Sunday, July 21, 2019

Begini Cara Rogol ADUN DAP. Macam Babi, Boleh Tutup Kes Ke?


Cerita perilaku pimpinan DAP
TERJEMAHAN MENGIKUT TEKS ASAL:

Pembantu rumah yang dirogol oleh ADUN Yong Choo Kiong hanya baru berusia 23 tahun, tetapi dikatakan oleh penyokongnya adalah seorang “ah soh” berusia 50 tahun. 

(Nota : Ah soh atau Ah Sau selalunya merujuk kepada wanita pertengahan tahun). 

Mengikut kejadian ceritanya pembantu rumah itu baru saja berkhidmat di rumahnya kira-kira dua minggu. Dalam usia yang begitu muda telah datang ke Malaysia untuk berkerja bagi meringankan beban keluarga. 


Ketika pembantu rumah sedang membersihkan bilik anaknya, dia telah memeluk pembantu rumah itu dari belakang dan tidak melepaskannya. Dengan ratus menekan pembantu rumah lalu merogolnya di ranjang. 

Setelah pembantu rumah memuaskan nafsu (ADUN), dia dengan hati yang penuh luluh telah pergi ke balai polis untuk membuat laporan. Pihak polis segera datang ke rumah membuat penyiasatan. Di atas cadar didapati kesan air mani dan terus membawanya ke balai polis. 

Ketika ini pelaku menggunakan kuasa sedaya-upaya untuk menutup kes ini. Sekarang pembantu rumah bukan sahaja menerima kecederaan anggota badan bahkan mentalnya sekali. Ia juga berdepan dengan cercaan. 

Sebenarnya dia sebelum ini dah ada satu kes iaitu menggunakan kekerasan terhadap seorang pelajar wanita dari Negeri China. Bagaimanapun ia berakhir dengan tutup kes.

Hannah Yeoh dan Yeo Bee Yin yang menjadi pelindung hak-hak wanita boleh tak keluar dan bercakap barang sepatah dua, sekarang kamu telah menyorok di mana?


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Begini cara rogol ADUN DAP. Macam babi, boleh tutup kes ke? Apa kata 
Hannah Yeoh, Yeo Bee Yin, atau wanita-wanita 'garit' Melayu mengaku Islam dalam DAP?

Terjemahan : Megat Mohd Hisemudin Megat Kasim

(Mindarakyat.blogspot.com)


Lihat lagi..
Ini Peluang Kerja Dan Jadi Usahawan. (1)

7 comments:

Mat Kontan said...

'garit' tu apa?

Anonymous said...

'garit' tu bahasa utara, mungkin maknanya 'pompuan baik'. Ha ha ha.

Sokong islam said...

Itu bahasa teganung....tina garit atau betina garit...mcm nakal atau gatal

Anonymous said...

Hari ini kepala babi kafir harbi rogol gadis Indonesia, esok lusa kepala babi akan rogol gadis dan bini orang pula. Dasar babi kafir harbi gila seks suka menyondol. Low life pigs.

Anonymous said...

Padanlah pkr boleh bersahabat dengan dap. Sehaluan dari sudut sex. Pemimpin bersamaan wacananya.

Anonymous said...

Ada laporan polis. Rasmi tu. Bukan laporan tepi jalan. Mana siasatan? Jangan lupa ini bukan kerajaan rimba!!!! Jangan remeh pengadu, jangan lebihkan wakil rakyat. Rakyat mahukan keadilan bukan retorik keadilan. Undang undang tegak keadilan tanpa kira status.

Anonymous said...

Anwar, azmin dan yg terlibat aktiviti seks songsang atau zina, elok letak jawatan. Akhlaq buruk tidak mampu bawa kebaikan. Pemimpin memimpin, bukan contoh buruk. Orang luar buat penilaian terhadap rakyat berdasarkan apa yg dilihat pada pemimpin. Pemimpin lgbt, mereka simpul rakyat pun lgbt. Elok beredar dari pentas politik jika usia 60 an masih lagi aktive seks tidak bermoral. Beri pada pemimpin yg bersih dan akhlaq baik, yg tiada pada ph.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails