Tuesday, August 18, 2009

Gula Dah 1 Minggu Tak Dok. Tolak BN Tak Pandai Tadbir..

PENGGUNA
Seorang peniaga kedai runcit Wan Salleh Wan Jusoh terpaksa meletakkan nota yang bertulis bekalan gula di kedainya di Taman Nakhoda, Kuala Terengganu telah habis dijual sejak seminggu yang lalu. Bagaimanapun, pelanggan masih lagi datang ke kedainya untuk membeli gula. Foto THE STAR Oleh: M. AZHAR ARIF.

Seorang peniaga, Baayah Mantara, 54, (kanan) membeli bekalan gula daripada pembekal gula Ng Yow Theam (dua dari kiri)di Ipoh semalam. Ng berkata dia hanya mendapat 12 tan bekalan gula berbanding 20 tan yang diterima untuk dijual.Kesemua 12 tan bekala gula yang diterimanya telah pun habis dijual.Foto THE STAR Oleh: LEW YONG KAN.

GULA dah 1 minggu tak dok. Mengapa? Tolak BN tak pandai tadbir? Cuba fikir fikir!

5 comments:

Anonymous said...

Baguslah kita kurangkan penggunaan gula kerana gula adalah RACUN PUTIH yg kita bawa untuk keluarga tersyg.

zaidi ali said...

Natey punya Be En...gula pun mu tok leh kontrol. Mu smuggle gi Siam berkontena-kontena ikut laut muleh pulok!

armouris said...

info tentang gula kat sini - Bahaya Gula

mr edz said...

mengikut pandangan rakyat la.. kenapa gula takder sebab adenyer penyorokkan gula untuk naikkan harga. tapi pelik kenapa kerajaan lambat bertindak. setahu saya la dua orang jer kat malaysia ni yang jadi tokey gula. kenapa tak soal diorang

dvd hangat said...

gula putih bertapis tak ada zat, tak ada vitamin, tak ada minirel. Pengguna gula putih bukan saja membazir duit dan wang malah membunuh diri sendiri.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails