Wednesday, February 15, 2017

Lawan PAS Dulu! Iskandar Nafi Sedia Letak Jawatan..



KUALA LUMPUR: "Lawan PAS dulu. Ini kerana peranan PAS dalam kerajaan sungguh besar. Kami tidak akan meninggalkan kerajaan dengan begitu mudah. Rakyat memerlukan pembelaan daripada PAS." 

Tegas Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad.

Beliau membuat penafian tersebut berikutan tersebarnya kenyataan palsu yang dilakukan oleh pihak tidak bertanggungjawab. Beliau menafikan tidak membuat sebarang kenyataan setelah mendengar ucapan ketegasan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berhubung kerjasama PAS dengan PKR.

Beliau, yang juga exco kanan kerajaan negeri Selangor berkata PAS Selangor masih berada dalam kerajaan dan tidak akan lari dari tanggungjawab sebagai wakil rakyat.

"Kepercayaan yang diberikan oleh rakyat pada pilihan raya umum ke-13 iaitu tahun 2013 tidak akan kami sia-siakan," tegasnya.

Beliau juga mengingatkan kepada mereka yang bercita-cita hendak menggantikan PAS dalam kerajaan negeri perlu bertanding terlebih dahulu dalam PRU ke-14. Lawan PAS dulu. 


Lapor Harakah. (IH)

73 comments:

Anonymous said...

Bila Bersatu ckp lain... bila PKR ckp lain... Presiden tidak konsisten! Nampak sangat ada kepentingan lain yang lebih besar.

Menantu Presiden masih berkerja di GLC negeri, ke?

tulangkering said...

PAN akan jadi seperti parti S46...ibarat sebuah pasukan tentera yg ramai general tapi kekurangan askar...belum di uji lentung lentang bagai nak runtuh langit..tapi bila kalah 2 penggal terus berkubur tanpa batu nesan

ban khong said...

Untuk mengelakkan fitnah kan ker elok letak jer jawatan. Tadak jawatan pon tetap jadi wakil rakyat. Kan ker bagus boleh bg tumpuan 100% kat rakyat. Boleh bangkang kaw2 dalam DUN kalau ada yg tak kena.

Sudah2 la tu.

Anonymous said...

Ya betul....Untuk mengelakkan fitnah kan ker elok Sifu roket letak jer jawatan kerana sifu roket sedang dibicarakan dalam mahkamah kerana skandal banglo terlajak murah. Bagimana pula kes-kes lain lagi seperti jual tanah kepada syarikat asing, roboh kampung Melayu, kertas kerja berharga luar biasa dll? Langkah terbaik ialah sifu roket letak jawatan ADUN supaya orang yang bermoral boleh tolong rakyat !

Orang-orang kuat sifu roket pun sudah keluar parti roket. Adakah sifu roket masih tak faham mesej mereka?

Anonymous said...

Harum Manis....poning palo lobai yang mereng

Anonymous said...

Semua parti pembangkang PAS lawan, tapi dengan UMNO BN zalim boleh pulak berpakat.
Lepas ni berpeluk la dengan MCA, GERAKAN, MIC.
Betul la orang cakap PAS parti sesat jual agama.

Anonymous said...

Wah.... Macai 6:22 PM ternakan roket menulis komen yang tidak masuk akal untuk memfitnah PAS.
Kita tahu Macai 6:22 PM penagih dedak roket tidak mempunyai keberanian untuk mendedahkan:

(1) kejahatan parti roket memecah-belahkan dan melemahkan pakatan parti pembangkang dengan memfitnah dan memusuhi PAS,

(2) parti-parti kafir harbi adalah rakan parti roket kerana mereka bersama-sama menentang dan menghina agama Islam dan menindas umat Islam.

Mana bukti PAS parti sesat jual agama? Nampaknya tuduhan ini adalah fitnah kerana Macai 6:22 PM dedak roket gagal menunjukkan sebarang bukti ! Maka Macai 6:22 PM adalah pendusta tahap tangki tandas najis !

Anonymous said...

PAS masih belum geng ngn UMNO..ini fakta..yg dah cium molot ngn Mahafirun ialah abg mat sabon...ini juga fakta...

Anonymous said...

Janganlah mengata orang lain memfitnah jika diri sendiri pun kuat memfitnah. Jangan ikut sangat ajaran sesat Hadi Mereng tu, dia tu dah hilang pedoman sejak menjadi wakil Dajjal cawangan asia tenggara. Kih kih kih

Anonymous said...

Balaci 8:56 AM ternakan roket telah menulis komen yang mengandungi perkatan yang tidak bermoral seperti ajaran sesat, Mereng, hilang pedoman, wakil Dajjal .

Perkataan seperti ajaran sesat, Mereng, hilang pedoman, wakil Dajjal jelas menunjukkan sifat-sifat Balaci 8:56 AM sendiri sebagai pesakit mental yang mengidap penyakit mental yang kronik sahaja yang pandai menulis komen yang tidak bermoral ini.

Fakta:

(1) Ajaran sesat = parti kafir harbi dan parti liberal

(2) Mereng = Pemimpin parti kafir harbi dan parti liberal yang menghina dan menentang agama Islam dan menindas umat Islam.yang menjadi rakyat majoriti di negara ini.

(3) Hilang pedoman = Falsafah songsang parti kafir harbi dan parti liberal memperjuangkan hak kaum minoriti (kafir) dan menindas hak kaum majoriti (umat Islam)

(4) Wakil dajal = balaci, macai dan barua parti kafir harbi dan parti liberal yang menyebarkan pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan agama Islam, ulama dan mufti Islam, umat Islam dan parti Islam.


Anonymous said...

pas tak malu.. konon nak bela rakyat.. Walaupun muktatamar dah buat keputusan tak gabung dengan PR.. kalau tak gabung tak lah jadi kerajaan lagi.. Ini masih terhegeh2.. masuk beb...

Anonymous said...

Macai 6:23 PM terlebih makan dedak roket maka dia terhegeh-hegeh meroyan sakan.

Kerajaan S'gor ditubuhkan oleh PR yang dianggotai oleh PAS dan parti pembangkang lain maka PAS sebagai sebahagian dari kerajan S'gor berhak meneruskan perjuangan PAS membela rakyat !

Anonymous said...

Walaun biol lebai jual agama semakin meroyan.

Di Selangor yg ada cuma ada gabungan PH (PKR, DAP dan Amanah).

PAS parti melukut takde maruah. Cepat2lah berambus dari Selangor dan join umno sbg pebangkang.

Anonymous said...

Walaun biol 1:13

PAS..Parti Ajaran Syaitan.

Anonymous said...

Jadikan PAS dan UMNO sbg barisan pembangkang di Msia. Islam dan org Melayu lebih selamat.

Anonymous said...

Balaci 9:32 PM ternakan roket buta sejarah ! Maka tidak hairanlah Balaci 9:32 PM meroyan sakan menentang fakta sejarah ! Yang pasti Balaci 9:32 PM ponteng kelas waktu matapelajaran sejarah ! Akhirnya dia dikencing oleh sifu roket !

Anonymous said...

Walauan biol 9:34 PM telah membuktikan kebodohannya dalam komennya sendiri. Maklumlah walauan biol 9:34 PM sekolah setakat darjah 6 sahaja. Itu pun dia gagal UPSR ! Kerana terlampau bodoh, akhirnya dia menjadi barua ternakan roket demi sekilogram dedak cap roket !

Anonymous said...

Balaci 9:38 PM mahu sifu Roket menjadi pemerintah negara supaya sifu Roket boleh merobohkan lebih banyak kampung Melayu di seluruh negara! Setakat ini, sifu Roket telah berjaya merobohkan berpuluh kampung Melayu di PP sahaja! Barua, balaci dan macai Roket sudah pasti bertepuk tangan melihat kampung Melayu dirobohkan oleh rejim Roket ! Dasar parti perkauman dan cauvanis !

ban khong said...

Hmmmm.... kan ker awal2 lagi saya dah cakap. Benda ni akan jadi fitnah. Tapi ada orang dok kata macam2, sifu roket la banglow la bla...bla..bla... DAP nak buat apa pon lantak kedepa la. Bila dah terbukti bersalah SPRM tangkap. Buat apa PAS nak kelam kabut jatuh hukum. Bila orang kata macam2 kat PAS, kita rasa nak marah. Saja bagi buah panggong nak bg PAS kena. Nasib laaaa....

Anonymous said...

Pas tak malu.. talam dua muka.. muka keladi.. cakap tak serupa bikin.. cakap pagi lain cakap petang lain.. Bagi syarat yang tak ada hubungan dengan Dap dan Amanah boleh join pas.. Dengan pkr kaji dulu.. Apa punya mabuk..

Anonymous said...

Walaun2 biol Pas meroyan sebab dah malu sebenarnya..Pas takde maruah parti melukut sanggup melutut jd barua PKR, DAP dan Amanah di Selangor. Cepat2lah berambus dan join umno jd pembangkang.

Anonymous said...

Walaun biol 10:08 Parti Ajaran Syaitan perosak Islam dan org Melayu.

Anonymous said...

Sejarah baru akan tercipta di Kelantan. PRU14, Pas akan ditendang keluar oleh rakyat Kelantan.

Takbir!

Anonymous said...

Badut dan pelawak roket seperti pemakan dedak roket 12:33 AM selalu mencipta cerita dongeng konon parti Islam akan kalah di Kelantan setiap kali PRU semakin hampir. Walaupun badut dan pelawak roket telah pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan PAS, rakyat Kelantan tetap bersatu padu menyokong kerajaan PAS menegakkan agama Islam di Kelantan.

Kejahatan dan dengki khianat sifu roket telah terdedah apabila sifu roket memfitnah negeri Kelantan dan rakyat Kelantan. Malangnya masih terdapat pemakan dedak roket yang masih rela dikencing oleh sifu roket ! Badut dan pelawak roket adalah zombi roket !

Sifu roket tidak sedar diri sibuk memfitnah parti Islam dan umat Islam sedangkan sifu roket sendiri sedang dibicarakan dalam mahkamah kes banglo terlajak murah. Selepas ini kes-kes lain pula seperti kes harga kertas kerja terlampau mahal, jualan tanah kerajaan, skandal kroni roket dll.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Badut dan pelawak roket seperti pemakan dedak roket 12:33 AM selalu mencipta cerita dongeng konon parti Islam akan kalah di Kelantan setiap kali PRU semakin hampir. Walaupun badut dan pelawak roket telah MENCIPTA pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan PAS, rakyat Kelantan tetap bersatu padu menyokong kerajaan PAS menegakkan agama Islam di Kelantan

Anonymous said...

Walaun biol 12:28 AM dan 12:33 AM adalah ahli Parti Roket Syaitan musuh Islam dan org Melayu. Sejarah baru akan tercipta di negara ini. PRU14, Parti Roket akan ditendang keluar oleh umat Islam kerana pemimpin-pemimpin roket amat memusuhi agama Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Kita semua mengetahui bahawa pemimpin-pemimpin parti roket telah menghina dan memusuhi agama Islam dan menafikan hak umat Islam sebagai rakyat majoriti negara ini.

Pemimpin-pemimpin parti roket dan rakan-rakan mereka dari parti kafir harbi lain telah menghina dan menentang agama Islam seperti pakaian menutup aurat umat Islam, khutbah Jumaat, khutbah hari raya, ajaran Islam seperti Hudud dll.

Berpuluh kampung umat Islam telah dirobohkan dan hak umat Islam telah ditindas di PP yang diperintah oleh rejim Roket !

Pemimpin-pemimpin parti roket sendiri terlibat dengan pelbagai skandal dan bos mereka sedang dibicarakan di mahkamah ! Dahulu sifu roket berjanji akan menghapuskan tol jika parti menang di PP tetapi sehingga hari ini ,tol masih dikutip seperti biasa ! Pemimpin roket telah menipu rakyat !

Oleh sebab itu, umat Islam tidak akan mengundi parti roket dalam PRU 14 ! Hanya munafik sahaja sokong parti Roket kerana ketagihan dedak roket!

Anonymous said...

Kesian tgk anon walaun biol Pas..terlebih dos pil kuda ke?kahkahkah

Anonymous said...

Golongan orang yang menggadai Agama untuk kepentingan dunia.

Rasulullah saw. bersabda maksudnya:

“Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat).

Allah swt. Berfirman kepada mereka, “Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendikiawan ) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)”.

(Daripada Abu Hurairah r.a – Riwayat Tarmizi).

Wallahua'lam

Anonymous said...

Tuan guru kuali dan sifu roket berpura-pura zuhud untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala. Siang dan malam kencing rakyat !

Anonymous said...

Sifu roket dan parti roket bergelumang dengan pelbagai skandal seperti mengamalkan kronisme, banglo terlajak murah, kertas kerja berharga terlajak mahal, menjual tanah PP kepada syarikat-syarikat asing, meroboh berpuluh kampung Melayu @ umat Islam, menindas dan menafikan hak umat Islam, menghina, memfitnah dan menentang ajaran Islam secara terbuka dll !

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin roket bersikap perkauman dan cauvanis siang dan malam melaga-lagakan rakyat ! Parti roket akan masuk muzium negara selepas PRU14 sebab rakyat sudah meloya dengan parti perkauman !

Anonymous said...

Sekarang sifu roket sibuk turun naik mahkamah dan lutut sudah mula terketar-ketar. Selepas ini besar kemungkinan sifu akan menginap dalam hotel tiada bintang makan free siang dan malam ! Beruntunglah sifu dan menangislah macai roket kerana bekalan dedak akan dihentikan jika sifu masuk ke dalam!

Anonymous said...

Terlebih dos pil kuda badut biol Pas sekor ni.kesiannn..kahkahkah

ban khong said...

Dok beroket tak habih2 lagi. Bawak2 la mengucap sama.
Sabaq banyak2. ��

Anonymous said...

Wah... Sifu roket pun mengucap sama? Taktik terdesak mahu tarik sokongan umat Islam ! Hahahahahahaah

Anonymous said...

Terlebih dos dedak roket badut biol roket 12:34 AM sekor ni.kesiannn..kahkahkah

ban khong said...

1:10 AM
Sakit srupa mu ni pakey tadak ubat dah la. Ikut suka mu la awang Ooo...

Anonymous said...

1:31 AM,

Sakit kamu tiada ubat sebab tahap 4 ! Nanti sifu roket beri kamu wang neraka !

Anonymous said...

Ternyata anon 8:56AM terlalu sayangkan dap hinggakan rasa betul buat fitnah adakah kamu ini tahu apa yang kamu katakan sekiranya kamu non muslim takpa sebab itu memg kerja kamu tapi sekiranya muslim pintu taubat masih terbuka. Berjuanglah kerana allah.

Anonymous said...

Bukalah minda islam ditindas dengan bermacam2 fitnah masih buta lagi. Selagi pintu taubat masih terbuka bertaubatlah wahai penyokong puak Katie, sekuler, libral dan puak anti islam. Pas tetap musuh umno bn walau bekerjasama untuk kepentingan islam tapi puak libral berkerjasama dengan tun m yang ternyata nak ujudkan umno baru.

Anonymous said...

Saiber trup dap aktif fitnah dan bantai pas macam2 komen nak burukkan pas ternyata ph dah meroyan sebab islam dinegara ini makin bersatu. Dulu dap kuar dari kerajaan selangor lepas tu jilat balik ludah sekarang tentera dajjal fitnah pas takda maruah pan panas bontot sebab pas masih kuat di selangor di kelantan dan dimana sahaja. Dulu mat sabu kutuk tun m sekarang berpelukan nanti demi nak kuasa pan akan berpeluk dengan najib pulak. Pas akan kekal dikelantan dan bertambah berpengaruh di kebanyakan negeri pan akan kacau semua kerusi pas yang akan menyebabkan pas lebih dipilih kerana rakyat kecewa dengan najib dan dah tak percaya dengan tun m maka rakyat akan beralih pada pas. Ph tak lebih sebagai barua dajjal.

Anonymous said...

90 Juta!!!! 90 Juta!!!! Affin Bank!!!! Akaun Siapa???!!!!!

Anonymous said...

Kesian tengok Khadam DAP iaitu PAN...terlebih makan limau tokong ke? Kah kah kah

Anonymous said...

PAN kuali yg suka menggoreng rakyat...

ban khong said...

Jgn suka maki orang kalau kita sendiri pon tak suka kena maki.
Bleh perjelas tak apa maksud PAS?

Anonymous said...

Pas Subang sudah mnta husam declare nama pemilik akaun affin tu. Sbb mudah utk Pas tendang mereka yg terlibat keluar masuk Pan. Pas milik jemaah. Klu wujud pimpinan yg tak betul, jemaah yg akan menendang mereka keluar.

In fact klu benar husam boleh tolong dedahkan nama, jemaah akan berterima kasih

Anonymous said...

Samanlah SR atau Husam kalu ahli2 Pas benar2 nak tau kebenaran..di mahkamah takkan ada cakap2 fitnah atau khabar angin media sosial. Mudahkan..

Anonymous said...

Knp perlu Pas yg nak saman?. Knp tak mntk husam shj buat kerja sampai habis. itu jauh lebih mudah. Nama sudah ada dlm tangan. Sebut je la dlm ceramah2 dia. Klu nak saman biar individu yg dituduh husam itu yg menyaman.

Maksudnya tak perlu Pas buang masa dgn melayan strategi murahan husam. Pas perlu fokus dgn agenda lain yg lebih penting. Husam cuba create diversion dgn cara yg orang zaman skrg dah aware. Buy time... Kononnya spt taktik war of sun tzu la tu...

Anonymous said...

Kalau tak saman terus pun mintaklah unjunksi, kalau tidak sedikit2 Husam akan keluarkan sehinggalah masa pru nanti. Lagi nayaaaa....masa tu mana mau lari? Semua orang pun tahu...kih kih kih

Anonymous said...

Masalahnya anon 11:20 naya itu kpd siapa. Kalau naya kpd Pas bukankah lebih baik kepada kamu atau Pan? Agak hairan kamu risau suruh Pas saman sbb risau keburukan bakal terjadi kpd Pas.

Klu husam benar2 ada nama penerima rasuah knp perlu tunggu? Apakah matlamat husam? Menegakkan kebenaran kah atau hanya strategi pilihanraya?

Disudut lain klu dilihat team Pan yg gila kuasa ini pula, rasanya bukanlah matlamat husam ini utk menegakkan kebenaran. Tapi hanya strategi pilihanraya demi mengejar kuasa shj matlamatnya. Berbuat/menghalal apa shj demi kuasa...ikutan pan cara nicolo machiavelli

Anonymous said...

Kalu Pas kecut nak saman SR atau Husam..walaun2 biol usahalah gi jumpa Hadi Awang buat sidang akhbar menafikan tuduhan terima duit haram 90juta. Supaya walaun2 biol tak terus kesipuan krn parti Islam dituduh mkn duit haram rasuah 90juta..Kalau walaun betul2 nak tahu kebenaranlah.Jgn belit2lah..Mudahkan..

Anonymous said...

Disinilah kelemahan penyokong pan. Mereka beranggapan Pas akan jatuh jika pemimpinnya sabit rasuah. Pas itu milik jemaah. Klu Tghh sekalipun yang sabit rasuah maka Tghh akan dikeluarkan. Penyokong atau jemaah Pas tdk akan berganjak memeruskan usaha memartabatkan syiar Islam. Dlm kes husam and the gang of pan. Mereka jgn marah kpd pemimpin Pas pabila disingkir. Mereka perlu marah dgn jemaah Pas. Sbb itulah bila gang pandap membalas dendam menyerang kepimpinan Pas, ianya tiada kesan. Kena bezakan tu.

Tentang kes saman 90j. Aku masih tak faham knp Pas pulak yg nak disusahkan pergi menyaman. Patutnya husam pergilah Sprm. Sprm sentiasa terbuka pintu. Mereka boleh menerima aduan walaupun menggunakan email sekarang. Husam perlu tolong Pas membersihkan baki2 kekotoran didalam Pas jika masih ada sepertimana dia dan gang dia dibersihkan dulu. Memandangkan husam shj yang ada maklumat, maka dia yang perlu laporkan kpd Sprm. Adakah terlalu susah?

Anonymous said...

Di sinilah kelemahan walaun2 PA$. Dikatakan PA$ dikuasai org2 yg tahu hukum agama dan ada dewan ulamak. Apa fungsi dewan ulamak bila ada tuduhan berat spt ini melibatkan pemimpin2 atasan dlm parti yg menjaja nama Islam. Pernahkah mrk menjalankan siasatan sendiri dan menghukum pemimpin2 terbabit?

Walaun2 wajib ingat ini ttg maruah agama bkn ttg politik atau individu dlm PA$. Dewan ulamak wajib membuat siasatan dan umumkan pd ahli2 dan org melayu bahawa tuduhan itu tak benar.

Majoriti umat Islam marah pd PA$ krn parti ini terjerit terlolong puluhan tahun nak laksanakan hukum Allah. Tuduhan rasuah duit haram 90juta sgt berat dan mencemarkan agama. Cakap tak serupa bikin.

PA$ sesuai jd badan dakwah je skrg tak relevan dgn lanskap politik Msia. Parti politik PA$ memalukan Islam sebenar, memecahbelahkan ummah dan perosak keharmonian kaum berbilang agama/bangsa.

Dari awal lagi Hadi Awang sepatutnya buat sidang akhbar menafikan terima duit haram rasuah 90juta.

Anonymous said...

PAS dan Hadi janji nak saman SR bln Ogos tahun lepas..sampai skrg masih tak saman2..inilah golongan munafik yg bertopengkan agama dipanggil ulamak2 suu akhir zaman. PAS dan Hadi dilaknati Allah skrg. Masih nak belit lagi?

Anonymous said...

Khadam Dap 3:35 kata tghh tak buat penafian.
Khadam Dap 3:46 pulak cakap tghh nak saman. Tak ke korang ni confuse each other. Klu nak saman tu bukan ke sama maksudnya penafian.

Aku heran knp pas janji nak saman. Walhal takde nama yg disebut yg dituduh oleh mana2 penuduh. Janganlah pas buang masa melayan benda2 mcm ni...

Khadam 3:35 tuduh pas parti rasuah. Tapi lepas tu ckp pas sesuai utk jadi badan dakwah. Mana konsistensi point kamu yg konon cakap sebelum tu maruah agama Islam. Tapi tak kisah pulak klu badan dakwah melaksanakan kerja2 yg terkutuk.

Yg mahal tu siap cakap MAJORITI umat Islam marah pas. Bersandarkan apa perkataan 'majoriti' tu pun tahu. umat Islam berkumpul di padang merbuk yang menyokong ruu355 anjuran pas jauh lebih ramai drpd bersih gabungan 3 4 parti politik dan ngo's.

Soklan knp husam tak ke sprm tu pun tak berjawab, konon nak swing pada pas balik knp tak saman. Habis tu klu husam begitu perihatin isu 90j ni penting demi imej Islam, knp dia tak pi lapor sprm? Husam pun anggap tak penting ke?

Anonymous said...

3:46 PM cakap tghh ulama su'. Hang ulama ka nak tuduh tghh ulama su'?
Pi la berhujah dgn tghh sampai tghh kalah. barulah hang layak nak tuduh tghh atau seseorang ulama tu ulama su'.
Pakar2 agama yg tak sependapat dgn tghh pun belum ada yg tuduh mcm tu. Hang ni sapa? Ulamak juga ka? Tulisan pun berterabur ada hati nak mengaku ada ilmu mcm ulama.

Anonymous said...

Guna otak dan akallah tgk akhlak Hadi Awang munafik bersiri pun dah tau dia ulamak suu akhir zaman spt termaktub dlm al quran dan hadis. Hanya walaun2 biol dia je yg menafikan. Spt mana walaun2 biol Tuhan Harun yg sanggup membunuh.

Sejak bersahabat dan jd barua ketua penyamun duit rakyat terbesar di dunia 1mdb..

AMANAT dah jd LAHANAT HADI.

Anonymous said...

Nak tanya walaun2 biol PA$..

Apa fungsi dan tindakan Dewan Ulamak PA$ bila ada pemimpin2 PA$ dituduh terlibat mkn duit haram rasuah 90juta dan jadi barua ketua penyamun duit rakyat 1mdb?

Kenapa Hadi masih menikus kecut nak buat sidang akhbar menafikan pemimpin2 PAS ambik rasuah duit haram 90juta?

Porshe.Audi.Sembilan puloh juta

PA$

Perosak Islam dan menyesatkan akidah org Melayu.

Anonymous said...

Umat Islam di Msia ada 19juta. Ahli2 PA$ konon ada 500k. Yg hadir jd keldai2 lebai jual agama cuma 30k. Himpunan DUNGU ruuHadi di padang merbok ternyata gagal. Memalukan..bukti majoriti umat Islam marah dan meluat dgn parti lebai jual agama. Ini fakta.

Anonymous said...

Susah betul bila bercakap dengan orang yang berlevel khadam ni kan. Balik2 ditanya fungsi dewan ulamak dlm kes tuduhan 90j. Tapi aku tulis jugak bukan utk public dan bukan utk khadam. Khadam tak boleh disamakan dgn orang yg merdeka sbb mental block dgn upah.

Klulah kita berada dlm dewan ulamak dan sesuatu tuduhan dibuat terhadap parti, adakah kits akan secara membuta tuli menafikan? Atas asas apa kita nak nafikan jika kita tdk tahu kesahihan? Sbb tuduhan itu tdk memeritahu sapa nama yg terlibat untuk dibuat penyiasatan. Klu kits secara buta tuli buat sttmnt parti kita tak menerima, kita dah menganggap parti kita maksum. Mungkin ya mungkin tidak perkara itu berlaku. Ini satu lagi trick jahat akhir zaman. Tapi so far alhamdulillah pas tdk jatuh dlm trick jahat ini. Sebaliknya sabar menunggu dan tdk mengambil tindakan tergesa gesa.

Penyelewengan boleh berlaku dimana2 pemerintahan. Dizaman khalifah dulu juga ada berlaku. Yang membezakan ialah samada si penyeleweng itu dihukum atau dilindungi. Paling penting ialah dibuktikan bersalah.

Dlm kes tuduhan 90j pas ni. Jangan kata nak buktikan bersalah. Dlm kes SR, sipenuduh pun tak tau specific sapa yg dituduh, apa lagilah nak dptkan bukti jauh sekali.

Dlm husam pulak. Bila pas tidak tahu siapa yg menerima dan orang luar yang tahu. Orang luar yg tahu tu tolonglah report pada sprm. Si pembuat report tak perlu dedah identiti pun klu segan sgt. Pas sebaliknya akan berterima kasih kepada si pembuat report sebab bersama membantu membasmi kemungkaran. Jika benar wujud penerima rasuah maka hapuskan sbb mereka2 ini musuh dlm selimut. Husam kena bantu pas dlm hal ni sbb dia yang tahu. Klu nak harapkan sipenerima yg mengaku sampai kiamat la tak jumpa.

P/s - khadam jgn baca kot nanti sakit hati. Continue with your mental block dan childish things ie menulis cara meniru edit.

Anonymous said...

Correction diatas 12:03- Tulis untuk public dan bukan utk khadam.

Anonymous said...

Anon 8.32.

Jadi khadam dap. Berakal dan berotaklah sangat....

Pas kawan dgn umno. Pan ialah khadam Dap... lain definisi tu. Kawan sifatnya boleh beri nasihat. Nak ikut nasihat ikut, tak nak ikut terpulang. Sbb itu mereka tak bergabung.

Tapi khadam sifatnya lain. Cuba pan bagi nasihat pada dap. Mau kena ludah. Baik2 makan kat bawah meja nanti makan kat luar rumah pula.

Kesimpulannya. Klu pan itu khadam. Just imagine apa gelaran utk pengikut2nya. Sbb tak pernah ada dlm kitab khadam punya orang bawahan.

Anonymous said...

Wah pandainya analisis 8:47. Saling tak tumpah mcm khadam.

H355 berganda ganda lebih ramai drpd bersih. Ianya diakui dan menimbulkan rasa panik dikalangan pemimpin pan ctnya salahudin.

Tapi aku tak nak la jadi bodoh sgt sampai nak buat kesimpulan puluhan juta rakyat Malaysia meluat pada bersih dgn buat formula matematik dungu which is :-

Rakyat Malaysia - Hadir Bersih = Pas

Ini level khadam punya math.

Anonymous said...

Walaun biol 12:22 barua lebai barua kpd ketua penyamun negara.

Jgn rosakkan nama Islamlah kalau ko dan parti lebai bersekongkol dgn pemerintah parti penyamun negara yg menzalimi rakyat.

Aku tanya soalan senang apa fungsi dan tindakan Dewan Ulamak PA$ menangani pemimpin2 PA$ yg mkn duit haram rasuah 90juta? Ada siasatan dalaman parti atau tak? Jgn nak belit2 libatkan DAP atau Amanah pulak. Sebab tu ko layak jd walaun biol parti politik.

AMANAT pun dah jd LAHANAT HADI.

Anonymous said...

Kahkahkah..kalu ramai nak dtg mesti lebai2 buat dlm stadium bkt jalil paling tidak pun stadium besar di kelantan. Sebab dah tahu tak lakulah terpaksa buat kat mana2 padang. Level keldai2 dan walaun2 biol je yg datang. Bas, baju, makan percuma lg.kahkahkah

Himpunan DUNGU keldai2 lebai jual agama tak laku.

Umat Islam 19juta tolak ruuHadi Parti Ajaran Syaitan PA$.

Anonymous said...

Alhamdulillah bersyukur pada Allah penyokong2 pan ni rupa bentuknya mcm 3:32 jenis ketawa berdekah dekah tapi ilmu pengetahuan ke laut. Mungkin disebabkan tahap pemahaman yg terlalu rendah tak tahulah kan.

Dulu masa pru 13 golongan sebegini hanya ramai dlm umno. Namun skrg kebanyakan dah matang sbb zaman skrg sumber maklumat dihujung jari. Tapi dlm kita ingatkan golongan ni dh pupus, ada jugak terselit di dalam pan. Baguslah Alhamdulillah

Anonymous said...

Siasatan dalaman apa yg la ko cakap ni prebet khadam 3:24...kalau keputusan siasatan dalaman cakap takde berlaku rasuah. Adakah ko percaya? Tak payah tanya.. Orang mcm ko ni cakap apa pun sure takkan percaya sbb level khadam.

Lge tu klu buat siasatan dlmn confirm2 la dap akan declare dap bersih rasuah...jgn jadi lembab sangat sampai tak tau makna conflict of interest yer khadam.

Jadi biarlah orang yg pakar buat siasatan iaitu sprm. Setiap profesyen ada kepakaran masing2....jgn jadi mcm pemimpin pan....baru dapat baca dua tiga kitab agama dah berlagak lebih hebat drpd ulamak. Nak campuri urusan2 agama dlm hal yg mereka sendiri bukan ahli. Sbb itulah boleh setuju tundu dgn dap apabila dap mencampuri urusan majlis fatwa di p.pinang. Klu dap itu kawan, maybe pan boleh la tegur. Tapi masalahnya dap itu bos khadam, itu yg jadi lagu tu....

Pi mntk chip khadam ie husam buat laporan sprm cepat2.

Anonymous said...

Anon 3:32 ni tak tengok berita kot. Padang penuh dah mcm semut dlm gambar. Sepanjang jln ke padang dh penuh. Pemberita buat liputan siap pakai heli lagi sbb x boleh masuk kws tu dah krem.

Anonymous said...

Fakta sebenar..19juta umat Islam Msia dan 500k ahli2 Pas tolak ruuHadi.

Himpunan keldai2 DUNGU, dibagi makan minum free tetap gagal. Masih nak belit lagi? Keldai2 tunggangan lebai bolehlah kena kencing selalu. Biol betul.

Anonymous said...

Masih tak jawap soalan mudah. Bukti otak walaun2 jual agama dah biol.

Apa fungsi dan tindakan Dewan Ulamak PA$ bila ada pemimpin2 parti dikaitkan terlibat makan duit haram rasuah 90juta? Rasuah dlm Islam adalah haram.

Porshe.Audi.Sembilan puluh juta

PA$

AMANAT dah jd LAHANAT HADI

Anonymous said...

Khadam 7:07

Fungsi dan tindakan dewan ulamak kalau ko cakap mudah ko la tolong explain. Tapi fungsi sprm pun kalau ko tak tau baik ko jgn ambik lagi dedak drpd dap. Membazir duit master khadam..

Baca tulisan orang lain tak habis tapi ada hati nak berdebat. Entah kenal entah tidak huruf2 al Quran tapi nak berbicara bab agama dan mengata ulamak itu dan ini. Buruk sgt rupa bentuk pengikut pan kat dlm group ni...

Anonymous said...

Anon 7:02.

Apabila orang bermasalah dlm ilmu pendidikan nak berbicara pasal fakta. Jadilah rupanya mcm 7:03. Boleh bezakan sgt tulisan orang gagal sekolah ni. Tulisannya jahil namun dirasakan hebat. Tak tahu membezakan fakta sbb mind block by dedak master khadam. Awak better pi carik keje la kot drpd bergantung kpd dedak2 mcm ni... at least rezeki halal...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails