Thursday, April 18, 2013

K/Tangan K'jan Menangis Jumpa Husam, Mengapa?



Catatan Husam:
Gambar fail ketika berkunjung ke Foodcourt Presint 8, P-125 Putrajaya pada 16hb. April, 2013... 

Pakcik ini seorang Kakitangan Kerajaan, ketika terserempak dengan saya, beliau terus menyapa & bersalamm kemudian tiba2 menangis dihadapan saya ketika tangan saya masih menggenggam tangan beliau.

Pertemuan bermakna itu dimanfaatkan sepenuhnya oleh beliau... Banyak masalah beliau luahkan pada saya & mohon saya bantu beliau & saya telah berjanji akan bantu selesaikan masalah beliau sebagai saudara sesama Islam & juga atas dasar kemanusiaan...The End

Antara masalah para pegawai kerajaan di Putrajaya adalah tekanan dan konkongan kebebasan yang terbatas yang membuatkan mereka menjadi tidak kreatif dan bahagia.

Di bawah pemerintahan kerajaan yang ada, semua para pegawai kerajaan boleh memilih dan mayokong apa saja asalkan ianya adalah Barisan Nasional! Itulah kebebasan yang mereka ada sekarang.

Mengkritik dianggap sebagai satu ancaman yang cukup merbahaya di putrajaya. Baru nak buka mulut kritik, dah kena tembakan padu sehingga terlentang. Biasanya mereka yang kritik akan dimasukkan ke dalam peti ais di Putrajaya dan golongan ini cukup ramai.

Jika ini diteruskan kita menekan kebebasan para profesional yang berpotensi untuk menyumbang kepada negara. Biarkan mereka melaksanakan tugas mereka dan jangan hanya beri satu saja pilihan...hanya biru pekat tidak membawa kepelbagaian dalam pembangunan negara.(WS)


Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-69: PAS (PR) Bebaskan Putrajya.

2 comments:

ahlee said...

Kalau pasai Spender Putih pon Anta semua x boleh selesai nikan pulak masalah di Putrajaya?

Anonymous said...

Umno = gileseks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails