid Samad dalam isu Kg Baru. Akhirnya Annuar Musa terpaksa menelan semua propoganda beliau sendiri, dan terpaksa menyelesaikan harga tanah Kg Baru yang katanya boleh dijual dengan harga RM2,000 sekaki persegi. Begitu juga Tuan Ibrahim yang dilantik sebagai Menteri Alam Sekitar, yang terpaksa memainkan peranan besar di peringkat antarabangsa dan mengurus isu-isu pencemaran alam sekitar (seperti kes Pasir Gudang). Sementara menteri kereta terbang disimpan sebagai Tugas-tugas Khas, Menteri Undang-undang diberi kepada Takiyuddin (Pas) yang bergelut dengan kontroversi undang-undang hudud Pas. Malang sekali Presiden Pas yang diimpikan oleh ahlinya layak menjadi PM, langsung tak dipandang oleh Muhyiddin sekurang-kurangnya untuk Menteri Agama. Padahal masa nak setup kerajaan pintu belakang, Presiden Pas diusung ke sana ke mari jadi front liner siap jadi tekong baca doa.

Muhyiddin meletakkan orang Azmin untuk mengurus komunikasi dan media, melempar tanggungjawab kawalan harga barang kepada GPS dari Sarawak, dan meletakkan 'kuda tua' Umno sebagai Menteri Belia padahal dia boleh lantik Ketua Permuda Umno sebagai Senator berbanding ketua jargon PPBM.

Muhyiddin beri layanan istimewa untuk pakatan Hishamuddin-Ismail Sabri-Annuar Musa (berbanding geng Zahid) dari Umno. Tapi Hishamuddin yang digosip akan bertanding Presiden Umno pun diletak sebagai Menteri Luar, kerjanya melayan diplomat asing, tiada direct contact dengan program yang melibatkan rakyat. Ismail Sabri pulak jadi Menteri Pertahanan, juga satu kementerian yang tidak berinteraksi dengan orang ramai sebab kena fokus urusan tentera sahaja.

Puaka Rimba said...

Selama ini kuyup orang Melayu dimomok kan bahawa kuasa politik orang melayu terancam...maka dijajanya ceritera kafir menguasai kerajaan terdahulu....rupanya perjuangan demi Agama dan Bangsa hanyalah topeng un tuk menutup matlamat dan tujuan peribadi..atas sokongan dan dukungan kelompok Lobai tak bermaruah...maka Kuasa Rakyat diROMPAK DI TENGAH JALAN..Hihihikikikihahahakahkahkah

Puaka Rimba said...

Janganlah kita doakan kerajaan Perikatan Nasional ini runtuh sebegitu cepat...nanti ada tercipta sejarah hari ini...Menteri paling sekejap berkhidmat...siapa yg malu nanti...Lobai and the geng gak yg malu...Hihihikikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Dulu kuyup dengan 1mdb dan 90 juta. Last2 sampai sekarang 1mdb tak settle. 90 juta pun ciptaan rupanya. Ulamak jadi cacian keterlaluan. Terbongkar tembelang pkr, dap dan mahathir. Lihat kejahatan dulu, topple dengan fitnah. Rai menang fitnah dengan arak dan wisky. Sejarah hitam jangan berulang. Sekarang mereka turn over. Dap terbaik. Jangan lupa oktober fest. Jangan lupa uec. Jangan lupa icerd. Jangan lupa banduan boleh terampun. Jangan lupa liberal. Jangan lupa malaysia terbelakang ekonomi dengan thailand dan indonesia.

Jangan lupa mahathir hina melayu, "melayu mudah lupa".

Anonymous said...

Sejak Pee H masuk pintu tandas setelah terguling baham tanah kerana kencing rakyat, negara kita aman damai.

Anonymous said...

Komen Batu API 9:33 di atas ditulis oleh RBA ternakan parti kafir harbi DA-Pigs untuk melaga-lagakan kaum Melayu kerana puak kafir harbi DA-Pigs tahu selagi umat Islam bersatu , puak kafir harbi tidak boleh memerintah negara ini.

YEAH… sediakan popcorn DAN air cola yer untuk menonton puak DA-Pigs dan khadam liberal mereka menanggis meraung dan meroyan histeria sejak jatuh terguling baham tanah kerana kencing rakyat.

Anonymous said...

Persatuan kristian negara asing anggap kejatuhan kerajaan ph adalah malapetaka. Mereka lihat kerajaan ini mampu membiakkan kristian di negara ini dengan bantuan pan dan pkr. Mentor adalah dap. Mereka marah kerana rakyat negara ini masih sayangkan islam. Mereka bantu keluarga ph cipta dan sebar fitnah terhadap pm ketika itu dan ulamak pas. Rakyat terpedaya, tetapi segera sedar.

Mereka sedar islam akan bangkit di masa akan datang. Mereka cuba sekat. Mereka merancang, Pencipta mereka juga merancang.

Anonymous said...

Tandas bergerak Pee H sedang bergerak ke seluruh negara untuk meneruskan tradisi Pee H kencing rakyat sehingga Hancing dengan pelbagai janji palsu, fitnah dan pembohongan.

Orang bodoh seperti puaka and the gang sahaja percaya pada cerita dongeng ciptaan Pee H Dan rela dikencing berulang Kali.

Hihihikikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Setuju selama ini orang Melayu basah kuyup dikencing hancing oleh Pee H. Padan muka Pee H jatuh terguling baham tanah.

Anonymous said...

Orang kafir tidak pernah redha kepada Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Ko memang duduk dlm gua tak tau per pon....umno dah gantikan anuar musa dgn mat maslan 3 suku..

Laporan dlm mkini luahan tak puashati puak penyamun..

Anonymous said...

Kenape lobai hadi saman SR separuh jalan?...takut kalah....hihihi..m

Anonymous said...

Friday, March 13, 2020
PAS - dari zaman PR dahulu sehingga zaman PN sekarang..??
Dari FB Ruzaihan Junit.


Kepada rakan-rakan aku yang bukan muslim, janganlah kaitkan Pas dengan Islam. Sungguh kepimpinan Pas dibarisi mereka yang gelarkan diri mereka ulama, tapi perbuatan mereka jauh dari sifat ulama.

Sesetengah hukum dalam Islam sememangnya dinamik, berubah mengikut zaman. Akan tetapi bukanlah boleh berubah sesuka hati. Ianya memerlukan penilaian bukan seorang, bukan dua orang tetapi sekumpulan besar ulama tajdid. Ulama yang khusus ilmunya, bukan setakat yang lulus jurusan bahasa Arab.

Pas telah menyalah gunakan title ulama dengan mengubah hukum mengikut kepentingan parti sedangkan Islam tidak begitu. Sekadar menyebutkan beberapa perubahan hukum oleh Pas;

1. GST haram ketika dalam Pakatan Rakyat. Kemudian dibolehkan sesudah meninggalkan PR. Dan mungkin akan berubah menjadi afdhal jika Muhyiddin mahu laksanakan.

2. Isytihar harta sesuai menurut Islam ketika dalam PR. Kemudian jadi dilarang dalam Islam ketika PH memerintah dan Pas bersama BN. Kini bersetuju pula (bermakna sudah dibolehkan) selepas Muhyiddin keluarkan arahan.
3. Lompat parti hingga runtuh kerajaan PR di Perak hukumnya haram ketika Pas bersama PR. Tapi dapat mentadbir Putrajaya akibat lompat parti oleh beberapa pengkhianat PH dikira anugerah Allah pula.

Islam ada pada nama Pas. Tapi tiada dalam perjuangan Pas. Jangan samakan Pas dengan Islam kerana kamu akan tersalah faham.

Kepada kawan-kawan aku yang masih walaun, aku tahu status ini akan sakitkan hati kamu. Tapi bukan niat aku nak troll Pas. Status ini penting bagi aku demi mengelakkan tercalarnya maruah Islam dek tindakan ulama kamu.

Perbuatan Pas banyak merosakkan imej Islam. Aku tak mahu ianya akan membuat bukan muslim semakin jauh daripada Islam sekaligus merosakkan dakwah.

Anonymous said...

Setakat islam sebagai topeng untuk politik Orang kapir tak heran pon dgn islam di malaysia...orang islam rata2 miskin mundur...orang politik umno yg kaya..

Exco Pas pakai mercedes guna wang rakyat..

Orang kapir gelak tengok orang islam nak hidup mewah.

Anonymous said...

Rakyat undi PH pru14 semata2 MB nak jatuhkan penyamun dan peniaga ugama berserban lilit....

Hanye puak penyamun yg bising2 manipestol... Tol sudah kurang...minyak stabil...

Zaman penyamun tol dinaikan..minyak melambong tiap minggu..

Anonymous said...

Guan engb dah tak ade..puak penyamun nak bergaduh dgn muyidin plak ...tak puashati..

Tak aman jugak.m

Anonymous said...

Seblm ni polis dan askar relaks jer..puak penyamun yg sibok sebar propaganda...

Sekarang puak penyamun plak sibok nak bergaduh dgn muyiden...tak pernah aman nak berebut habuan pintu belakang..

Anonymous said...

Orang kristian dan kapir pon tengah tunggu bila kasino kilang arak kedai toto dan pusat hiburan kena tutup..

Nak tengok betul ke orang islam memang islam ato topeng aje.

Anonymous said...

Tak sakit cuma kesian. Jadi khadam dap untuk bantai islam.

AHAMAD FAUDZI ABD said...

Hai semua

Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir tiada apa yang baik boleh keluar dari urus niaga dalam talian tetapi semua keraguan saya segera diambil untuk berehat dan pergi apabila rakan saya memperkenalkan saya pada mulanya ke syarikat SEMUA GLOBAL PINJAMAN GERAN, saya fikir ia masih menjadi permainan cheaters yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat testimoni yang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan, saya mendapat pinjaman sebanyak RM 5.000.000 dalam akaun bank MUAMALAT saya Apabila saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah percaya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan ia benar dan benar, dan pinjaman itu ada di dalam saya akaun, saya menarik diri tanpa komplikasi dan melabur dalam perniagaan saya Venture.

Sekiranya anda ingin pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan hidup, syarikat, dan kontrak besar anda, sila hubungi SEMUA GERAN GLOBAL GLOBAL pada e-mel mereka di bawah.
E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

Dan jika anda mahukan maklumat yang betul dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

Saya seorang pemandu TRUCK biasa, tetapi sekarang saya mempunyai TRUCKS dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda daripada SYARIKAT yang baik ini.

SYARIKAT: SEMUA GANJARAN PELANGGAN GLOBAL
Tel ............. +1 (304)997-4034
e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails