Sunday, April 14, 2013

Info, Kebanjiran Pelacur Atas Keizinan Kerajaan BN..


Sebahagian GRO yang pernah ditahan dalam operasi di Jalan Thambypillay, Brickfields, Kuala Lumpur


KL: Kebanjiran pelacur asing ke Malaysia yang berselindung di sebalik pekerja hotel, spa dan rumah urut refleksologi adalah atas keizinan kerajaan BN.


Menurut minit mesyuarat Jawatankuasa Kabinet yang diketuai Ng Yen Yen sebagaimana didedahkan oleh blogger King of Goblok, kabinet memang bersetuju dengan kemasukan mereka.

Melalui mesyuarat itu, pekerja asing yang diperlukan oleh industri pelancungan negara bagi sektor Perkhidmatan Pelancongan (Spa, Hotel, Refleksologi dan Kedi) sehingga 2016 adalah dianggarkan seramai 20,000 orang mengikut pecahan berikut:

i) Hotel: 10,000 orang
ii) Spa Refleksologi: 7,500 orang
iii) Golf (Kedi): 2,500 orang

Kementerian Pelancungan Malaysia pula menjadi agensi kawal selia bagi subsektor berkenaan. Perkara ini berlaku ketika kerajaan negeri Selangor diserang kononnya memberikan kebenaran kepada pembukaan rumah-rumah urut di negeri itu.

Padahal menurut kerajaan negeri, sejak 2008 lagi, tidak ada satu pun lesen di keluarkan untuk rumah urut di negeri itu. Ia diluluskan melalui Mesyuarat Jawatankuasa Kabinet Mengenai Pekerja Asing dan Pendatang Asing Tampa Izin (JKKPA-PATI) kali ke - 8 pada 9 Ogos 2012.(Hrkh)

Jangan undi BN, UNDILAH PAS

Klik untuk melihat laporan penuh oleh blog ini.

2 comments:

orang sesat tak mengaku dirinya sesat said...

Cis,mengata dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih... Kenapa PIS duduk Kelantan selama 20 tahun pelacur miskin sebab nak tanggung yuran belajar banyak yer... adakah ini salah pemimpin yang hanya laungkann Islam tiada otak dan tak mahu rakyat kaya raya tapi diri sendiri ada harta berbillion... kalau ada harta terkam..... Seks dan rumah pelacur meningkat di Kelantan melebihi negeri dibawah BN... Taksun tapi tak sedar langit biru dan pokok hijau bukan langit hijau tapi pokok biru.....

Anonymous said...

Jawapan unt anon di atas

Buktikan pelacur di Kelantan bertambah. Mana statistikya? Mengapa tak beri Kelantan buat hudud?

Inilah puak fanatik UMporNO.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails