Friday, March 07, 2008

Gelaran ibu MAKSIAT TEPAT buat SHAHRIZAT




Posted on Friday, March 07 @ 07:11:52 MYT by SongkokPutih (Tranungkite.net) Oleh yb_pmn

"Gelaran IBU MAKSIAT terhadap Shahrizat calon Lembah Pantai tulisan Ibnusyam dlm TKO baru-baru ini tepat sekali.

Bersandarkan 'title' itu Shahrizat tidak segan silu menganjurkan kerja-kerja maksiatnya demi menarik para pengundi muda memberikan sokongan kepada beliau. Terkini: Shahrizat diberitakan melalui TV3Suku telah menganjurkan majlis bersama pemimpin Be End di Jalan Telawi, Bangsar dalam usaha terdesak meraih undi.

Dalam majlis itu, beliau turut menjemput artis-artis untuk mengadakan konsert. Jadi tidak hairanlah jika selama ini beliau digelar Ibu Maksiat kerana begitu sinonim dengan kegiatan tidak bermoral dan mengalakkan remaja terjebak dalam kegiatan tidak berfaedah seperti menghadiri konsert.


Sikap beliau itu merupakan salah satu faktor pendorong kepada penduduk Lembah Pantai menolaknya dalam PRU nanti.

Melihat kepada air muka beliau sendiri, kita sudah tahu bagaimana dashyatnya perlakuan dan kehidupan peribadi beliau sebelum dan selepas bergelar wakil rakyat.

Inilah contoh pemimpin Be End dalam membawa hala tuju masyarakat, di mana hiburan dan kerosakkan akhlak menjadi agenda utama mereka. Sedangkan program-program berunsur keagamaan tidak dititik beratkan, apatah lagi hendak menegakkan Islam itu sendiri.

Buat penduduk Lembah Pantai, inilah masa kalian untuk menolak pemimpin korupsi, hipokrasi, seksi, tipu orang tak kering gusi...dan gila kerusi....

Ayuh sokong PAS dan BA...Takbir!

1 comment:

Anonymous said...

cuba tanya shahrizat macam mana anak-anak dia dah baik dari DADAH!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails