Wednesday, February 24, 2021

TKM PPP, Ramasamy pemfitnah besar! Siapa tak kenal?

 

PADA 10 Februari lalu, Menteri Besar (MB) Kedah Haji Muhammad Sanusi Md Nor dalam sidang media mengumumkan keputusan Lembaga Pengarah Perbadanan Kemajuan Negeri Kedah (PKNK) untuk beri kebenaran kepada SJK (Tamil) Ladang Sungai Ular, Kulim menduduki tanah milik Perbadanan secara percuma.

Kebenaran menduduki tanah seluas 0.047 hektar itu diberi setiap tiga tahun dan akan terus diperbaharui dari masa ke masa. Sebelum ini, pihak sekolah perlu membayar RM163,000 untuk menduduki tanah berkenaan selama 30 tahun.

Bagaimanapun Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang yang kaki fitnah ini, hari ini telah mereka cerita palsu kononnya MB Kedah mengugut untuk melucut hak SJKT Ladang Sungai Ular ke atas tanah milik mereka sendiri.

Fitnah seperti ini amat membahayakan, boleh membawa mudarat kepada isu perkauman, pertentangan antara penganut agama, boleh mengancam keselamatan kepada diri YAB MB Kedah malah boleh mencetuskan pelbagai bentuk huru-hara.

Sedangkan apa yang sebenarnya dilakukan sudah terang lagi bersuluh membawa kebaikan kepada semua pihak dalam memupuk perpaduan dan keharmonian serta faedah besar untuk institusi pendidikan kaum India.

Satu dunia bercerita mengenai hal putih, dia seorang sahaja yang bawa cerita hitam. Setelah saya balas tuduhan dia di wall Facebook dia berkaitan isu air tidak lama dahulu, pemfitnah besar ini telah menutup ruangan komen kepada bukan rakan. Penakut sebenarnya!

MUHAMAD MAT YAKIM – HARAKAHDAILY 24/2/2021

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Memang ramai sudah tahu itu perangai DAP?

8 comments:

Anonymous said...

Dia ni bukan ker ahli majlis ltte yg berpusat di india. Dia bukan pilih jadi ahli kumpulan yg baik, tp cenderung pilih jadi ahli kumpulan teroris.

Anonymous said...

Jgn fitnah. X larat ko nk pikul dosa si kapir nanti

Anonymous said...

Ada beza ust ravi dengan ramasami.

Anonymous said...

Pikul dosa kafir???? Kau biar betui.

Anonymous said...

Peerg Tun buat video 10 dalil kesalahan PM macam nak umum esok nak puasa pulakkk.... satu pun rakyat tak hirau... pelik tak ada sekor pun yang sahut menyahut dari satu bukit ke bukit apa yang Tun bangkitkan... ada ke Tun bangkitkan Rules Of Law... masa tu tekak jadi kembang semacam perut tetiba memulas... tetiba bunyi creettt..!! dlm seluar..

aahhhh sudah terkincit pulak dah...!!



masa belum tgk video tu ok jerr perut dan tekak nihh..



haramjadah orang tua ni... puiii.!!

Anonymous said...

Pesan pada anaknya dah tiba masanya untuk atok berehat, fizikal dan minda. Makin banyak beri pandangan dan analisis, makin meluat ramai orang. Sebelum nyawa kat kerongkong, ada masa untuk bertaubat.

Anonymous said...

PAS dan Ramasamy sama saja....satu kaki kelentong satu lagi kaki fitnah...Dah kena lah tu....

Anonymous said...

Pulaaak. Dah makan obat ker??? Badi atok dah jangkit kat khadam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails