Monday, April 15, 2013

Sah, Muhammad Taib, Sertai PAS Melalui Dr Harun Din..

Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad bin Muhammad Taib atau lebih dikenali sebagai Mat Taib atau nama timangannya Mike Tyson dilaporkan telahpun menyertai Parti Islam Semalaysia (PAS) sebentar tadi. Beliau dikatakan telah menyerahkan borang keahlian kepada Datuk Dr Harun Din dirumah Dr Harun Din di Bangi tadi.

Pengisytiharan kemasukan Mat Taib ke dalam parti Pas pula akan dilakukan Tuan Guru Haji Hadi Awang pada malam esok. Sama-sama kita nantikan pengisytiharan ahli baru Pas ini nanti. Semoga dengan kemasukan bekas menteri besar selangor daripada Umno ini bakal memberikan impak dan tenaga positif kepada Pas dan juga Pas Selangor secara khususnya.

Marilah berdoa agar ramai lagi tokoh-tokoh besar berhijrah untuk bersama-sama dengan perjuangan Islam yang dibawa oleh Pas.

Anak Muda "TOLAK" Berkumpul Depan Stadium Runtuh Gong Badak, Kuala Terengganu Untuk TOLAK Dan Runtuhkan UMNO/BN Pada Pru 13 Nanti!!!!!

Lihat sebelum ini..

6 comments:

Anonymous said...

Yang pelik.
UMNO MENERIMA ULAMAK ILMU (muda) DAN ULAMAK PONDOK.

YANG KITA MENERIMA BANYAK ARTIS DAN PELAKU MAKSIAT.

ADAKAH PERJUANGAN KITA DILANDASAN YANG BETUL?

Tembakau Jawa said...

Salam anon 7.44 am,diharap anda faham ulama-ulama yang masuk umno kesemuanya adalah syaitan bisu yang tidak berani menegur kejahatan pemimpin umno sebagai contoh ada ke ulama umno yang menegur Datin Seri Rosmah isteri pm dan pemimpin-pemimpin wanita umno yang tak tutup aurat untuk menutup aurat mereka saya rasa tidak ada seorang pun ulama-ulama umno ni berani tegur ini belum masuk bab menegur chua soi lek dan mca yang banyak menghina Islam. Mengenai artis-artis yang masuk PAS saya rasa kebanyakkan mereka telah insaf dan bertaubat terhadap apa yang mereka buat dahulu sewaktu zaman jahiliyah mereka, lagi pun maksiat yang mereka lakukan itu adalah urusan mereka dengan Allah swt biarlah Allah swt yang menentukannya.

Anonymous said...

setuju tembakau jawa

Anonymous said...

Betul tembakau jawa..

Anonymous said...

Mat Taib ni ketua penyamun tarbus awal 90an dulu.
Apa dia tak sapu? Habis lembu kambing dia kebas.
PAS buat rakyat meluat tengok PAS ambil sampah macam dia ni masok PAS.
Pakai kopiah puteh, buat muka alim kucing, ingat rakyat lupa dia penyamun besar dulu?

Anonymous said...

Dia ni ada harta & duit RM74,000,000.00
Mana dapat duit??
Menyamun duit rakyat masa jadi Menteri Besar Selangor.
Sekarang masok PAS pasal apa?
Dah tobat dan nak mampos dah(tua).
Pulangkan dulu duit rakyat yg dia rompak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails