Saturday, September 12, 2015

Lagi Pelakon Dan Pesta Gambar Bogel.. Rozita Che Wan?

HALAMAN HIBURAN
Pelakon jelita Rozita Che Wan menafikan bahawa gambar separuh bogel seorang wanita yang tersebar di laman sosial adalah dirinya. Gambar yang dipercayai menggunakan proses tindanan itu memaparkan wanita dengan raut wajah seiras pelakon itu dalam keadaan tidak berbaju dan menampakkan payu dara.
“Kakak saya telah menghantar gambar separuh bogel itu kepada saya minggu lalu. Namun saya sama sekali tidak terkejut dengan gosip sebegini kerana segala-galanya tidak mustahil di zaman teknologi sekarang.
“Saya bukan muda lagi untuk melakukan perbuatan sedemikian, malah saya juga sibuk bekerja, tiada masa untuk berbuat begitu. Saya tidak terkesan dengan penyebaran gambar itu kerana saya tahu itu bukannya diri saya,” katanya kepada BH Online.
Che Ta berkata, beliau tidak pernah merakamkan gambar dalam keadaan memalukan seperti mana yang tersiar dan percaya peminat masa kini lebih bijak berfikir dan tidak membuat kesimpulan dengan begitu mudah terhadap perkara negatif sebegitu.
Katanya, berkata, beliau turut memaklumkan mengenai gambar itu kepada suaminya, Zain Sain dan mereka menganggap ia sebagai perkara lucu kerana tahu gambar itu tidak benar sama sekali.
“Saya tunjuk kepada Zain pun dia tergelak. Lucu melihatkan kreativiti sesetengah pihak menggunakan teknik ‘superimpose’ kelihatan seperti benar. “
“Namun apa yang penting, kami sendiri tahu perkara ini tidak benar. Saya enggan melatah kerana bukan pertama kali perkara begini terjadi kepada saya,” katanya.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kisah gambar bogel atau 1/2 bogel, kini sudah menjadi pesta sebagai alat mencari publisiti di kalangan artis atau selebriti?

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

8 comments:

Ibnu Hasyim said...

Kepada September 11, 2015 at 11:49 AM..

(rujuk 'Pakaian Seksi Tasha Shilla, Masih Ada Yang Sayang....'

1. Apa maksud "Benar kata pak ibn hasyim tetapi benar ke apa seperti yang ditulis dan di praktikkan oleh saudara?" Kamu boleh buktikan tuduhan terhadap saya itu?

2. Cuba jelaskan siapa kamu, supaya kami kenal apa peranan kamu dalam menegakkan Islam dan dakwah di negara ini. Apakah kamu lebih teruk, tidak bercakap yang benar dan tidak buat apa-apa dalam menegakkan Islam?

3. Paling kurang, untuk menegakkan Islam kamu kena undi atau menyuruh oang mengundi parti yang mahu menegakkan negara Islam seperti PAS. Wajib tolak UMNO, pengkhianat agama.

Ada paham?

Anonymous said...

umno aku tolak, pas aku tak nak. sori yer. :-)

Anonymous said...

Sebagai warganwgara yg. bwrtanggungjawab kpd. agama, bangsa dan negara anda wajib mengundi memilih pati yg. diyakini untuk mentadbir negara serta membentuk sistem sosial dlm. masyarakat majmuk spt. M'sia.

UMNO parti Sekular sumber rujukannya dlm sistem kehidupan berkiblatkan Sistem Ciptaan Manusia (Common Law)yg. dicipta oleh KAFIR.Lihat Atikel 4 dan 11 Pelembagaan Negara (UMNO membentuk Negara) Tiada Syariat Islam dilaksanakan dlm. kehidupan cuma hanya Syiarnya sahaja. Masjid / surau yg. indah dan besar pengisiannya (jemaahnya)tiada. Al-Quran hanya untuk dipertandingkan bacaannya sahaja tidak lebih dari itu. PAS memperjuangkan Daulah Islamiah yg. Syumul lagi Suci, agar Syariat Islam dapat dilaksanakan di muka bumi Allah ini. Sebagai umat Islam yg beriman, wajib melaksanakan perintah Allah bukan hanya solat 5 waktu, mengeluarkan zakat,pergi haji, jika mampu DLL.

Diwajibkan menegakkan Syariat Islam yg. terkandung dlm Al-Quraan dan As.Sunah.Islam itu adalah satu cara hidup (Way of life), sumber rujukkannya ialah Al-Quran dan as-Sunnah. Allah menjanjikan kehidupan yg sejahtera didunia dan diakhirat.Jika sebaliknya azab seksa menanti diakhirat kelak.

Jika menolaknya, jelas tidak beriman kpd Allah .... jatuh syirik (wallahhualam)...kerana lebih percayakan cara kehidupan ciptaan manusia (Barat yg. jelas kafir).

Anonymous said...

Mengapa puasa tidak boleh dibuat di malam hari. Kerana ini perintah Allah dan as-Sunah sebagai sumber rujukan. Jika kita ubah dikatakan sesat. JAKIM akan bertindak.



Jika melakukan pembunuhan, zina, minum arak, ribak, judi, makan harta anak yatim,.....apakah hukumannya yg. diperintahkan oleh Allah. Mengapa kita meningkarinya, dengan mengubah kaedah hukuman. Adakah akal manusia lebih baik dari arahan Pencita (Allah). Mengapa JAKIM tidak melebel mereka ini sesat kerana mengubah hukum dan perintah Allah...

JAKIM ..... pencerahan.

Anonymous said...

Sebenarnya Pak Hashim, kalau sedar lah,

Gambar bogel artis ni bukan utk artis tu cari publisiti tetapi utk blogger-blogger mencari viral dikalangan netizen.

Apa ke pekdahnya buat artikel pasal artis bogel? artis akan sentiasa berbogel kerana itu kerja mereka.

Sekarang zaman kegilaan blogger cari viral pembaca. Apa lagi, berita bogellah. Berita dlm posting blog menggambarkan akhlak seseorang blogger itu.

nizar said...

Dato'Kamaruddin Jf & M.Taib tinggal PasPisPus sertai PKR Pak Hashim X kisahh..
Cik Ta lebih pentingg kerna lebih mmbantu ejakulasi Pak Hashim .. mmuah2 Cik Ta ..hi hiii

IrWrWs said...

Golongan macam kau hanya ada 1% aje dari bani melayu.. x heran beb..

IrWrWs said...

Nizar.. bukankah presiden dah kata ini proses pembersihan.. aku setuju sgt dgn TGHH...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails